پایگاه خبری راد: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه شرایط ارائه خدمات در سایپا بر اساس آمار ارائه شده از مراجع ذیصلاح نسبت به گذشته بهبود یافته است، خاطرنشان کرد: وقفه ایجاد شده در تحویل محصولات مشتریان سایپا در حال برطرف شدن است.
پایگاه خبری راد: خودروهای چینی در شرایطی توانستهاند طی چند سال گذشته سهم مناسبی از بازار ایران را به خود اختصاص دهند که طبق آمارهای کیفی موجود، میزان رضایتمندی مشتریان از آنها طی 15 ماه ابتدایی خرید، در حد قابلتوجهی افت میکند.
پایگاه خبری راد: گزارش تفصیلی رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای عرضه شده به بازار طی سه ماهه نخست سالجاری در مقایسه با سه ماهه زمستان 95 نشان از کاهش شاخص رضایتمندی مشتریان در این زمینه دارد.
پایگاه خبری راد: بر اساس هدف گذاری وزارت صنعت، عدد رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروسازان، باید به حداقل 75 درصد برسد که این عدد هنوز محقق نشده است.