14:06 | يكشنبه 29 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سپاه پاسداران

نحوه محاسبه دوران سربازی در جبهه برای دریافت تسهیلات
پایگاه خبری راد: رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از احتساب سه چهارم معادل ۷۵ درصد مدت خدمت وظیفه عمومی سربازان دوران جنگ به عنوان خدمت داوطلبانه خبر داد.
تبدیل سه پادگان در تهران به محدوده فضای سبز/همکاری نیروهای مسلح در صدور مجوز درختکاری
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران از تبدیل سه پادگان در تهران به محدوده فضای سبز خبر داد و گفت: سطح وسیعی از جنگل کاری ها در قالب کمربند سبز پیرامون شهر تهران نیز در بخش هایی از عرصه های متعلق به نیروهای مسلح، ایجاد شده است.
 واقعیات اقتصادی کشور را به مردم بگوییم
پایگاه خبری راد: وزیر کشور و رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور با بیان اینکه "باید زمینه تحریف و ابهام‌زایی اخبار را از بین ببریم"، گفت: اگر واقعیات اقتصادی کشور را به مردم بگوییم و خواهان مشارکت مردم باشیم، موفق می‌شویم.
نیروی انتظامی نماد اقتدار و قدرت هوشمند نظام در امنیت داخلی است
پایگاه خبری راد: سرلشکر محمد علی جعفری در پیام تبریک هفته نیروی انتظامی به فرمانده ناجا تاکید کرد: نیروی انتظامی از نمادهای اقتدار نظام و مظهر قدرت هوشمند جمهوری اسلامی درحوزه امنیت داخلی و مرزی است.
زبانه‌هایی که در هور آرام نمی‌گیرد...
پایگاه خبری راد: بیش از دو ماه است که هورالعظیم یکی از بزرگترین تالاب‌های ایران در بخش عراقی‌اش می‌سوزد و دودش به چشم ایرانی‌ها می‌رود و نتیجه آن شده که همسایگان ایرانی‌اش حالا باید علاوه بر تحمل ریزگردهای حاصل از خشک شدن بخشی از هور به علت کم آبی ناشی از سوءمدیریت‌های صورت گرفته و تغییر اقلیم دودزده بشوند و کارشان به علت بروز مشکلات تنفسی به مراکز درمانی بکشد.
توزیع «بن کالا» تا پایان شهریور
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته امداد با اشاره به افزایش سقف تسهیلات اشتغالزایی روستایی مددجویان کمیته امداد، اظهارکرد: لازمه کار در کمیته امداد روحیه جهادی توام با مدیریت انقلابی است.
«ایرانِ جوان» را در «چهل سالگی» هم تجربه کنیم
پایگاه خبری راد: انقلاب اسلامی ایران که به پیروزی رسید بیشتر مسئولان حکومت پهلوی یا به خارج از کشور گریختند و یا در دادگاه‌های انقلاب به اعدام و زندان محکوم شدند. پس از سال ۵۷ ایران ماند و تعدادی جوان انقلابی که رویای ساختن کشوری اسلامی را در سر می‌پروراندند.
موضوع نامه فتاح به روحانی؟
پایگاه خبری راد: ‌رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار افزایش وام اشتغال شد.
بازدارندگی صنعت دفاعی دشمنان را از هرگونه تهدید عملی بر حذر داشته است
پایگاه خبری راد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت سی و یکم مردادماه "روز صنعت دفاعی"، تداوم بالندگی و ارتقای ظرفیت‌های دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور را راهبرد و تکلیف غفلت‌ناپذیر نیروهای مسلح و حوزه صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران دانست.
دیوان عدالت به شکایت علیه بانک مهراقتصاد رسیدگی نمی‌کند
پایگاه خبری راد: هیات عمومی دیوان عدالت اداری اعلام کرد که رسیدگی به شکایت علیه بانک مهراقتصاد یا کمیسیون انضباط کار بانک در صلاحیت شعب دیوان عدالت اداری نیست.
باید آزادی مردم را تضمین کنیم
پایگاه خبری راد: پرسیدن از مردی که در قامت وزیر دو بار رای اعتماد از نمایندگان مجلس گرفته و یک بار از تیغ استیضاح نمایندگان همان مجلس جان سالم به در برده کار ساده‌ای نیست.
فضای مجازی نباید به ابزار نفوذ و سلطه فرهنگی دشمنان تبدیل شود
پایگاه خبری راد: معاون دادستان کل کشور گفت: با توجه به فرمایشات رهبری، دشمن در بستر فضای مجازی با تولید و ترویج شبهات و همچنین تولید محتوای ضد عفت و حیا به دنبال انحراف جوانان مومن و دریدن پرده های حیاست؛ لذا نباید این فضای غیر قابل کنترل و غیر منضبط در اختیار دشمن رها شود تا به ابزار نفوذ و سلطه فرهنگی آنان مبدل گردد.
اعزام دو هلی کوپتر ایرانی به عراق برای اطفای حریق
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اعزام دو هلی کوپتر ایرانی برای اطفای حریق منطقه هور العظیم در عراق خبر داد.
فعالان اقتصادی سربازان خط مقدم مبارزه در شرایط تحریم هستند
پایگاه خبری راد: جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی عصر روز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب و برق
پایگاه خبری راد: در نشست مسئول روابط عمومی کل سپاه با مدیران روابط عمومی وزارت نیرو در خصوص مشارکت این دو مجموعه به‌منظور فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب و برق در کشور توافق شد.