21:23 | سه شنبه 16 ارديبهشت 1404
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت ملی پست

از جنگ تا نامه‌رسانی یک پرنده کوچک
پایگاه خبری راد: واقعیت این است که بسیاری از تکنولوژی‌هایی که امروزه به بشر خدمت می‌کنند در ابتدا برای جنگ ساخته شده بودند. نمونه آن انواع سیستم های موبایلی و ارتباطاتی نوین مانند تلفن همراه و اینترنت است که در ابتدا ابزارهای مورد استفاده در ارتش‌ها بودند و بعد از مدتی به دلیل قابلیت سودآوری وارد بازارهای تجاری هم شدند.
نحوه‌ی واگذاری و فرآیند خصوصی‌سازی شرکت پست
پایگاه خبری راد: رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان این که خصوصی سازی در شرکت ملی پست با انجام مزایده صورت گرفته است، گفت که بازار پستی آنقدر پتانسیل دارد که اپراتورها بتوانند خدمات نوین پستی را ارائه دهند.
رونمایی از ۱۴ پروژه جدید شرکت ملی پست
پایگاه خبری راد: ۱۷ مهرماه از سوی اتحادیه جهانی پست به عنوان روز جهانی پست اعلام شده، اتحادیه‌ای که رسالت خود را تنظیم گری در روابط پستی کشور های دنیا می داند و از نظر قدمت و سابقه دومین سازمان بین المللی جهانی محسوب می شود.
شرکت پست؛ ملی یا خصوصی؟
پایگاه خبری راد: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران جزو شرکتهایی است که در حال واگذاری تدریجی خدمات خود به شرکت‌های خصوصی است. در جدیدترین اقدام، دو اپراتور خصوصی ارائه بخشی از خدمات شرکت ملی پست را برعهده گرفته‌اند.
پهبادهای پستی همچنان در انتظار اجازه
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی پست گفت پهبادها در مناطق صعب‌العبور و در شهرهای بزرگی مانند تهران که ترافیک شهری بالایی دارند قابل استفاده هستند و کاربرد ویژه آنها هم برای موارد فوری مانند نیاز به ارسال دارو یا خدمات به محلی خاص است.
تعرفه‌ خدمات پستی خارجی با خطوط هوایی
پایگاه خبری راد: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران نرخ خدمات پستی خارجه هوایی را در انواع مرسولات و با تفکیک کشورها از گروه یک تا سه اعلام کرد.
نرخ خدمات پستی خارجی زمینی اعلام شد
پایگاه خبری راد: شرکت ملی پست نرخ خدمات پستی خارجه زمینی را در انواع مرسولات و با تفکیک کشورها از گروه یک تا سه اعلام کرده است.
جدیدترین نرخ خدمات پستی /ارسال مرسولات ویژه تنها در ۳ ساعت!
پایگاه خبری راد: سامانه اطلاع‌رسانی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران جدیدترین تعرفه‌های پستی خود را برای خدمات درون مرزی خود در سال ۹۶ منتشر کرده است.
ایمیل بومی؛ پر اما و اگر و کم‌طرفدار
پایگاه خبری راد: وقتی صحبت از ارائه یک خدمت بومی مطرح می‌شود، اولین نکته که به ذهن می‌آید چند و چون و کیفیت ارائه آن است؛ در وهله بعد به سهل الوصول بودن دسترسی به آن خدمت و هزینه آن نسبت به شرکت‌های خصوصی توجه می‌شود. اما اینجا با سرویسی مواجهیم که به گفته کاربران برای استفاده از آن اما و اگرهای بسیاری وجود دارد.
صفحه قبل | صفحه بعد