18:08 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت ایران خودرو

بزودی اتفاقات مبارکی در ایران‌خودرو روی می دهد/ افتتاح خط تولید گیربکس ۶ سرعته
نماد برتر- مدیرعامل شرکت ایران خودرو با اعلام اینکه بزودی اتفاقات مبارکی در ایران‌خودرو روی می دهد از افتتاح خط تولید گیربکس ۶ سرعته در آینده ایی نزدیک خبر داد.
ایران خودرو تولید دو نوع هایما را متوقف کرد / معرفی محصولات جایگزین
نماد برتر- ایران خودرو با صدرور اطلاعیه ای از توقف تولید هایما S۷ و S۵ خبر داد و اعلام کرد این دو محصول به دنا پلاس و دنا پلاس توربو شارژ و پارس تیو 5 و پارس اتوماتیک تویو 5 تبدیل خواهند شد.
پنج خودروی سواری چهار ستاره در شهریور تولید شد/ ۲۲ محصول سه ستاره
نماد برتر- اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت از تولید پنج خودروی سواری چهار ستاره در شهریور سال جاری خبر داد.
زیان "خودرو" افزایشی شد
نماد برتر- شرکت ایران خودرو در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۳۱۷ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، افزایش ۱۷۴ درصدی در زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۸، زیان هر سهم را ۱۷۵ ریال اعلام کرده بود.
خروج دولت از ترکیب سهامداری ایران خودرو و ساپیا فعلا" منتفی است
نماد برتر- خروج دولت از ترکیب سهامداری دو شرکت ایران خودرو و ساپیا در سال جاری با تکیه بر برنامه وزیر اقتصاد برای دارا سوم، منتفی است و خبری از واگذاری این دو شرکت از طریق صندوق ETF نخواهد بود.
"ختوقا" برای وام از ایران خودرو ۲۱ درصد سهام شرکت بورسی را وثیقه گذاشت
نماد برتر- شرکت قطعات اتومبیل ایران از توثیق ۲۰.۹ درصد سهام شرکت بورسی نزد بانک سامان برای اخذ وام از ایران خودرو خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.
ایران خودرو دیزل ۲۵۰ اتوبوس و مینی بوس به شهرداری می فروشد
نماد برتر- ایران خودرو دیزل از قرارداد فروش ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس با شهرداری تهران به مبلغ ۴۷۹.۹ میلیارد تومان خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.
گزارش امروز بورس و عوامل موثر بر تحلیل / زمان عدم مداخله سیاست گذار
نماد برتر- بازارسهام امروز هم برای فعالان امیدوار کننده نبود و تعداد زیادی از نمادها در محدوده کف قیمتی معامله شدند و در حالی عوامل مختلفی بر تحلیل روند موثرند که زمان عدم مداخله سیاست گذار رسیده است.
فروش فوق العاده سه محصول ایران خودرو آغاز شد / قیمت و شرایط
نماد برتر- فروش فوق العاده سه محصول ایران خودرو شامل وانت آریسون ، رانا پلاس و سورن پلاس با قیمت مصوب بیش از ۱۲۰ ، ۱۴۴ و ۱۴۷ میلیون تومانی از امروز تا چهارشنبه این هفته آغاز می شود.
پیش بینی قیمت سهام و حد سود و ضرر "خودرو ، همراه و رانفور" با تحلیل تکنیکال
نماد برتر- روند قیمت سهام و حد سود و ضرر سه شرکت ایران خودرو، ارتباطات سیار ایران و خدمات انفورماتیک با با تحلیل تکنیکال یک کارگزاری پیش بینی شد.
تحلیل هفتگی صنایع بورسی
نماد برتر- بورس تهران پس از ۵ هفته پیاپی نزولی، سرانجام معاملات هفته منتهی به ۲۶ شهریورماه را با رشد ۹.۵ درصدی به پایان رساند که بیشترین درصد رشد این نماگر در ۱۰ هفته اخیر نیز به شمار می‌رود.
توضیح بورس درباره معامله۱.۱ میلیارد سهمی و خریداران ایران خودرو / کد به کد نبود
نماد برتر- با بازگشایی نماد ایران خودرو ۸۹.۷ درصد از معاملات ۱.۱ میلیارد سهمی توسط ۱۲ هزار و ۸۳۳ شخص حقیقی و ۲۱ حقوقی انجام و خبری از معامله کد به کدی نبود.
براساس کدام منطق اقتصادی پراید ۱۲۰ میلیون تومان می‌شود؟
نماد برتر- نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از دو شرکت ایران خودرو و سایپا گفت: کجای دنیا قیمت یک خودرو به ۲۰۰، ۳۰۰ و ۶۰۰ میلیون تومان می‌رسد؟ صنعت خودرو ایران پس از نیم قرن حمایت در صورت ورود یک رقیب خارجی یک ماه هم دوام نمی‌آورد.
کاهش ۷۵ درصدی تعهدات معوق دو خودروسازی اصلی
نماد برتر- معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مجموع تعهدات شرکت‌های بزرگ خودروسازی کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش را نشان می‌دهد، تعهدات معوق دو خودروساز اصلی را ۷۵ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته اعلام کرد.
کاهش زیان "خودرو" چشمگیر بود
نماد برتر- شرکت ایران خودرو در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۱۲۳ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، کاهش چشمگیری در شناسایی زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۸، زیان هر سهم را یک هزار و ۱۵۹ ریال اعلام کرده بود.