05:59 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سیدی

عملکرد فروش مقداری شرکت ها فراتر از انتظار / پتانسیل رشد صنایع بورسی فراهم است
نماد برتر- مدیر مجامع و امور سهام هلدینگ هزاردستان، وضعیت فروش مقداری شرکت ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: به طور کلی گزارش های شش ماهه نشان از وضعیت مناسب فروش مقداری شرکت ها دارد و در تعدادی از صنایع ، عملکردها فراتر از حد انتظار بوده است.
تلاش برای کاهش تلفات و افزایش راندمان نیروگاه‌ها تا پایان سال
نماد برتر- آذربایجان شرقی معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از تلاش و برنامه‌ریزی برای کاهش تلفات و افزایش راندمان نیروگاه‌ها تا پایان امسال خبر داد.
پوشش‌دهی شیرآلات با تجهیزات ساخت داخل
نماد برتر- یکی از گروه‌های صنعتی با خرید دو دستگاه پوشش دهی ساخت داخل اقدام به تولید شیرآلات بهداشتی و سینک روشویی با فناوری نانو کرده که به گفته آنها کاربرد این فناوری موجب افزایش استحکام و دوام روکش‌های اعمال شده بر روی این محصولات شده است.
گلایه از وضعیت اسفبار قطعه‌سازان/ در انتهای خط تولید قرار داریم
نماد برتر- اعضای هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو کشور ضمن ابراز نگرانی از روند ادامه‌دار مشکلات مجموعه صنعت خودرو کشور، صراحتا معتقدند که دیگر جانی برای قطعه‌ساز کشور باقی نمانده و اوضاع آن‌ها بسیار بد و اسفبار شده است و عدم چاره‌اندیشی برای حل مشکلات، صنعت قطعه‌سازی کشور را به انتهای مسیر تولید خواهد رساند.
پیگیری افزایش سرمایه ۱۰ هزار میلیاردی "کچاد" و رشد ۱۰۰ درصدی عملکرد
نماد برتر- مدیر مالی و اقتصادی چادرملو با اشاره به رشد بیش از ۱۰۰ درصدی عملکرد ۶ ماهه نسبت به مدت مشابه قبل از پیگیری افزایش سرمایه ۱۰ هزار میلیارد تومانی خبر داد.
شیرین سازی آب دریا برای جنوبی ها
نماد برتر- شیرین سازی آب دریا طی سال های اخیر یکی از موضوعات اصلی مسوولان آبی بوده تا شاید با رفع شوری دریا کام مردمان استان های کم آب، شیرین و مرهمی بر زخم کهنه دشت‌های بحرانی و بحران کم آبی کشور گذاشته شود.
«صنایع دفاعی» از جمله مصادیق اقتصاد دانش بنیان است
نماد برتر- معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی قزوین با بیان اینکه صنایع دفاعی از جمله مصادیق اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان است، گفت: نقش شرکت‌های دانش‌بنیان تولید دانش نیست بلکه تولید اقتصاد دانش‌بنیان است بنابراین سنجش ما در پارک‌ها و مراکز رشد باید از تعداد محصول فناورانه به ریال و دلار تغییر کند.
معضل بیکاری جوانان با سربازی رفتن حل می‌شود؟
نماد برتر- فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح جزئیات، اهداف و چشم اندازهای مهارت آموزی برای سربازان را تشریح کرد.
بازارهای جهانی چگونه بسته شدند
نماد برتر- بورس این هفته را با روزهای حساس و سرنوشت‌سازی دنبال می‌کند. بازار سهام حالا زودتر از قبل محافظه‌کاری خود را آغاز کرده و بورس بازان با این میدان ریسک پا به میدان معاملات ‌گذاردند.
افزایش تجهیزات تفریحی تحت پوشش استاندارد استان مرکزی به 2269 مورد
نماد برتر- مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: تجهیزات تفریحی تحت پوشش از 133 عدد به دو هزار و 269 عدد و تعداد آزمایشگاه های همکار از 36 عدد به 61 عدد رسیده است.
کتابی که سرگذشت شکست و موفقیت کارآفرینان را در تولید فناوری حکایت می‌کند
نماد برتر- طی مراسمی آنلاین از کتاب سرگذشت یک کارآفرین با عنوان "همه‌فن حریف" در ستاد توسعه فناوری نانو رونمایی شد؛ این کتاب سرنوشت فناوری‌های مختلفی را که بنا به ضرورت کشور تولیدشده، نشان می‌دهد.
دلایل رکود طولانی بورس و چند پیشنهاد برای بهبود / نحوه عرضه اولیه در آمریکا
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اعلام دلایل رکود طولانی بورس و نحوه عرضه اولیه سهام در بورس آمریکا ، چند اقدام پیشنهادی برای بهبود وضعیت بازار سهام پیشنهاد داد .
ارز دیجتالی روسی هم در راه است
رئیس بانک مرکزی روسیه از راه اندازی آزمایشی روبل دیجیتال تا پایان سال آینده خبر داد.
"فولاد" تا سال ۱۴۰۴ با طرح تحول دیجیتال کارخانۀ هوشمند جهان می شود
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه رونمایی از طرح تحول دیجیتال را تولد دوبارۀ این شرکت دانست و گفت: طبق برنامه "فولاد" تا سال ۱۴۰۴ به عنوان کارخانۀ هوشمند در جهان شناخته خواهد شد.
آینده انرژی باد در ایران چه خواهد بود؟
نماد برتر- هرچند که در طول بیش از دو دهه گذشته که از احداث اولین نیروگاههای بادی کشور می گذرد، رشد این نیروگاه‌ها آهنگی نسبتاً پیوسته و البته کند داشته و تنها پس از تصویب قانون خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های تجدیدپذیر، این روند تا حدودی شتاب گرفته است اما به نظر می رسد که آینده این انرژی با توجه به ظرفیت های بالای کشور در این حوزه درخشان باشد.