03:56 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت پتروشیمی پارس

پذیره نویسی اوراق ۲ هزارمیلیارد تومانی بزرگترین شرکت بورس با سود ۱۸ درصدی
نماد برتر- صکوک اجاره ۲ هزار میلیارد تومانی بزرگترین شرکت بورس با سود ۱۸ درصدی از فردا در بورس تهران به مدت سه روز کاری عرضه و پذیره نویسی می شود .
"پارس" به هر سهم ۳۰۷۷ ریال اختصاص داد
نماد برتر- شرکت پتروشیمی پارس در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۳ هزار و ۷۷ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۲ هزار و ۷۸۵ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۱۰ درصدی در هر سهم حکایت دارد.
۷ ماه گذشت فقط ۲ عرضه اولیه در بورس محقق شد
پایگاه خبری راد: قرار بر این بود که در سال ۱۳۹۷ شرکت بورس هر ماه بخشی از سهام یک شرکت جدید را عرضه اولیه کند؛ امروز با گذشت هفت ماه فقط دو شرکت عرضه شده و این یعنی این رکن بازار سرمایه تاکنون در این مورد خاص به حدود ۱۶ درصد از برنامه‌اش دست یافته است.
مقدار توزیع سود به نظر بورس و حسابرس بستگی دارد
پایگاه خبری راد، امروز پنج درصد از سهام شرکت پتروشیمی پارس برای اولین بار در بورس عرضه شد؛ مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس در این مورد گفت: اینکه واقعا در مجمع سهامداران چقدر سود در مجمع توزیع شود به صورت های مالی به نظر حسابرس و حتی نظر بورس بستگی دارد.
کاهش قیمت سهام فلزات اساسی و خودرویی‌ها در بورس تهران
پایگاه خبری راد: در معاملات بورس تهران امروز اکثریت سهم‌ها با کاهش قیمت همراه شدند ازجمله آن می‌توان به کاهش گروه فلزات اساسی، کانه‌های فلزی و خودرویی‌ها اشاره کرد.
فعالان بورس تهران شاهد دومین عرضه اولیه سال ۱۳۹۷
پایگاه خبری راد: امروز فعالان بازار سرمایه شاهد دومین عرضه اولیه سال ۱۳۹۷ در بورس تهران هستند؛ حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی برای خرید این عرضه ۴۰۰۰ سهم است.
صفحه قبل | صفحه بعد