07:53 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شایعه

افزایش سرمایه جذاب و از تجدید ارزیابی دارایی ها روی میز شرکت سیمانی
نماد برتر- شرکت سیمانی از بررسی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت و مراحل انجام پروژه آسیاب سیمان خط ۲ خبر داد.
بورس پیشتاز سوددهی
نماد برتر- مدیرعامل گروه خدمات مالی بازار سرمایه آرمان آتی، وضع شرکت های بورسی را در ماه های آتی مناسب و رو به بالا توصیف کرد.
۷ مرحله افزایش سرمایه ۸ ماهه شرکت ها و چند سئوال از سازمان بورس
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اعلام ۷ مرحله مختلف افزایش سرمایه شرکت ها و طی زمان حدود ۶ تا ۸ ماهه ، چند سئوال از سازمان بورس مطرح کرد.
انتقاد از صف نشینی و پیش بینی نوسان مثبت شاخص و رکود سه بازار رقیب
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به دو عامل نزول معاملات هفته گذشته و ریسک‌های تهدیدکننده از پدیده صف نشینی انتقاد و نوسان شاخص بین ۱.۶۵ تا ۱.۷۵ میلیونی و رکود سه بازار رقیب را پیش بینی کرد.
حضور امروز رهبری در سالگرد شهید سلیمانی ؛ پایانی بر شایعات روزهای اخیر بورس
نماد برتر- رهبر معظم انقلاب امروز با برگزارکنندگان بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی دیدار می کنند که پایانی است بر شایعات مخرب روزهای اخیر بورس .
جرائم بورسی با رشد بازار بیشتر شد / معرفی روش های کلاهبرداری
نماد برتر- رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به افزایش جرائم بورسی در هفته های اخیر و هشدار به سهامداران ، روش های کلاهبرداری در فضای مجازی را اعلام کرد.
پیش‌بینی روند صعودی بورس تا پایان فصل پاییز
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است که با توجه به انتشار گزارش ۶ ماه شرکت‌ها، شاخص بورس تا پایان آذر ماه به محدوده یک میلیون و ۶٠٠ هزار واحد نزدیک خواهد شد.
پنج عامل موثر بر رشد قیمت‌ها + انتظار تداوم رونق بورس
نماد برتر- در شرایطی پنج عامل منجر به رشد قیمت‌ها در بازار سهام شده که بررسی جوانب حکایت از این دارد بورس بدون نیاز به حمایت های جانبی مسیر حرکت را پیدا کرده و رونق آن تداوم دارد.
توضیح مدیر نظارت بر بورس‌ها درباره شایعه دامنه نوسان و معاملات الگوریتمی
نماد برتر- مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس با رد شایعه افزایش دامنه نوسان گفت: اکنون انجام معاملات الگوریتمی به جز برای بازارگردان ها تخلف بوده و بطور قطع از طرف سازمان برخورد می شود.
اثرات کرونا بر اقتصاد ایران و جهان
نماد برتر- یک کارشناس مسائل اقتصادی در یادداشتی با اشاره به اثرات کرونا بر اقتصاد جهان، دو سناریو را برای ادامه این وضعیت ترسیم کرده و به بررسی هر دو حالت پرداخته است.
ایران خودرو در مورد انتقال سهام سه شرکت به بازار گردان توضیح داد
نماد برتر- ایران خودرو که امروز با صف خرید چند ده میلیون سهمی روبرو شده شایعه بر فروش سهام توسط سهامدار عمده را رد و اعلام کرد سهام سه شرکت برای عملیات بازارگردانی به کد بازارگردان منتقل شده است.
حمله انتحاری بانکی ها به بازار سرمایه
نماد برتر- شایعه های افزایش نرخ سود بانکی و تکذیب آن توسط مسئولان و در نهایت اجرای چراغ خاموش آن توسط بسیاری از بانک های خصوصی ماجرای جدیدی نیست. موضوعی که این بار می تواند بورس و بانک را در رقابتی ناعادلانه قرار دهد و باعث شود یکی دیگر از پایه های محکم بورس هم متزلزل شود تا آتش آن به چشم سهامداران بورسی رود.
افزایش نرخ سود شایعه است / برنامه بانکها در حمایت از بورس / عوامل افزایش دلار
نماد برتر- رییس کل بانک مرکزی با اعلام عوامل مهم افزایش دلار ، شایعه افزایش نرخ سود بانکی را تکذیب کرد و گفت : بانک ها از سایر ظرفیت ها در حمایت از بورس استفاده خواهند کرد.
شایعه عدم تمایل دولت به کاهش دلار ادعای تکراری و دارای تناقض است
نماد برتر- رئیس دفتر روحانی ، شایعه عدم تمایل دولت به کاهش دلار را ادعایی دانست که هر چند وقت یکبار از سوی برخی محافل علیه دولت مطرح می‌شود
دو عامل جدی کاهش جذابیت بورس و ریزش بی‌سابقه‌ / پیشنهاد هدایت نقدینگی
نماد برتر- کارشناس اقتصادی با اشاره به دو عامل جدی کاهش جذابیت بورس و ریزش بی‌سابقه اخیر، پیشنهادی برای هدایت نقدینگی از بازارهای ارز و طلا به بازار سرمایه ارائه کرد.