14:52 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت عمران شهر جدید پردیس

بررسی مشکلات پردیس با حضور معاونان وزیر شهرسازی
پایگاه خبری راد: صبح روز یکشنبه جمعی از معاونان وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل بانک مسکن و مسوولان محلی از روند پیشرفت پروژه مسکن مهر شهر جدید پردیس بازدید کردند و برای رفع مشکلات به تبادل نظر پرداختند.
اثرگذاری دلار بر تجهیزات مسکن مهر
پایگاه خبری راد: سهل‌انگاری بعضی سازندگان در خرید تجهیزات مراحل پایانی مسکن مهر تا قبل از نوسانات نرخ ارز باعث شده حالا مجبور باشند لوازمی همچون آسانسور را با حدود دو برابر قیمت خریداری کنند.
امسال ۱۵۰ هزار واحد مسکن مهر را تحویل می‌دهیم
پایگاه خبری راد: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: قرار شده دولت در سال جاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای تامین زیرساخت‌های مسکن مهر اختصاص دهد که در صورت تحقق این موضوع ۱۵۰ هزار واحد را تحویل می‌دهیم.
واحدهای فاز ۵ پردیس به زودی تحویل می‌شود
پایگاه خبری راد: شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد با توجه به موافقت برای پرداخت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به پیمانکار که ۸۰۰ میلیون تومان از این مبلغ به دست پیمانکار رسیده در روزهای آینده تحویل واحدهای مسکن مهر فاز ۵ پردیس آغاز می شود.
پاسخ به ادعای یک تخلف + سند
پایگاه خبری راد: با بررسی جزییات قراردادهای فاز ۵ شهر جدید پردیس، مشخص شد ادعای پیمانکار این فاز مبنی بر دریافت ۱۴ تا ۱۶ میلیون تومان پول اضافه از هر متقاضی مسکن مهر، بی مورد بوده است.
متقاضیان فاز ۵ پردیس کماکان در انتظار خانه
پایگاه خبری راد: با وجودی که متقاضیان فاز ۵ مسکن مهر پردیس می‌گویند هم‌چنان واحدهای آنها قفل و زنجیر است، پیمانکار این پروژه خبر داد که تا دو هفته‌ی آینده با دریافت ۸ میلیارد تومان، روند تکمیل واحدها را آغاز می‌کند.
توافق در فاز ۵ پردیس هنوز حاصل نشده/مذاکرات ادامه دارد
پایگاه خبری راد: در شرایطی که شرکت عمران شهر جدید پردیس از توافق نهایی با پیمانکار فاز ۵ خبر داده بود، پیمانکار مربوطه می‌گوید که هنوز به توافق نهایی دست نیافته‌اند و برای تکمیل ایرادهای ۱۰۰۰ واحد به ۷ تا ۸ میلیارد تومان نیاز دارند.
 قفل واحدهای پردیس باز می شود
پایگاه خبری راد: براساس اعلام شرکت عمران شهر جدید پردیس، پیمانکار فاز ۵ قول مساعد داده تا ظرف روزهای آینده واحدهای آماده را تحویل دهد و عملیات ساخت و ساز در فازهای ۵ و ۹ جدید را از سر بگیرد.
فرافکنی نکنید! از تمام فازهای پردیس عقب‌تر هستید
پایگاه خبری راد: شرکت عمران شهر جدید پردیس در توضیحی درباره گزارش "این ۱۴۰ میلیارد تومان کجا رفت؟! "، سازنده فاز ۵ پردیس را به فرافکنی متهم کرد و نوشت: آیا قبل از تکمیل واحدها مجاز به پرداخت ۱۴۰ میلیارد تومان مورد ادعای ایشان هستیم یا خیر؟
فروردین 97 آغاز پروژه مترو در پردیس
پایگاه خبری راد: به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس مذاکراتی با گروه سپاسد صورت گرفته که طبق آن عملیات اجرایی مترو پردیس در بهار سال آینده آغاز می‌شود.
کلنگ زنی سه پروژه در پردیس تا پایان سال/سه مدرسه افتتاح می سود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر داد: تا پایان سال افتتاح سه مدرسه، آغاز عملیات اجرایی مراکز محله در فازهای ۸ و ۱۱ و دو مرکز تجاری را در فاز ۲ انجام خواهیم داد.
بخش خصوصی روبناهای پردیس را می‌سازد
پایگاه خبری راد: شرکت عمران شهر جدید پردیس با توجه به کمبود منابع دولتی، قصد دارد از طریق تهاتر زمین و سرمایه‌گذاری سود پروژه‌ها در پروژه‌های بعدی به تدریج خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر شهر جدید پردیس را تکمیل کند.
دلار نخرید؛ ضرر می‌کنید
پایگاه خبری راد: در روزهای اخیر بازار ارز از نوسان شدیدی‌تری نسبت به گذشته برخوردار شده و رکورد ۴۷۰۰ تومان هم برای دلار به ثبت رسید اما مسوولان امر تاکید دارند که جریان به این روال نخواهد ماند و دلار در ماه‌های پایانی سال که اکنون وارد آن شده‌ایم در روند کاهشی مناسبی قرار می‌گیرد.
مترو پردیس از بودجه جا ماند
پایگاه خبری راد: طی بررسی‌ها از لایحه بودجه ۱۳۹۷ هیچ ردیف بودجه‌ای برای اجرای پروژه مترو تهران ـ پردیس اختصاص نیافته است.
۳۰۰۶ واحد مسکن مهر پردیس افتتاح شد
پایگاه خبری راد: در جریان افتتاح ۳۰۰۶ واحد مسکن مهر شهر پردیس که صبح امروز انجام شد، مدیرعامل عمران پردیس از سرعت پایین ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی گلایه کرد.