08:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سید علی

آیا عرضه نفت خام در بورس در حد حرف باقی می‌ماند؟
پایگاه خبری راد: با اینکه مسئولان اعلام کرده‌اند که این هفته نفت در بورس انرژی عرضه می‌شود، اما هنوز خبری از این معاملات نیست گویی این اظهارنظرها صرفا جنبه سخنرانی دارد؛ هر چند که عده‌ای می‌گویند وزارت نفت همکاری نمی‌کند، اما کارشناسانی هستند که معتقدند زیرساخت‌های معاملاتی برای عرضه نفت وجود ندارد و بر این باورند که عرضه نفت در بورس موجب دور زدن تحریم‌ها نمی‌شود.
فراخوان هلال‌احمر از پزشکان داوطلب برای همکاری با مراکز درمانی هلال‌ در عراق
پایگاه خبری راد: مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از فراخوان دعوت از پزشکان داوطلب برای همکاری در مراکز درمانی هلال احمر در عراق همزمان با نزدیک شدن به اربعین خبر داد.
توپ زیر پای زنگنه!
پایگاه خبری راد: در حالی که رئیس جمهوری و معاون اولش در فاصله زمانی کمتر از سه ماه بر عرضه نفت خام در بورس تاکید می‌کنند، مسئولان بازار سرمایه می‌گویند ساختارهای معاملاتی را آماده کرده‌اند آنها توپ را در زمین وزارت نفت انداخته‌اند تا در مورد ساز و کار نهایی عرضه نفت در بورس تصمیم‌گیری شود و به قولی وزارت نفت گُل را به ثمر برساند.
آغاز طرح 21 روزه امداد و نجات اربعین از 21 مهر ماه
پایگاه خبری راد: دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در جلسه کمیته امداد و نجات ستاد اربعین که با حضور نمایندگان مختلف دستگاه‌های متولی در ارائه خدمات به زائران در اربعین برگزار شد، از آغاز رسمی عملیات درمان و امداد و نجات از 26 مهرماه در داخل کشور و عراق خبر داد.
ساخت راکتور حذف منوکسیدکربن و آلاینده‌های خطرناک از هوا در کشور
پایگاه خبری راد: راکتور دما و فشار متوسط جهت واکنش‌های کاتالیستی گازی توسط استادان گروه مهندسی شیمی و مهندسی مواد دانشگاه حکیم سبزواری طراحی و ساخته شد.
«ایرانِ جوان» را در «چهل سالگی» هم تجربه کنیم
پایگاه خبری راد: انقلاب اسلامی ایران که به پیروزی رسید بیشتر مسئولان حکومت پهلوی یا به خارج از کشور گریختند و یا در دادگاه‌های انقلاب به اعدام و زندان محکوم شدند. پس از سال ۵۷ ایران ماند و تعدادی جوان انقلابی که رویای ساختن کشوری اسلامی را در سر می‌پروراندند.
قول پرداخت حقوق خرداد کارگران گروه ملی تا یکشنبه
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان گفت: حقوق خردادماه کارگران گروه ملی فولاد ایران، روز شنبه و یکشنبه پرداخت می شود.
هست و نیستش را آجر می‌کند اما سود بی سود!
پایگاه خبری راد: کاربرد لعاب از دیرباز در تاریخ کهن ایران ثبت شده و ایرانیان از چند صد قرن پیش ظروف خود را با لعاب‏‏‌های سرامیکی پوشش می‌دادند تا ضمن استحکام بخشیدن به آنها، به ظروف سفالین خود زیبایی بیشتری بدهند ولی با این وجود صنعت تولید لعاب کاشی و سرامیک عمر طولانی‌ای در کشور ندارد.
امضای یادداشت تفاهم همکاری حقوقی ـ قضایی میان ایران و ازبکستان
پایگاه خبری راد: وزیر دادگستری کشورمان در حاشیه ششمین اجلاس وزرای دادگستری کشورهای عضو و ناظر پیمان شانگهای با همتای ازبک خود دیدار و گفتگو کرد.
ضرب العجل یک هفته‌ای برای تعیین قیمت شمش آلومینیوم
پایگاه خبری راد: استاندار مرکزی گفت: استان تنها یک هفته برای قیمت گذاری شمش آلومینیوم صبر می‌کند، در غیر این صورت با اهرم های خود نیاز واحدهای استان را تامین خواهیم کرد.
افتتاح فاز دوم باغ پرندگان تا مهرماه/رهاسازی ۱۲۰ گونه پرنده در باغ پرندگان
پایگاه خبری راد: شهردار منطقه ۴ با اشاره به اینکه در فاز دوم باغ پرندگان ۱۲۰ نوع پرنده رها سازی خواهد شد، گفت: این قسمت از باغ پرندگان به‌زودی و تا مهرماه سال جاری افتتاح خواهد شد.
صادرات به ۶۰ میلیارد دلار می‌رسد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات گفت: پرتفوی صندوق تا پایان امسال به دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار خواهد رسید و میزان صادرات حداکثر به ۶۰ میلیارد دلار می‌رسد.
اما و اگرهای عرضه نفت خام در بورس
پایگاه خبری راد: بعد از اینکه معاون رئیس جمهوری اعلام کرد که نفت خام قرار است در بورس عرضه شود مسئولان بورسی می‌گویند ساز و کار عرضه نفت خام در بورس فراهم است اما تردید هایی هم در این مورد وجود دارد.
عرضه نرم‌افزاری برای مدیریت امنیت اطلاعات از سوی محققان کشور
پایگاه خبری راد: محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان سیستمی برای مدیریت امنیت اطلاعات در سازمان‌ها عرضه کردند.
صنایع خواستار عدالت مالیاتی در کشور هستند/ سیستم بانکی کشور خواب است
پایگاه خبری راد: رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به شرایط سخت اقتصادی در کشور، مشکلات بانکی و کمبود نقدینگی صنایع، سهم بالای مالیات در این بخش و قاچاق و واردات بی‌رویه را مهمترین موانع رونق بخش تولید در کشورمان خواند.