14:49 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رمز عبور

رمز عبور اینستاگرامی‌ها لو رفت!
پایگاه خبری راد: گفته می‌شود که رمز عبور کاربران اینستاگرام در اختیار شرکت فیس‌بوک قرار گرفته است.
آغاز موج دوم حمله ملخ‌های صحرایی به جنوب استان کرمان
پایگاه خبری راد: مدیر حفظ نباتات جهادکشاورزی جنوب استان کرمان از ورود موج دوم ملخ‌های صحرایی به کشور سخن به میان آورد و عنوان کرد: براساس هشدار سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو)، ریزش موج دوم این ملخ‌ها تقریبا از 26 فروردین‌ماه آغاز شده و تا اواسط اردیبهشت‌ماه ادامه دارد، گفتنی است که ریزش‌ها هر شب ادامه دارد.
اوت‌لوک مایکروسافت هک شد
پایگاه خبری راد: گزارش‌ها حاکی از آن است که تعداد زیادی از حساب‌های کاربری سرویس اوت لوک مایکروسافت توسط هکرها و مجرمان سایبری هک شده است.
وقتی اتصال به وای‌فای رایگان، گران تمام می‌شود!
پایگاه خبری راد: کارشناسان امنیت سایبری خطاب به کاربران توصیه کرده و هشدار داده‌اند که به هیچ عنوان از اینترنت وای‌فای رایگانی که در اماکن عمومی ارائه می‌شود، استفاده نکنند چرا که خطرات متعددی را برای آنها به وجود خواهد آورد.
آنچه بهتر است برای حفظ امنیت مودم‌تان بدانید
پایگاه خبری راد: امنیت مودم وای فای، موضوع بسیار مهمی است که اگر به آن دقت نکنید، هکرها می‌توانند مودم شما را به آسانی هک و از اینترنت شما استفاده کنند.
رشد چشمگیر حملات فیشینگی در آینده
پایگاه خبری راد: تحلیلگران و کارشناسان هشدار داده‌اند که حملات فیشینگی در سال‌های آینده به شدت افزایش پیدا خواهد کرد و کاربران زیادی را با مشکل مواجه خواهد ساخت.
اسپیکر مکالمه تلفنی برای اسکی بازان ابداع شد
پایگاه خبری راد: یک شرکت آمریکایی نوعی اسپیکر ارائه داده که داخل کلاه اسکی قرار می‌گیرد و امکان صحبت با تلفن همراه را هنگام اسکی برای کاربر فراهم می‌کند.
چگونگی رمزگذاری روی گوگل‌کروم
پایگاه خبری راد: یکی از راه‌هایی که از دسترسی افراد غریبه و سایر کاربران به تاریخچه جست وجوهای اینترنتی کاربران رایانه جلوگیری می‌کند، رمزگذاری برای مرورگر اینترنتی مورد استفاده آنهاست.
فقط از ۲۰ درصد ظرفیت ۱۱ بندر اصلی ایران استفاده می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که ۹۸ درصد سواحل در کشور رها شده‌اند، گفت: تنها از ۲۰ درصد ظرفیت ۱۱ بندر اصلی کشور استفاده می‌شود.
انواع کلاهبرداری‌ تلفنی؛ از وعده‌ی جایزه تا خالی کردن حساب
پایگاه خبری راد: در حالی که سودجویان از راه‌های مختلف برای کلاهبرداری و فریب کاربران استفاده می‌کنند، کلاهبرداری‌های تلفنی نیز مدتی است که شایع شده‌اند و به‌همین دلیل، کاربران در مواجهه با موارد مشکوک باید هوشیار باشند.
توصیه‌ ساده اما مهم پلیس درباره خرید با کارتخوان‌ها
پایگاه خبری راد: سرپرست مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا تاکید کرد: واگذاری کارت به فروشندگان و اعلام رمز آن به معنای افتادن در دام اسکیمر است.
مراقب بعضی از برنامه های اینستاگرام باشید!
پایگاه خبری راد: برنامه‌های زیادی با نام‌های «فالوئریاب»، «لایک بگیر»، «آنفالویاب» و عناوین مشابه برای ارائه خدمات جانبی به کاربران اینستاگرامی در مارکت‌های داخلی منتشر شده است که شاید در ظاهر هدفشان عمدتا گرفتن فالوئر و لایک و... است، اما اصل ماجرا چیزی دیگری است.
هشدار جدی سازمان ناسا به افزایش حملات سایبری در آینده
پایگاه خبری راد: سازمان ملی هوا و فضای آمریکا (ناسا) ضمن تایید حمله سایبری هکرها به اطلاعات شخصی و کاری کارمندان و مهندسان فعال در این سازمان به افزایش احتمال این حملات در آینده هشدار داد.
لو رفتن رمز عبور کاربران اینستاگرام !
پایگاه خبری راد: هکرها با سواستفاده از باگ موجود در اینستاگرام به گذرواژه کاربران این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا کرده‌اند.
یک آسیب پذیری جدید در پردازنده‌های اینتل یافت شد
پایگاه خبری راد: به تازگی محققان امنیتی دریافته و اعلام کرده‌اند که در تراشه‌های پردازنده ساخت شرکت اینتل یک آسیب پذیری جدید وجود دارد که به هکرها اجازه می‌دهد به اطلاعات کاربران موردنظر نفوذ یابند.