03:13 | چهارشنبه 25 تير 1404
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رضایتمندی مشتریان

معاون بازاریابی و فروش سایپا:وقفه ایجاد شده در تحویل محصولات مشتریان سایپا در حال برطرف شدن است
پایگاه خبری راد: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه شرایط ارائه خدمات در سایپا بر اساس آمار ارائه شده از مراجع ذیصلاح نسبت به گذشته بهبود یافته است، خاطرنشان کرد: وقفه ایجاد شده در تحویل محصولات مشتریان سایپا در حال برطرف شدن است.
افت‌و‌خیز مقبولیت خودروهای چینی
پایگاه خبری راد: خودروهای چینی در شرایطی توانسته‌اند طی چند سال گذشته سهم مناسبی از بازار ایران را به خود اختصاص دهند که طبق آمارهای کیفی موجود، میزان رضایتمندی مشتریان از آنها طی 15 ماه ابتدایی خرید، در حد قابل‌توجهی افت می‌کند.
«ایرتویا» صدرنشین جدول رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش
پایگاه خبری راد: گزارش تفصیلی رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای عرضه شده به بازار طی سه ماهه نخست سال‌جاری در مقایسه با سه ماهه زمستان 95 نشان از کاهش شاخص رضایتمندی مشتریان در این زمینه دارد.
آغاز حرکت رو به جلوی صنعت خودرو با ورود تازه واردها
پایگاه خبری راد: بر اساس هدف گذاری وزارت صنعت، عدد رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروسازان، باید به حداقل 75 درصد برسد که این عدد هنوز محقق نشده است.
صفحه قبل | صفحه بعد