05:54 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سازمان حمایت از مصرف کنندگان

پاسخ شریعتمداری به تخلفات واردات خودرو و عدم شفافیت
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تخلفات واردات خودرو به ارائه توضیحاتی پرداخت.
گرانفروشی آن هم با دلار ۳۸۰۰ تومانی/ ناظران کجایند!؟
پایگاه خبری راد: با وجود پرداخت بیش از ۶۲۲ میلیون یورو ارز دولتی با یارانه‌ (دلار ۳۸۰۰ تومانی) برای واردات خوراک دام و طیور، قیمت گوشت مرغ افزایش داشته که مرغداران دلیل آن را بالا بودن قیمت خوراک مرغ اعلام کرده و می گویند" واردکنندگان خورک مرغ را ۷۰ تا ۱۰۰ درصد گران‌تر از آنچه باید می‌فروشند و خبری از ناظران نیست"!
آغاز به کار ستاد تشدید مبارزه با احتکار از ۲۳ تیرماه
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی اعضای ستاد مبارزه با تشدید احتکار و اختفاء را منصوب و اعلام کرد که این ستاد فعالیت خود را ار روز شنبه ۲۳ تیرماه آغاز خواهد کرد.
چگونه خسارت‌ گرانفروشی‌های موبایل و خودرو را بگیریم؟
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از تشکیل کمیته‌هایی برای بررسی گرانفروشی از سوی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز دولتی مانند خودرو و موبایل خبر داد و اعلام کرد: خسارت مردم از محل جریمه متخلفان جبران می‌شود؛ لذا معترضان به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران مراجعه کنند و در سامانه ۱۲۴ اعلام گزارش کنند.
دستگاه قضایی به درستی جرم اخلالگران اقتصادی را «مرگ» تعیین کرده است
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اخلال اقتصادی نوعی براندازی است و دستگاه قضایی به درستی جرم اخلالگران اقتصادی را «مرگ» تعیین کرده است.
اسامی و قیمت سیگارهای قاچاق در بازار ایران+ جدول
پایگاه خبری راد: اسامی برندهای سیگار قاچاق در بازار ایران همراه با قیمت آن‌ها اعلام شد.
قیمت مصوب انواع سیگار اعلام شد + جدول
پایگاه خبری راد: بر اساس موضوع ماده ۲۲ و ۵۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، قیمت خرده‌ فروشی سیگار در سال جاری اعلام شد. بر این اساس هر نخ سیگار از ۷۵ تا حدود ۱۱۵۰ تومان است.
فضای مجازی، فیلترینگ و پیام‌رسان‌های داخلی محور دو نشست کمیسیون‌های تخصصی مجلس
پایگاه خبری راد: طی هفته جاری دو نشست یکی نشست مشترک کمیسیون‌های امنیت ملی و قضایی و حقوقی در خصوص وضعیت پیام‌رسان‌های داخلی و دیگری نشست مشترک کمیسیون‌های امنیت ملی، اقتصادی و صنایع و معادن مجلس برای بررسی وضعیت عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر شورای عالی فضای مجازی و مدیران پیام رسان‌ها برگزار می‌شود.
کلید واژه شعار امسال اعتماد است/نیازمند یک آشتی ملی بزرگ هستیم
پایگاه خبری راد: رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با تاکید بر این که کلید واژه تحقق شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی اعتماد است، تصریح کرد: یک آشتی ملی بزرگ چه در داخل سیاسیون و حکومت و مردم و چه اقشار گوناگون اعم از غنی و فقیر و کارگر و کارفرما باید به وجود آید تا اعتلای کشور و رشد و توسعه اقتصاد و ارتقا کیفیت کالاهای داخلی و رقابت پذیر شدن تولیدات داخلی دغدغه همگانی شود.
پاسخ به شائبه‌های واردات گوشی «آیفون» توسط سازمان تامین اجتماعی
پایگاه خبری راد: مدیر روابط عمومی شرکت بین‌المللی بازرگانی تامین اجتماعی در واکنش به اخبار منتشره پیرامون واردات گوشی آیفون از سوی سازمان تامین اجتماعی گفت: در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از کاهش واردات گوشی‌های تلفن همراه قاچاق، مدت‌ها قبل از اجرای طرح رجیستری و افزایش قیمت تلفن همراه در بازار، این شرکت در خردادماه جاری اقدام به اخذ مجوز واردات محصولات APPLE کرده و فعالیت این شرکت در حوزه تلفن همراه هیچ ارتباطی با اجرای طرح رجیستری و افزایش قیمت تلفن همراه در بازار ندارد.
افزایش قیمت خودروی وارداتی ممنوع!
پایگاه خبری راد - معاون وزیر صنعت گفت: در سال گذشته برای چند روز قیمت ارز نوسان پیدا کرد و در کمال تعجب خودروی خارجی در نمایندگی های فروش گران شد حال اینکه این خودرو های موجود با ثبت سفارش قدیم وارد شده و هیچ ربطی به نوسان ارز نداشت.
تقلب در محاسبه تماس های یکطرفه، هنوز اثبات نشده است
پایگاه خبری راد: برقرار نشدن تماس های تلفن همراه به صورت کامل و شنیده نشدن صدای طرف مقابل در ارتباط اول، هیچ ارتباطی با مشکلات آنتن دهی ندارد.
خودروی جایگزین؛ خدمتی که فراموش شده است
پایگاه خبری راد: خدمات پس از فروش در حوزه خودرو می تواند رقابت در بازار ایران را متحول کند اما برندهای خارجی از ارائه کامل خدمات به مشتریان ایرانی خودداری می کنند.
صفحه قبل | صفحه بعد