07:23 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت ملی صنایع مس ایران

استقبال سبز شاخص کل از نخستین روز دولت جدید
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه سیزدهم امرداد ماه) شاخص کل با افزایش ۳۰ هزار و ۴۱۴ واحد به رقم یک میلیون و ۴۰۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۵۷۴ واحد افزایش، رقم ۴۰۳ هزار و ۲۴۶ واحد را به ثبت رساند.
شستا و فملی در صدر جدول خروج پول حقیقی
در معاملات امروز بیشترین خروج پول حقیقی به سهام شستا، فملی و حتاید تعلق داشت.
چهارشنبه پرنوسان شاخص بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه ششم امرداد ماه) شاخص بورس تهران روز پر نوسانی را سپری کرد؛ به گونه‌ای که شاخص کل بورس که در ساعات میانی معاملات تا یک میلیون و ۳۲۰ هزار واحد افزایش یافته بود، در ساعات پایانی کاهش یافت و به یک میلیون و ۳۱۶ واحد رسید.
سود تنها ۲۸ تومانی در دست سهامداران "فملی"
مجمع عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ برگزار شد.
شاخص سبزپوش به تعطیلات رفت
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، ۲۳ تیر ماه) شاخص کل بورس با افزایش یک هزار و ۶۰۲ واحد به رقم یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با یک هزار و ۲۷۸ واحد افزایش به عدد ۴۰۱ هزار و ۶۲۰ واحد رسید.
سود «فملی» 2 برابر شد
نماد برتر- شرکت ملی صنایع مس ایران توانست در 9 ماهه سال جاری بیش از کل سال گذشته درآمدزایی و سودسازی داشته باشد اما؛ این ارقام شیرین در تابلوی معاملات سهام رخ‌نمایی نمی‌کنند.
مروری مقایسه ای بر عملکرد "فسرب"
نماد برتر- شرکت ملی سرب و روی ایران در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته کاهش ۳۱ درصد درآمدهای عملیاتی، کاهش ۳۶ درصد سود عملیاتی، کاهش ۳۸ درصد سود خالص، افزایش ۳۳ درصد دارایی‌ها و افزایش ۵ درصد سود انباشته داشته است.
مروری بر تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده "فملی"
نماد برتر- مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با افزایش سرمایه ۹۷ درصدی از محل سود انباشته شرکت موافقت کرد.
اخذ مجوز افزایش سرمایه ۹۷ درصدی مس از سازمان بورس
نماد برتر- اردشیر سعدمحمدی گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران همان‌طور که در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت در ۳۱ تیرماه امسال وعده داده بود، از محل سود انباشته افزایش سرمایه‌ای را از ۱۰ هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان به ۲۰ هزار میلیارد تومان محقق می‌کند.
بهره برداری از فاز نخست "مگاپروژه انتقال آب از خلیج فارس"
نماد برتر- ابر پروژه" انتقال آب از خلیج فارس بهفلات مرکزی ایران، فردا (پنجشنبه) با فرمان رئیس جمهوری به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح می‌شود.
تولید آند ١٠ درصد، کاتد ۷ درصد و کنسانتره مس ۵ درصد رشد کرد
نماد برتر- طبق آمار منتشر شده توسط شرکت ملی صنایع مس ایران، از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، بیش از ۲۰۵ هزار تن آند، بیش از ١٦٢ هزار تن آند و بالغ بر ۷۰۶ هزار تن کنسانتره مس تولید شده است که نسبت به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تولید در سال جاری به ترتیب ١٠، هفت و پنج درصد رشد تولید را تجربه کرده است.
ارزش بورس تهران 100 هزار میلیارد تومان افزایش یافت
نماد برتر- با وجود تناقضات حاکم بر بازار سهام، اما همچنان برخی تحلیل ها نشان میدهد که جریان امنی برای سودآوری سهامداران در بورس و فرابورس مطرح میشود.
رکورد پنج ساله حفاری‌های اکتشافی شکسته شد
نماد برتر- طبق اعلام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با انجام ۴۴ هزار متر حفاری اکتشافی در شش ماهه ابتدایی سال جاری ، رکورد پنج ساله میزان حفاری‌های اکتشافی شرکت ملی صنایع مس ایران شکسته شد.
صعود ۲۹ هزار واحدی شاخص بورس
نماد برتر- بازار سرمایه در حالی به کار خود پایان داد که شاخص کل این بازار با بیش از ۲۹ هزار واحد صعود، به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد بازگشت.
آمادگی شرکت ملی مس برای تامین کود فسفاته مورد نیاز کشاورزان
نماد برتر- سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشستی مشترک با وزیر جهاد کشاورزی، آمادگی شرکت ملی صنایع مس ایران برای تامین کود فسفاته مورد نیاز کشاورزان را اعلام کرد.