01:37 | شنبه 16 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سانسور

تقاضا برای مسکن مهر هشتگرد زیاد شد
پایگاه خبری راد: سرپرست شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با بیان این‌که پروژه مترو هشتگرد در تمام جنبه‌ها فعال است، تصریح کرد: طی یک سال اخیر مسکن مهر هشتگرد ارزش افزوده مناسبی پیدا کرده و متقاضیان در تکمیل آورده خود جدیت بیشتری نشان می‌دهند.
مقررات ایمنی که با سرد شدن آتش پلاسکو فراموش شد
پایگاه خبری راد: به اعتقاد محققان انباشته شدن پلاسکو از مواد قابل اشتعال، عدم سخت‌گیری به مالک پلاسکو برای ایجاد سیستم اطفای حریق، نبود پله‌های اضطراری، عدم خروج به موقع آتش‌نشانان و از دست رفتن زمان طلایی برای اطفای حریق از مواردی است که دست به دست هم دادند تا سناریوی پلاسکو نوشته شود.
مترو ۴ سال دیگر به پردیس می‌رسد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه افزایش رقم وام مسکن مهر در حد پیشنهاد است که هنوز عملیاتی نشده، گفت: برای مترو پردیس ۱۵۰۰ میلیارد تومان در لایحه بودجه ۹۸ دیده شده که طی ۴۸ ماه این پروژه به اتمام می رسد.
قیمت نجومی برخی آپارتمان‌ها در تهران
پایگاه خبری راد: در حالی که فعالان بازار از بازگشت گام به گام رکود به بازار مسکن خبر می‌دهند،خانه‌هایی در تهران با قیمت‌های نجومی در معرض فروش گذاشته می‌شود.
گوگل برنامه‌ای برای عرضه دوباره موتور جستجوی چینی ندارد!
پایگاه خبری راد: ساندار پیچای، مدیرعامل شرکت گوگل در برابر نمایندگان مجلس کنگره آمریکا حاضر شد و به سوالات آنها مبنی بر عرضه یک نسخه از موتور جستجوی گوگل با قابلیت فیلترینگ خودکار پاسخ داد.
نزدیک شدن گوگل به قلمروی چین
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که آلفابت، شرکت مادر گوگل قصد دارد به منظور گسترش فعالیت‌های خود در جنوب شرق آسیا به راه‌اندازی دفتر نمایندگی خود در ویتنام اقدام کند.
پیش‌بینی آسانسور برای ساختمان‌های بیش از یک طبقه
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مناسب‌سازی در طراحی معابر عمومی و شهری در کشور خیلی کم انجام شده است.
پردیس در خشکی بودجه
پایگاه خبری راد: بررسیها از طرح مسکن مهر نشان می‌دهد که احتمالا آخرین واحدهای باقی مانده از این پروژه در شهر جدید پردیس به اتمام می‌رسد، اما این نقطه آخر از خشکی شدید منابع رنج می‌برد.
بازار مسکن به سمت رکود مطلق!
پایگاه خبری راد: رکود تورمی که هم‌اکنون بازار مسکن با آن مواجه شده حاکی از آن است که این بازار در هر دو سوی عرضه و تقاضا در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دارد و احتمالا در پس این افزایش اسمی قیمت، رکود ۱۰ تا ۱۲ فصلی نهفته که در نهایت با ورود تقاضای واقعی رونق می گیرد.
تولید کنتورهای هوشمند آب جهت قرائت مصرف از راه دور
پایگاه خبری راد: رئیس واحد جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی از طراحی و تولید کنتورهای هوشمند آب جهت قرائت مصرف واحدها از راه دور خبر داد.
چین ربات گوینده خبر تولید کرد
پایگاه خبری راد: خبرگزاری دولتی "شین‌هوآ" چین با استفاده از فناوری "هوش مصنوعی" یک ربات گوینده خبر توسعه داده است که قادر است به دو زبان انگلیسی و چینی اخبار را بازگو کند.
برای رسیدن به وزن مناسب، روزی ۶۰ دقیقه ورزش کنید
پایگاه خبری راد: یکی از موارد مهم سلامتی، داشتن وزن متعادلی است که مناسب شما باشد. بهترین راه برای یافتن وزن متناسب، مشورت با پزشک یا متخصص تغذیه است که می‌تواند وزن شما را با هنجارهای سالم مقایسه کرده و در رسیدن به اهداف واقع‌بینانه، به شما کمک کند. ضمن آنکه مهم‌ترین نکته در رسیدن یا ماندن در یک وزن سالم، ‌ ورزش منظم و رعایت عادات غذایی مناسب است.
بهره‌برداری از ۶۴ گیت کنترل تردد در متروی تهران تا ماه آینده
پایگاه خبری راد: رئیس واحد جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی از بهره‌برداری ۶۴ گیت کنترل تردد در سه ایستگاه خط ۶ متروی تهران تا ماه آینده خبر داد.
گوگل جنجال موتور جستجوی سانسور شده در چین را تمام کرد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گوگل به تازگی به اعتراضات گسترده در فضای مجازی به همکاری این شرکت با دولت چین درباره برقراری موتورجستجوی سانسور شده در این کشور واکنش نشان داده است.
صف خرید خانه‌های ساحلی تا کجا می‌رسد؟
پایگاه خبری راد: نه فروشنده می‌فروشد و نه خریدار اقدام به خرید می‌کند و اگر هم خریداری پیدا شود یا زوج‌های جوانی هستند که از ترس بر باد رفتن اندک سرمایه‌شان اقدام به خرید مسکن می‌کنند و یا عده محدودی هستند که در این بازار به فکر سرمایه‌گذاری افتاده‌اند.