20:51 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت پشتیبانی امور دام

آنقدر گوشت وارد می‌کنیم تا ارزان شود
پایگاه خبری راد: مدیرکل تامین دام و فرآوری محصولات دامی شرکت پشتیبانی امور دام، اعلام کرد که برنامه واردات و عرضه گوشت قرمز و دام زنده تا شکستن قیمت‌ها ادامه‌ دارد و این شرکت تنها مباشر مصوبات دولتی بوده و متخلفان را به دستگاه‌های نظارتی برای برخورد معرفی می‌کند.
واردات اولین محموله دام زنده از رومانی
پایگاه خبری راد: نخستین محموله وارداتی دام زنده سبک نیمه شب گذشته از رومانی وارد تهران شد.
قیمت گوشت قرمز کاهش می‌یابد
پایگاه خبری راد: درپی صفر شدن سود بازرگانی واردات گوشت قرمز، اتحادیه‌های صنفی توزیع‌کنندگان گوشت اعلام کردند که این تصمیم قیمت گوشت قرمز را کاهش می‌دهد و به زودی نوسانات بازار گوشت قرمز برطرف می‌شود.
عرضه اینترنتی گوشت قرمز منتفی شد؟!
پایگاه خبری راد: در حالی که چند روزی است اخباری مبنی بر توزیع گوشت به صورت اینترنتی مطرح می‌شود، پیگیری‌ها حاکی از احتمال بالای منتفی شدن این روش عرضه گوشت تنظیم بازاری و جایگزین شدن روشی دیگری به جای آن است.
آغاز کاهش قاچاق دام با دستورالعمل جدید/ برنامه‌ریزی برای تنظیم بازار شب عید
پایگاه خبری راد: معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی گفت: قاچاق دام زنده با صدور دستورالعمل جدید جابه‌جایی دام از استانی به استان دیگر در حال کاهش است و اگر همه دستگاه‌های متولی همچون نیروی انتظامی همکاری و حساسیت بیشتری در این زمینه به خرج دهند در ماه‌های آینده شاهد کاهش چشمگیر در این زمینه خواهیم بود.
گلایه برخی شهروندان یزدی از افزایش قیمت گوشت
پایگاه خبری راد: افزایش قیمت گوشت در یزد در حالی ادامه دارد که گوشت‌های تنظیم بازار گرم و منجمد نیز وارد بازار شده‌ و در حال توزیع است؛ همین امر باعث شده که گلایه خانواده های کم برخوردار استان را در پی داشته باشد.
ذخیره ۲۵ هزار تن گوشت برای شب عید/ نگرانی بابت تأمین میوه شب عید نداریم
پایگاه خبری راد: معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ذخیره بیش از ۲۵ هزار تن گوشت قرمز به عنوان ذخیره احتیاطی شب عید خبر داد که به گفته او، این حجم حدود ۱۰ هزارتن بیشتر از ذخیره سالهای گذشته است.
وعده مسئولان برای شکسته شدن قیمت مرغ و گوشت
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از تامین و عرضه ۴۰۰ هزار تن خوراک دام و طیور به نرخ دولتی بین تولیدکنندگان و اتحادیه‌های مربوطه خبر داد و گفت: به زودی شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز و مرغ در بازار خواهیم بود و قیمت‌ها شکسته می‌شود.
گره کور گرانی گوشت قرمز کجاست؟
پایگاه خبری راد: در حالی که به گفته مسئولان وزارت جهاد کشاورزی هیچ کمبودی در زمینه گوشت قرمز در کشور وجود ندارد و واردات آن به صورت منجمد و تازه نیز دو برابر پارسال در جریان است، قیمت گوشت قرمز همچنان رو به افزایش است.
قاچاق دام ربطی به دامپزشکی ندارد/ تکذیب شایعه تلگرامی درباره گوشت
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان دامپزشکی اعلام کرد که این سازمان و وزارت جهاد کشاورزی یکی از دستگاه‌های مرتبط با حوزه قاچاق دام در کشور هستند بنابراین این مسئله ارتباط چندانی به این سازمان ندارد چرا که در آئین‌نامه‌های گذشته در زمینه جابجایی دام آمده است که بدون مجوز دامپزشکی جابجایی هرگونه دام زنده و فرآورده خام دامی ممنوع است.
140 تن گوشت گوساله در راه خراسان‌شمالی
پایگاه خبری راد: مدیر کل امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی گفت: با پیگیری‌های انجام شده موفق به دریافت 140 تن گوشت منجمد گوساله شده‌ایم.
ارزانی گوشت با واردات هفتگی گوسفند زنده
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: برنامه‌ریزی صورت گرفته تا هفته‌ای ۵۰ هزار راس گوسفند زنده وارد شود و به زودی با عرضه گوشت آن‌ها به قیمت ۴۰ هزار تومان، شاهد ارزانی گوشت قرمز در بازار خواهیم بود و با افزایش عرضه درصددیم تا مردم کمتر در صف‌های عرضه گوشت تنظیم بازاری بمانند.
چرا گوشت گوسفندی حکم طلا را پیدا کرده؟
پایگاه خبری راد: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) یزد از اقدامات تاثیرگذار انجام شده در جهت کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد خبر داد.
آیا قیمت مرغ کاهش می یابد؟
پایگاه خبری راد: مشکلی در تولید گوشت مرغ وجود ندارد و به زودی با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قیمت این محصول پروتئینی به ثبات رسیده و ارزان خواهد شد.
توزیع مرغ دولتی به قیمت 8900 تومان همچنان ادامه دارد..
پایگاه خبری راد: با توزیع گوشت مرغ به نرخ دولتی در میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای سیر نزولی کاهش قیمت آن همچنان ادامه دارد.