05:50 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سیستم عامل

چه زمانی گوشی‌های نوکیا به اندروید ۱۰ آپدیت می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: شرکت اچ ام دی گلوبال به تازگی از زمان‌بندی ارتقا و به‌روزرسانی گوشی‌های نوکیا به نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید ۱۰ خبر داده است.
بهترین اپلیکیشن‌های اتصال تلویزیون هوشمند به گوشی‌های اندرویدی
پایگاه خبری راد: گوشی و تلویزیون‌های هوشمند با قابلیت جدیدی تحت عنوان smart mirroring/view قادر خواهند بود به راحتی با یکدیگر متصل شوند و امکان تبادل هم زمان محتوا، فیلم و تصاویر را برای کاربران به ارمغان بیاورند.
بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی برای مدیریت مالی و بودجه کاربران
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن‌های موبایلی مختلفی در پلت‌فرم فروشگاه گوگل پلی‌استور وجود دارد که به کاربران امکان مدیریت بر میزان دخل و خرج آنها را می‌دهد.
بانک مرکزی آمریکا دستمان را بسته است!
پایگاه خبری راد: دونالد ترامپ بار دیگر انتقادات شدیدی را متوجه مدیران ارشد بانک مرکزی آمریکا ساخت.
بدافزارها مهمان گوشی‌های هوشمند
پایگاه خبری راد: به گفته‌ی معاون امنیت سازمان فناوری اطلاعات، درصد عمده‌ی بدافزارهایی که در گوشی‌های هوشمند است، به واسطه‌ی دانلود فایل‌های آلوده از کانال‌های ناامن و نامطمئن وارد گوشی‌ها شده و علاوه بر اطلاع‌رسانی و آگاه کردن کاربران، هوشیاری آن‌ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.
بالاخره هانگ‌منگ عرضه می‌شود؟
پایگاه خبری راد: هواوی اعلام کرده که قصد دارد نخستین دستگاه هوشمند مجهز به سیستم عامل هانگ‌منگ خود را قرار است تا پایان هفته آینده روانه بازار چین کند.
پرفروش‌ترین برندهای ساعت هوشمند کدامند؟
پایگاه خبری راد: سه شرکت اپل، سامسونگ و ایمو موفق شده‌اند در سه ماهه نخست سال 2019 میلادی عنوان پرفروش‌ترین برندهای ساعت هوشمند را به خود اختصاص دهند.
آیفون را هرچه سریعتر آپدیت کنید!
پایگاه خبری راد: کاربران به منظور حفاظت از حریم خصوصی و ارتقای امنیت سایبری گوشی آیفون خود بهتر است هرچه سریعتر نسخه به‌روزرسانی سیستم‌عامل iOS ۱۲.۴ را دریافت کنند.
این اپلیکیشن‌ها از نرم‌افزارهای اختصاصی اپل بهترند!
پایگاه خبری راد: به گفته کاربران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری، برخی از اپلیکیشن‌های موجود در فروشگاههای آنلاین از نرم‌افزارهای توسعه داده شده توسط خود اپل بهترند.
همکاری با کره‌شمالی، فاتحه هواوی را می‌خواند!
پایگاه خبری راد: به تازگی اسناد و مدارک فاش شده اتهام جدیدی علیه هواوی را برملا می‌کند و آن نیز همکاری با دولت کره شمالی برای توسعه شبکه‌های مخابراتی ۳G بوده است.
گوشی شما اندروید ۹ را دریافت می‌کند؟
پایگاه خبری راد: بسیاری از شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند به انتشار و ارائه نسخه سیستم عامل اندروید ۹ برای برخی از جدیدترین مدل‌های عرضه شده خود اقدام کرده‌اند.
پاسخ وزیر ارتباطات به شائبه‌ها درباره سیستم عامل بومی
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ایجاد سیستم عامل بومی و نصب آن روی گوشی‌های داخلی، به سوالاتی که در این زمینه برای کاربران ایجاد شده بود، پاسخ داده است.
دسترسی بدون اجازه اپلیکیشن‌های اندرویدی به اطلاعات کاربران!
پایگاه خبری راد: کارشناسان امنیتی به تازگی دریافته و اعلام کرده‌اند که بالغ بر هزار اپلیکیشن اندرویدی به لوکیشن و سایر اطلاعات کاربران بدون اجازه آنها دسترسی دارند.
ویندوز ۱۰ را فعلا آپدیت نکنید!
پایگاه خبری راد: مایکروسافت به کاربران هشدار داد جدیدترین به‌روزرسانی ویندوز ممکن است برای قسمت‌هایی از سیستم‌عامل رایانه آنها مشکلات جدی به وجود بیاورد.
سهم محصولات مختلف در درآمدزایی غول‌های تکنولوژی
پایگاه خبری راد: محصولات و سرویس‌های مختلفی از سوی بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی ارائه می‌شود که هر کدام با استقبال متفاوتی در جهان روبه رو می‌شوند و بدین ترتیب میزان درآمدزایی آنها نیز متفاوت خواهد بود.