07:48 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سال حمایت از کالای ایرانی

امسال خشک ترین سال ایران در نیم قرن اخیر است
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو با اشاره به کاهش بارندگی های کشور، گفت: امسال خشک ترین سال در نیم قرن اخیر را تجربه کردیم و لازم است در همه بخش ها و خصوصا صنعت و کشاورزی به شیوه مصرف توجه ویژه ای شود.
عزم دولت برای جهانی‌کردن دوباره «کفش‌ تبریز»
پایگاه خبری راد: صنعت کفش تبریز که به عنوان یکی از برندهای تولید داخلی، آوازه‌ای جهانی دارد، امروز یک مهمان ویژه داشت، مهمانی که آمده بود دغدغه‌ها و مطالبات تولیدکنندگان کفش را جویا شود. روحانی به بازار کفش رفت تا اعلام کند که عزم دولت برای حمایت از تولاید داخلی جدی است.
طراحی بیمه‌نامه تضمین کیفیت کالاهای ایرانی
پایگاه خبری راد: بیمه‌نامه جدیدی در رابطه با تضمین کیفیت کالاهای ایرانی طراحی شده که بر مبنای آن چنانچه دارنده این بیمه نامه نسبت به کیفیت کالای خریداری شده دچار مشکل شود می‌تواند از طریق شرکت بیمه خسارت خود را دریافت کند.
 دولت باید واردات خودروهای بالای 2500 سی سی را آزاد کند
پایگاه خبری راد: در صورتی که دولت می خواهد از تولید داخل حمایت کند باید در واردات خودروهای زیر 2500 سی سی که در کشور توان تولید وجود دارند به نوعی محدودیت ایجاد نماید.
افزایش ۳۰۰ میلیون دلاری صادرات به عراق
پایگاه خبری راد: دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق از افزایش ۳۰۰ میلیون دلاری صادرات ایران به عراق خبر داد.
قانون بهبود فضای کسب و کار را کامل اجرا کنید
پایگاه خبری راد: رییس اتاق تعاون ایران می‌گوید اگر تولیدکنندگان خواهان حمایت مردم از تولیداتشان هستند باید تنوع کالاهایشان را افزایش دهند و خدمات پس از فروش بهتری ارائه کنند چون مردم هم توقع کالای باکیفیت دارند.
 صنعت عقب مانده خودرو «داعش آهنین» است
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: امسال سال حمایت از کالای ایرانی است اما کالایی که کرامت انسانی را حفظ کند. مقام معظم رهبری بر مرغوبیت کالای ایرانی بیشتر تاکید دارند.
 3 میلیون تن برنج از مبادی رسمی و غیررسمی وارد کشور می‌شود
پایگاه خبری راد: نماینده لنگرود با بیان اینکه 3 میلیون تن برنج از مبادی رسمی و غیر رسمی وارد کشور می‌شود، گفت: عملکرد وزارت کشاورزی باعث شده که کشاورزان ما امروز سرایدار پولدارها و سرمایه‌دارها شوند.
به جای کالا تکنولوژی وارد کنیم
پایگاه خبری راد: یک اقتصاددان می‌گوید برای حمایت از کالای ایرانی دولت باید به جای واردات کالاهای غیرضروری به فکر واردات مهارت، آموزش و تکنولوژی باشد تا توان تولید کالای داخلی افزایش یابد.
مردم جنس مرغوب ایرانی را می‌خرند
پایگاه خبری راد: کارشناس حوزه کار معتقد است برای حمایت واقعی از تولید داخلی، باید برروی بهبود اخلاق کسب و کار در حوزه کارآفرینی متمرکز شویم.
چهارمین قطار مسافری لوکس قم - مشهد ساخته‌شده به دست متخصصان ایرانی راه‌اندازی شد
پایگاه خبری راد: چهارمین قطار مسافری لوکس قم ـ مشهد ساخته‌شده به دست متخصصان ایرانی در راه‌آهن قم، حرکت خود را به سمت مشهد مقدس آغاز کرد.
پاسخ به یک پرسش؛ کالاهای مورد استفاده نمایندگان ایرانی است یا خارجی؟
پایگاه خبری راد: نمایندگان معتقدند استفاده از کالای ایرانی بعد از نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب به نام «سال حمایت از کالای ایرانی» برای آنها یک تکلیف است. نمایندگان همچنین بر این باورند که عملکرد مسئولان و میزان استفاده آن‌ها از کالای ایرانی در حمایت مردم از کالاهای ساخت داخل کشور موثر است.
ورود کالاهای مشابه تولید داخل ممنوع!
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصادی معتقد است اگر جلوی مبادی ورودی قاچاق به کشور گرفته شود، آثار مثبت خود را در ماه‌های آینده در بازار کار و اشتغال خواهد گذاشت.
شفافیت، لازمه توسعه در سایپا است
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جمع مدیران این گروه، شفافیت را لازمه توسعه در سایپا دانست و خواستار استفاده درست از سرمایه های مالی سازمان و هدایت جریان نقدینگی در مسیر صحیح آن یعنی خطوط تولید شد.
تولید با کیفیت شرط خرید کالای ایرانی
پایگاه خبری راد: مقام مسئول کارگری اولین توصیه برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی را مستلزم تولید کالای با کیفیت توسط تولیدکنندگان می‌داند.