08:07 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سکه و ارز

رشد مسکن پایین‌تر از بازارهای رقیب
پایگاه خبری راد: ارزیابی رشد یک‌ساله سه بازار رقیب یعنی مسکن، سکه و ارز نشان می‌دهد، مسکن از دو بازار دیگر جا مانده و با وجود رشد ۸۰ درصدی قیمت طی ۱۰ ماهه ۱۳۹۷ دقیقاً به همین میزان از سکه و ارز عقب مانده است.
قیمت طلا، سکه و ارز در یکشنبه ۱۲ اسفند
پایگاه خبری راد: جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در یکشنبه ۱۲ اسفند را در این خبر بخوانید.
قیمت طلا، سکه و ارز در روز دوشنبه 6 بهمن ماه
پایگاه خبری راد: با وجود افزایش سه دلاری قیمت اونس طلای جهانی، امروز قیمت انواع طلا و سکه در بازار روند کاهشی داشت. نرخ خرید دلار و یورو در بانک‌ها نیز نسبت به روز گذشته کاهش یافت.
قیمت طلا، سکه و ارز در آخرین روز بهمن‌ماه
پایگاه خبری راد: امروز با افزایش قیمت اونس جهانی، قیمت طلا و سکه تمام هم افزایش یافت. نرخ دلار و یورو در صرافی‌های مجاز نسبت به دیروز اندکی کاهش هم یافت.
قیمت طلا، سکه و ارز در روز دوشنبه
پایگاه خبری راد: امروز قیمت انواع سکه طلا و همچنین دلار و یورو در بازار روند صعودی داشت.
 قیمت طلا، سکه و ارز در 28 بهمن چند؟
پایگاه خبری راد: قیمت سکه و طلا امروز و در دومین روز هفته، نسبت به روز قبل اندکی افزایش داشت و در بازار ارز، ارز مسافرتی برای هر یورو ۱۴ هزار و ۲۱۰ تومان قیمت‌گذاری شد.
ناگفته‌های پالیزدار درباره مفاسد اقتصادی
پایگاه خبری راد: راست و چپ بر این نکته اتفاق نظر دارند که اگر نظام یک پاشنه آشیل داشته باشد، همانا فساد است. رتبه بد ایران در ارزیابی‌های بین‌المللی در زمینه فساد به همراه انتشار گاه به گاه اخبار دستگیری و محاکمه مفسدان اقتصادی ریز و درشت، همگی از گستردگی فساد و از آن مهم تر، ادراک گسترده فساد در میان مردم حکایت دارد.
از قیمت طلا، سکه و ارز در 27 بهمن چه خبر؟
پایگاه خبری راد: قیمت سکه در نخستین روز هفته درحالی در محدوده ۴.۳ میلیون تومان در نوسان است که در بازار ارز نیز، دلار در کانال ۱۱ هزار تومانی دادوستد می‌شود.
 از بازار سکه، طلا و ارز در 14 بهمن چه خبر؟
پایگاه خبری راد: بازار سکه و ارز در حالی هفته جاری را با کاهش قابل توجه قیمت نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته آغاز کرده بود که امروز قیمت سکه در بازار اندکی نسبت به روز گذشته افزایش نشان داد.
آخرین قیمت‌ها از بازار سکه، طلا و ارز
پایگاه خبری راد: بازار سکه و ارز هفته جاری را با کاهش قابل توجه قیمت نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته آغاز کردند. درحالی که قیمت سکه در بازار کاهشی حدود ۱۵۰ هزار تومان را نسبت به چهارشنبه گذشته تجربه می‌کند، قیمت فروش دلار نیز بیش از ۶۵۰ تومان کاهش را به ثبت رساند.
 از بازار طلا، سکه و ارز در روز 10 بهمن چه خبر؟
پایگاه خبری راد: در بازار امروز (۱۰بهمن) در حالیکه سکه تمام کاهش قیمت را تجربه کرد، انواع ارز در صرافی‌ها و بانک‌ها افزایش قیمت داشتند و نرخ یورو مسافرتی نیز همچون دیروز، در بانک‌ها بالاتر از بازار آزاد فروخته شد.
 از بازار طلا، سکه و ارز در روز 3 بهمن چه خبر؟
پایگاه خبری راد: در بازار امروز (سوم بهمن) نرخ خرید و فروش ارز مقداری کاهش یافت اما قیمت طلا و سکه اندکی افزایش را تجربه کرد.
طلا، سکه و ارز در 29 دی ماه
پایگاه خبری راد: دلار در بازار ایران هفته خود را کاهشی آغاز کرد و نسبت به آخرین روز هفته گذشته ۱۵۰ تومان پایین تر ایستاد.
 طلا، سکه و ارز در ۲۵ دی‌ماه چند؟
پایگاه خبری راد: جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در سه‌شنبه ۲۵ دی‌ماه را در این خبر بخوانید.
 طلا، سکه و ارز در روز 24 دی ماه چند؟
پایگاه خبری راد: امروز قیمت انواع سکه به جز طرح قدیم روند افزایشی داشت، ولی قیمت خرید دلار و همچنین یوروی مسافرتی در بانک‌ها روند کاهشی داشت.