07:57 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ساماندهی

صاحبخانه شدن مردم با پول کم هم ممکن است
افزایش بی رویه قیمت‌ها در بازار مسکن، مانع سرمایه گذاری و خانه دار شدن همه اقشار جامعه شده است، اما بازار سرمایه و ابزارهای مالی این امکان را برای همه اقشار فراهم می کند تا از طریق طرح فروش متری مسکن در بورس کالا بتوانند با سرمایه های خرد در بازار مسکن سرمایه‌گذاری کرده و حتی خانه دار شوند؛ امیدوارم این طرح به زودی عملیاتی شود.
بحران های مرغی را کاهش دهید!
نماد برتر - انتظار ما از دولت آینده این است که چالش ها و بحران های پیش و روی این صنعت را با بهره گیری از امکانات بالقوه، بالفعل به کمک فعالان این بخش و با استفاده از نظرات کارشناسی آنها به فرصت تبدیل کند.
دلایل کاهش قیمت ارز از زبان همتی
نماد برتر - درحالی که احتمال رفع تحریم‌ها و آزادی منابع بانک مرکزی، انتظارات مثبتی در بازار ارز ایجاد کرده است و کاهش نرخ ارز در این بازار امری منطقی است.
قیمت مسکن باید ۲۵ درصد کاهش یابد
نماد برتر - برای اینکه مردم مقداری توان خرید پیدا کنند باید قیمت مسکن حداقل ۲۵ درصد کاهش پیدا کند.
«شستا» و ادعای سود 32 هزار میلیاردی
نماد برتر - مدیرعامل شستا با اعلام دستاوردهای سال های اخیر گفت: سود خالص شرکت اصلی طی دو سال ۱۵ برابر شده و پیش‌بینی می‌شود در پایان سال مالی جاری به ۳۲ هزار میلیارد تومان برسد.
از زیان سهامداران تا رشد 378 درصدی درآمد «حکشتی»
نماد برتر - میزان سرمایه این کشتیرانی در پایان دوره ۹ ماهه، ۱۶ هزار و ۳۹۳ میلیارد ریال به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته بدون تغییر باقیمانده است.
سرمایه گذاری پیش نیاز اصلی تولید
نماد برتر - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به ظرفیت های بازار سرمایه، از برنامه های در دست اقدام این سازمان به منظور تحقق شعار سال سخن گفت.
پیشنهادات توییتری نمایندگان برای تحقق شعار سال
نماد برتر- نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال«تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» به ارائه پیشنهاداتی جهت تحقق شعار سال و اجرای منویات ایشان پرداختند.
سودسازی «وغدیر» در زمین «ثاخت»
نماد برتر - شرکت سرمایه‌گذاری غدیر سال مالی خود را با رشد 89 درصدی سود به پایان رساند و برای سال 1400 فرصت‌های فروش شرکت‌های راکد و عرضه اولیه زیرمجموعه‌ها را در پیش دارد.
قطع بیش از ۲ میلیون کارتخوان!
نماد برتر - بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با غیرفعال کردن حدود ۲.۵ میلیون ترمینال، تکمیل و صحت‌سنجی اطلاعات بالغ بر ۴.۷ میلیون ترمینال پذیرش دیگر و ارائه اطلاعات آن‌ها به سازمان امور مالیاتی در حال تکمیل آخرین مراحل اجرای مسئولیت‌های خود نسبت به قانون پایانه‌های فروشگاهی است.
احضار مدیران بورسی به دادگاه
نماد برتر - عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از احضار برخی مدیران سازمان بورس برای پاسخگویی درباره علل سقوط شدید سهام به دستگاه قضا و وعده بهبود بازار خبر داد .
واکنش ۷ بندی دولت به مخالفت مجلس با توافق سه ماهه و هشدار به نمایندگان
نماد برتر- دولت در واکنش به مخالفت مجلس با توافق سه ماهه با آژانس بین المللی، دست به شفاف سازی ۷ بندی زد و اعلام کرد مجلس باید در صورت غیر فعال کردن بیانیه مشترک ، مسئولیت عواقب را بپذیرد.
اثر احتمال کسری بودجه و افزایش انتظارات تورمی بر آینده بورس
نماد برتر- ۵ روز پس از اعمال دامنه نوسان نامتقارن، فشار فروش اکثر نمادها پا برجا بوده اما با توجه به احتمال کسری بودجه و افزایش انتظارات تورمی، مسیر کلی بازار سهام نباید نزولی باشد.
عرضه خودرو در بورس‌کالا تصویب شد / تعیین قیمت پایه با سازمان حمایت
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از اصلاح طرح ساماندهی صنعت خودرو و عرضه در بورس کالا خبر داد و گفت: قیمت پایه توسط سازمان حمایت تعیین و در بورس عرضه می شود.
۳ عامل برای فراهم شدن صعود شاخص بورس / واکنش به تغییر دامنه نوسان
نماد برتر- بازگشت اعتماد به بازار، ورود نقدینگی جدید و سرمایه گذاری بلندمدت در شرکت هایی با وضعیت بنیادی مساعد از عواملی است که شرایط را برای صعود مجدد شاخص فراهم خواهند کرد.