16:09 | پنجشنبه 8 آذر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

مشتری و پیمانکار، هر دو ناراضی!
پایگاه خبری راد: پدیده جالب در ارائه خدمات پس از فروش از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو این است که هم مشتریان و هم پیمانکاران (نمایندگی) این شرکتها از عملکرد آنها ناراضی هستند.
خدمات پس از فروش «سایپا دیزل» 2 ستاره شد
پایگاه خبری راد: بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، شركت خدمات فنی رنا موفق به كسب رتبه 2 خدمات پس از فروش در نیمه دوم سال 1396 شد.
ارزیابی خدمات پس از فروش خودروهای سنگین در سال ۱۳۹۶/ بهمن‌دیزل اول شد، پیشروشتاب آخر
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی عملکرد شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروهای سنگین در سال ۱۳۹۶ را منتشر کرد. طبق این گزارش بهمن دیزل در رتبه اول و پیشرو شتاب در رتبه آخر رده‌بندی قرار گرفته است.
تاثیر نوسانات ارز برقیمت خودرو/ ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار دستگاه افزایش می‌یابد
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره مدیران خودرو درباره تاثیر نوسانات اخیر نرخ ارز برقیمت محصولات این شرکت، اظهار کرد: به نوسان‌های ناگهانی نرخ ارز عکس‌العمل سریع نشان نمی‌دهیم و در حال بررسی شرایط هستیم.
تولید قطعه سازان از 7 لایه بازرسی عبور می کند
پایگاه خبری راد: با وجود جرایم سنگین و وجود رقبای قوی، استفاده از مواد اولیه بی کیفیت چندان توجیهی در صنعت قطعه سازی ندارد ضمن آن که وجود 7 لایه بازرسی و همچنین حضور نماینده خودروساز در خطوط تولید قطعه سازان، راه را بر هر گونه تخلف می بندد.
 خودروهای با کیفیت و مدرن به ایرانیان
پایگاه خبری راد: سال 96 برای نماینده میتسوبیشی سکوی پرش خوبی بود اما وقفه چند ماهه در عرضه محصولات جدید کمی روند صعودی این شرکت را کند کرد اما سال 97 می تواند سالی برای تصمیمات جدید و صعود چند پله ای برای آرین موتور پویا باشد.
خدمات جدید رامک خودرو به مشتریان خود
پایگاه خبری راد: مدیر شبکه خدمات رامک یدک با اشاره به اجرای طرح عیدانه رامک یدک، از ارائه خودروی جایگزین به مشتریانی که خودروی آنها در جاده دچار مشکل شود، خبر داد.
تامین مناسب و به موقع قطعات مورد نیاز است
پایگاه خبری راد: خدمات پس از فروش ایران خودرو موفق شد ضمن ادامه روند رو به رشد خود، با برداشتن گامی‌ دیگر در مسیر ارتقاء رضایت مشتریان، باز هم مهر تاییدی بر تلاش‌های خود در راستای افزایش رضایت مشتریان از شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، دریافت كند و صعودی 18 پله‌ای را از ابتدای سال جاری تا پایان دی‌ماه، تجربه كند.
 رتبه نخست رضایت مشتریان از فروش به نماینده نیسان
پایگاه خبری راد: شرکت جهان نوین آریا توانست برای دومین دوره پیاپی در سال جاری، با کسب امتیاز 772 موفق به کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان از فروش، در میان شرکت‌های تولید کننده و واردکننده خودرو در کشور شود.
تامین قطعات رقابت پذیر؛ حلقه اصلی رضایت مندی مشتریان
پایگاه خبری راد: خودروسازان توان پرداخت یکباره بدهی های خود به قطعه سازان را ندارند و به همین علت هم قطعه سازان توان تولید مستمر را ندارند.
خودروهای تک‌ستاره‌ها در آستانه حذف!
پایگاه خبری راد: گزارش کیفی خودروهای داخلی در حالی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد که این گزارش بالاخره میهمان جدید و پسابرجامی را به خود دید.
جدیدترین ارزیابی کیفی خودروهای داخلی/ پژو ۲۰۰۸ اول شد سایپا ۱۳۱ آخر!
پایگاه خبری راد: بر اساس گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در دی ماه امسال پژو ۲۰۰۸ در بالاترین سطح کیفی و سایپا ۱۳۱ در پایین‌ترین سطح کیفی قرار گرفتند.
امتیازدهی مشتریان به کیفیت خودروهای سواری
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری داخلی و وارداتی عرضه شده در شش ماهه اول امسال را منتشر کرد.
حرکت چراغ خاموش پژوسیتروئن در ایران
پایگاه خبری راد: دور جدید فعالیت‌های پژوسیتروئن در ایران اگرچه از اوایل تابستان امسال آغاز شد، با این حال آمار دقیقی از اوضاع کمی و کیفی محصولات تولیدی در دست نیست و این خودروساز به نوعی چراغ خاموش در حال پیشبرد اهداف خود در خودروسازی و بازار کشور است.
تیبا و پراید هفته ‌آینده تعیین تکلیف می‌شوند
پایگاه خبری راد: در جلسه هفته آینده هیات مدیره سایپا تکلیف ادامه تولید یا از رده خارج شدن دو خودروی پراید و تیبا تعیین خواهد شد.