23:34 | يكشنبه 3 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روستاها

تبریز برای میزبانی هبیتات سازمان ملل متحد اعلام آمادگی کرد
نماد برتر- روز جهانی شهرها با وبینار مسئولان حوزه شهرسازی کشور در حالی دنبال شد که طی آن با وعده همکاری شهردار تبریز، این شهر برای میزبانی برنامه‌های کمیته ملی اسکان بشر ایران اعلام آمادگی کرد.
آب شرب باکیفیت به کدام روستاهای جنوب تهران رسید؟
نماد برتر- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران گفت: در زمان کوتاه سپری‌شده از یکپارچه‌سازی خدمات آبفای روستایی و شهری، ۷۲ روستای جنوب تهران و شهرستان ری با جمعیتی افزون بر ۲۶۳ هزار نفر از آب آشامیدنی با کمیت و کیفیت بالا برخوردار شده‌اند.
افزایش صادرات با اجرای مدل های کسب و کار
نماد برتر- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از هدفگذاری برای اجرای مدل های توسعه روستایی خبر داد و گفت: با اجرای الگوهای توسعه کسب و کار، ضمن ایجاد فرصتهای اشتغال، زمینه افزایش صادرات محصولات و ارزآوری برای کشور فراهم می شود.
ایران ۴ برابر میانگین جهانی انرژی مصرف می‌کند
نماد برتر- مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به ضرورت بهینه‌سازی مصرف انرژی در کشور، گفت: طبق آمار ایران در مجموع مصرف (خانگی، صنایع و ...) چهار برابر میانگین جهان انرژی مصرف می‌کند و خانوارهای ایرانی هم تقریبا سه برابر میانگین جهانی مصرف انرژی (شامل گاز، آب، برق و ...) دارند به همین دلیل موضوع بهینه‌سازی مصرف انرژی بیش از هر زمان دیگر باید مورد توجه باشد.
پوشش تلفن همراه داخل ساختمان جزو تعهدات اپراتورهاست
نماد برتر- به گفته مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، اپراتورها در پروانه خود متعهد شدند که تمام شهر را از نظر آنتن تلفن همراه پوشش بدهند و این تعهد داخل ساختمان‌ها، پارک‌ها و پاساژهای متعارف را در بر می‌گیرد.
دستبرد به بزرگترین گنجینه جواهرات ساوه
نماد برتر- گنجینه جواهرات ساوه این روزها ناامن شده، البته سرقت یاقوت های سبز کار سخت تری است، اما یاقوت های سرخ را براحتی می توان به سرقت برد، شبانه یا حتی روزهنگام، وقتی از نگهبان و نگاه های نگران خبری نیست.
نابسامانی‌های آرد و گندم از کجا سرچشمه می گیرد؟
نماد برتر- اواسط مهر ماه سالجاری چند عکس در فضای مجازی منتشر شد که نگرانی مردم و آشفتگی بازار را در پی داشت؛ در یکی از این عکس‌ها تصویری از برگه‌ای بر سر در نانوایی با یک جمله کوتاه "نان نداریم" نمایش داده شده بود.
کریمی: دامداران و کشاورزان تحت فشار هستند
نماد برتر- نماینده اراک تاکید کرد که دامداران به دلیل مشکلات جدی در عرصه تولید و افزایش قیمت نهاده ها تحت فشار هستند و با این روند دام های شیری و گوشتی بسیاری به کشتارگاه ها وارد می شود.
تحقق «عدالت آموزشی» با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی
نماد برتر- با توسعه زیرساخت‌های ارتباطاتی، در راستای تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی، در دورافتاده‌ترین روستاهای کشور نیز دانش آموزان و دانشجویان از امکان آموزش مجازی برخوردار شده‌اند.​
تبلت دانش‌آموزی تا چند ماه دیگر تولید می‌شود
نماد برتر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سنجش زیرساخت اینترنت کشور توسط شبکه شاد به عنوان اصلی‌ترین شبکه‌ای که تاکنون این کار را انجام داده است و تولید تبلت دانش آموزی تا چند ماه دیگر خبر داد.
دلیل تجمیع شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی
نماد برتر- اجرای طرح یکپارچه‌سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی که چندین سال درگیر نهادهای تصمیم گیری بود سرانجام امسال به نتیجه رسید. آنطور که مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور اعلام کرده هدف از اجرای این طرح بهبود راندمان و رسیدگی بهتر به صنعت آب و فاضلاب بخش شهری و روستایی است.
پرداخت ۲۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی
نماد برتر- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از پرداخت ۲۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغال روستایی خبر داد و گفت: طرح هر روستا یک محصول در ۱۷۰ روستای کشور به اجرا درآمده و تا پایان دولت در ۵۰۰ روستای دیگر اجرا خواهد شد.
هر هفته ۳۵ روستا روشن شد
نماد برتر- معاون آب و آبفای وزیر نیرو در خصوص وضعیت آبرسانی و برق رسانی به روستاهای کشور گفت: در این دولت هر هفته به ۳۵ روستا برق‌رسانی شده است.
مخابرات و همراه اول ۶٢ هزار و ٧۶۴ مدرسه را هوشمند کردند
نماد برتر- فاز نخست شبکه هوشمند مدارس با اتصال ۶٢ هزار و ٧۶۴ مدرسه شهری و روستایی توسط گروه مخابرات و همراه اول افتتاح شد.
اتصال ۷۶ هزار و ۲۰۰ مدرسه به شبکه دانا
نماد برتر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد که تا پایان دولت باهدف تحقق شعار «دسترسی همگانی» ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند.