13:54 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شارژ سریع

خودروی مفهومی تمام برقی BMW رونمایی شد+عکس
پایگاه خبری راد: خودروی مفهومی و تمام الکتریکی بی ام و مدل iX۳ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۸ رونمایی شد و در معرض دید بازدیدکنندکان قرار گرفت.
بوگاتی چینی را بشناسید
پایگاه خبری راد: قیمت این خودرو از همه چیز خیره‌کننده‌تر است. آن طور که مدیران شرکت گفته‌اند، قرار است این خودرو با قیمت 45 هزار دلار وارد بازار شود.
اوتلندر جدید در آزادی خوش درخشید
پایگاه خبری راد: پس از رونمایی از میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید میتسوبیشی در ایران فرصتی دست داد تا زمان کوتاهی را با این خودرو بگذرانیم که با توجه به تکنولوژی پیشرفته این خودرو لقب های‌تک ترین خودرو ایران به خوبی برازنده آن است.
 نگاه مجمع جهانی اقتصاد به ردپای خودروهای برقی در صنعت حمل‌و‌نقل
پایگاه خبری راد: با رواج خودروهای برقی، رشد سرویس‌های اشتراک حمل‌و‌نقل و ورود خودروهای خودران به ناوگان حمل‌و‌نقل شهری، جابه‌جایی در شهرها به سرعت دگرگون خواهد شد.
تسلا برای توسعه خودروهای برقی ایستگاه شارژ رایگان می‌سازد
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی تسلا در آمریکا اعلام کرده است که به منظور توسعه استفاده از خودروهای برقی، آمادگی همکاری با شرکت های مرتبط برای ساخت ایستگاههای شارژ خودروهای الکتریکی را دارد.
۶دقیقه شارژ کنید، ۳۲۰ کیلومتر بروید
پایگاه خبری راد: توشیبا از نسل جدید باتری‌های شارژی فوق سریع برای بکارگیری در خودروهای برقی و الکتریکی رونمایی کرد.
آیا زمان خداحافظی با ماشین‌های بنزینی و دیزلی فرا رسیده است؟
پایگاه خبری راد: با پیشرفت سریع تکنولوژی در این چند سال اخیر و همچنین بروز مشکلات زیست محیطی ناشی از آلودگی هوا، در این چند سال اخیر شاهد طراحی و توسعه حجم قابل توجه‌ای از ماشین‌های دوست دار محیط زیست بویژه ماشین‌های الکتریکی از سوی شرکت‌های خودروسازی هستیم.
صفحه قبل | صفحه بعد