01:53 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سرمایه اسمی

فهرست مسئولیت های اجتماعی بزرگترین فولادساز بورس اعلام شد
نماد برتر- شرکت فولاد مبارکه که بزرگترین فولادساز حاضر در بورس بشمار می رود فهرستی از مسئولیت های اجتماعی را ارائه کرد.
شرکت اخراجی با سابقه ۱۸ سال حضور در بورس به بازار پایه منتقل شد
نماد برتر- شرکت بورسی زیانده با سرمایه ۱۲.۱ میلیارد تومانی و ۱۸ سال حضور بعد اخراج از بورس به عنوان دویست و پنجاهمین نماد معاملاتی در بازار پایه فرابورس درج شد.
فعالیت بخش های تولیدی شرکت بورسی تا اطلاع ثانوی متوقف شد + دلیل
نماد برتر- پتروشیمی بورسی از علت عدم خدمات دهی واحدهای تولیدی از ۱۰ دی تا اطلاع ثانوی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.
تعلیق نماد شرکت غایب برای ۱۰ روز کاری دیگر تمدید شد + دلیل
نماد برتر- تعلیق نماد شرکت بورسی که از ۲۴ آذر با شفاف سازی درباره قرارداد خرید ۵ هزار تن کاغذ با عدم برطرف شدن ابهامات در اطلاعات منتشره تا ۲۴ دی تمدید شد.
اهداف افزایش سرمایه ۴۰۰ میلیاردی "امین" از محل مطالبات و آورده نقدی
نماد برتر- معاون مالی تامین سرمایه امین با اعلام اهداف افزایش سرمایه ۵۷ درصدی از مطالبات سهامداران و آورده نقدی ، گفت: سرمایه اسمی شرکت با اعمال این تامین مالی به ۱.۱ هزار میلیارد تومان می رسد.
موافقت مشروط فرابورس با انتقال بیمه حاضر در بازار پایه به بازار دوم
نماد برتر- بیمه تعاون از پذیرش مشروط فرابورس در بازار دوم و ارتقا نماد خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.
رشد ۷۴ درصدی "سیستم" با کسب درآمد ۱۶۶.۶ میلیاردی/ اصلی ترین عوامل
نماد برتر- همکاران سیستم با ارائه گزارش عملکرد ۹ ماهه سال مالی جاری، ۱۶۶.۶ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشدی ۷۴ درصدی داشته است.
عملکرد ۱۲ ماهه "سپ" با تحقق درآمد ۲.۴ هزار میلیاردی و بازدهی ۱۳۹.۴ درصدی
نماد برتر- شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در عملکرد دوازده ماهه سال مالی، ۲.۴ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد و با بازدهی ۱۳۹.۴ درصدی سهام همراه شد.
افزایش ۲۵۱ درصدی درآمد "های وب" با تحقق ۱.۲ هزار میلیارد تومانی
نماد برتر- داده گستر عصر نوین با انتشار گزارش عملکرد ۹ ماهه ، ۱.۲ هزار میلیارد تومان درآمد محقق کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان از رشد ۲۵۱ درصدی دارد .
تولید آزمایشی محصول جدید زیرمجموعه "ومعادن" به پایان رسید
نماد برتر- زیرمجموعه سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات از موفقیت در تولید آزمایشی محصول جدید و اقدامات اخذ استانداردهای لازم خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
عملکرد ۹ ماهه "همراه" با رشد ۳۴ درصدی و کسب درآمد ۱۷.۱ هزار میلیاردی
نماد برتر- ارتباطات سیار ایران با انتشار گزارش عملکرد نهمین ماه از سال مالی جاری، درآمد ۱۷.۱ هزار میلیارد تومانی شناسایی کرد و با رشد ۳۴ درصدی نسبت به دوره مشابه قبل روبرو شد.
آمار تولید و فروش ۹ ماهه "ذوب" با شناسایی درآمد ۱۳.۲ هزار میلیارد تومانی
نماد برتر- ذوب آهن با ارائه آمار تولید و فروش ۹ ماهه سال مالی جاری، ۱۳.۲ هزار میلیارد تومان درآمد محقق کرد که نسبت به دوره مشابه سال قبل با رشد ۷۳ درصدی روبرو شده است.
گلایه های سهامدار حقیقی از صف فروش ۴ ماهه سهم بازار پایه
نماد برتر- سهامدار حقیقی "آینده" با اعلام بازدهی منفی و تداوم صف فروش ۴ ماهه ، خواهان اقدام حمایتی از سوی سازمان بورس و مدیران شرکت شد.
آمار تولید و فروش "کچاد" با کسب درآمد ۱۵.۲ هزار میلیاردی و رشد ۱۱۹ درصدی
نماد برتر- چادرملو در نه ماهه سال جاری، ۱۵.۲ هزار میلیارد تومان درآمد محقق کرد که نسبت به دوره مشابه قبل با رشد ۱۱۹ درصدی همراه شده است.
رشد ۶۷ درصدی "فولاد" با کسب درآمد جالب ۴۹.۴ هزار میلیارد تومانی
نماد برتر- فولاد مبارکه با انتشار گزارش عملکرد ۹ ماهه سال جاری، ۴۹.۴ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، رشد ۶۷ درصدی را تجربه کرده است.