00:49 | چهارشنبه 30 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت ملی مس

ارتباط فاسد وزیر پیشنهادی با دو شرکت بورسی/دو تابعیتی و تحصیلات و تجربه اندک
نماد برتر- جلسه رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی وزارت صنعت با موافقت ها و مخالفت های حاشیه دار و اتهام فسادهایی درباره دو شرکت بورسی ملی مس و هپکو همراه است.
حمایت ۵۰۰ میلیارد تومانی "فملی" و برنامه انتشار اوراق بیمه سهام
نماد برتر- مدیرعامل ملی مس با هدف حمایت از سهامداران خرد از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از سهام و رایزنی با سازمان بورس برای انتشار اوراق اختیار فروش تبعی خبر داد.
طراحی فاز ۳ تغلیظ سونگون مطابق با آخرین نتایج اکتشافی
نماد برتر- طبق اعلام مجری طرح فاز ۳ تغلیظ سونگون، این طرح با عنایت به افزایش ماده معدنی قابل استخراج در مجتمع مس سونگون، برای تامین خوراک کنسانتره ورودی و تکمیل چرخه تولید در این مجتمع طراحی شده است.
آمادگی شرکت ملی مس برای تامین کود فسفاته مورد نیاز کشاورزان
نماد برتر- سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشستی مشترک با وزیر جهاد کشاورزی، آمادگی شرکت ملی صنایع مس ایران برای تامین کود فسفاته مورد نیاز کشاورزان را اعلام کرد.
کاهش تب صنایع بورسی
نماد برتر- در میان صنایع ۳۸ گانه بورسی، ۳۲ گروه با افت میانگین قیمت سهام زیرمجموعه خود مواجه شدند و تنها شاهد سبزپوشی ۶ صنعت بودیم.
تاصیکو ۴۵ تومان سود بین سهامداران تقسیم می‌کند
پایگاه خبری راد: در مجمع عمومی سالانه سرمایه‌گذاری صدرتامین تصمیم گرفته شد که به ازای هر سهم ۴۵ تومان سود بین سهامداران تقسیم شود. همچنین مدیرعامل تاصیکو اعلام کرد که دو شرکت زیرمجموعه این هلدینگ امسال در فرابورس عرضه می شود.
ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از شرکت ملی صنایع مس ایران به قوه قضاییه
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از بررسی گزارش تحقیق و تفحص از شرکت ملی صنایع مس ایران آن را به قوه قضائیه ارجاع دادند.
برای جبران گرانی‌ها برای طیف حقوق‌بگیر و بازنشستگان بسته‌های حمایتی پیش‌بینی شود
پایگاه خبری راد: نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: برای جبران گرانی‌ها می‌توان بسته‌هایی را برای طیف حقوق‌بگیر و بازنشستگان پیش‌بینی کرد.
بزرگترین معدنکاران جهان کدامند؟
پایگاه خبری راد: معدنکاری یکی از مهمترین و دشوارترین مشاغل جهان است که نیازمند کار سخت و بی وقفه برای تولید محصولاتی از فلزات و سنگ‌های معدنی است. طلا، مس، بوکسیت، زغال سنگ، نیکل و روی با معدنکاری به دست می‌آیند.
متصل شدن هر چه سریعتر دستگاه‌های اجرایی به دولت الکترونیک
پایگاه خبری راد: نماینده مردم شهربابک در مجلس گفت: شرکت ملی صنایع مس در مجتمع‌های مس شهربابک و سرچشمه از جوانان و نیروهای بومی در سطوح مختلف مدیریتی و غیرمدیریتی شهربابک استفاده کند.
هیچ تخلفی در انجام مذاکرات برای کمیسیون محرز نشد!
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بر اساس گزارشی که در کمیسیون مطرح شد هیچ تخلفی در مذاکره با تلگرام برای مان حاصل نشد.
آخرین وضعیت پروژه بزرگراه «خواجه - ورزقان» در تبریز
پایگاه خبری راد: نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی از تأمین مالی دو قطعه دیگر از بزرگراه «خواجه - ورزقان - خاروانا - نوردوز» خبر داد و گفت: این دو قطعه از بزرگراه با مشارکت و تأمین مالی مجتمع مس سونگون وارد مرحله عملیاتی می‌شوند.
اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در وزارتخانه‌های صنعت و کار تسریع شود
پایگاه خبری راد: رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه‌ای به وزاری صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست کرد تا برنامه زمانبندی جهت منع همکاری بازنشستگان با این مجموعه سریعا اجرایی شود.
دانشگاه امیرکبیر؛ میزبان همایش علمی مهندسی معدن
پایگاه خبری راد: پانزدهمین همایش علمی مهندسی معدن به مناسبت بزرگداشت هفته معدن و روز مهندسی معدن، اول خرداد ماه با محوریت آینده معدنکاری در ایران در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.
مانع‌تراشی برای تولید معادن
پایگاه خبری راد: فعالان معدن و صنایع معدنی بخش خصوصی در سال جدید نیز همچنان با موانع قانونی تولید دست و پنجه نرم می‌کنند و سر ایجاد تغییراتی در ماده ۴۳ برنامه ششم توسعه و همچنین تعرفه‌های واردات ماشین‌آلات معدنی می‌جنگند.