12:48 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رسانه ملی

نامه بی محابا یک وزیر برای واگذاری یک ملک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی به یک شخص!
پایگاه خبری راد: رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای وزیری که ان شاء الله حضرت امیر المومنین (ع) حسابش را می‌دهد و جمهوری اسلامی نیز حساب و کتابش را کف دستش می گذارد بی محابا در نامه‌ای به استان می‌نویسد که ملکی جمهوری اسلامی را معادل 1000 میلیارد تومان به فلان آقا به قید فوریت واگذار کن، چکاره‌ای که این کار را می‌کنید؟ مگه مال بابات هست که از بیت المال می بخشید؟
وزیر کشور: توقع از صدا و سیما بالاست
پایگاه خبری راد: وزیر کشور گفت: انتظار و توقع از صداوسیما بالا است به دلیل اینکه صداوسیما دارای جامعیت و فراگیری است و این توقع نیز به حق بالاست.
صداوسیما در موضوعات اجتماعی چه نقشی دارد؟
پایگاه خبری راد: رییس سازمان صداوسیما می گوید: هرچقدر که هویت یک ملت قوی‌تر و مستحکم‌تر و غنی‌تر باشد تاب‌آوری آن در قبال هجمه‌های فرهنگی بیشتر می‌شود.
1.5 برابر دولت قبل مسکن مهر تحویل دادم
پایگاه خبری راد: وزیر سابق راه و شهرسازی در روزی که دل پری از آنچه آن را ضد رسانه می‌خواند، داشت گفت: علی رغم آنکه به مسکن مهر اعتقادی نداشتم 1.5 برابر دولت قبل واحد تحویل دادم اما در یک مورد افتتاح هم شرکت نکردم که ضد رسانه از همین موضوع سواستفاده کرد. سه بار استیضاح شدم اما یک پاپاسی هم امتیاز ندادم.
لزوم پوشش بیمه‌ای اقلام دارویی دیابت فارغ از نوع بیمه بیماران
پایگاه خبری راد: انجمن‌های دیابت ایران و اطلاع‌رسانی گابریک در بیانیه‌ای مشترک در آستانه هفته ملی دیابت، ضمن طرح ۱۰ درخواست از مسوولان جهت تسهیل دسترسی به درمان و پیشگیری از این بیماری، پوشش بیمه‌ای اقلام دارویی دیابت بدون تبعیض نوع بیمه را خواستار شدند.
مازنی: خریدمان متناسب با جنگ اقتصادی شود
پایگاه خبری راد: رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: به عنوان شهروندان ایرانی باید خریدهایمان متناسب با شرایط جنگ اقتصادی تغییر کند.
آماده‌سازی بسته مقابله با تحریم‌ها از سوی وزارت اقتصاد
پایگاه خبری راد: وزیر امور اقتصادی و دارایی پس از کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، از آماده‌سازی بسته مقابله با تحریم‌های آمریکا از سوی این وزارتخانه خبر داد.
ماجرای مرگ دو کودک اهوازی در بیمارستان
پایگاه خبری راد: سخنگوی وزارت بهداشت علت مرگ دو کودک اهوازی در بیمارستان را تشریح کرد.
 انفصال از خدمتم به بازار ارز ربطی نداشته است
پایگاه خبری راد: رئیس کل سابق بانک مرکزی طی نامه‌ای به رئیس دیوان محاسبات کشور اعلام کرد که حکم انفصال از خدمت او و برخی از کارکنان بانک مرکزی ربطی به بازار ارز نداشته است.
 خواستار افزایش نظارت وزارت صنعت و سازمان تعزیرات بر قیمت‌ها
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این که «متاسفانه هر روز شاهد افزایش قیمت کالاها هستیم،» ابراز عقیده کرد: اما از سوی وزارت صنعت و معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی هیچگونه نظارتی نمی‌بینیم. به میزان مغازه‌های کشور قیمت‌های متفاوت داریم.
باورهای اشتباه سد راه توسعه زیرساخت‌های ارتباطاتی یزد
پایگاه خبری راد: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی کشور می‌تواند زمینه‌ساز توسعه محتوا، خدمات و دولت الکترونیکی و توسعه کسب و کارهای نوین در حوزه فاوا و رشد اشتغال باشد ولی اختلال در این برنامه‌های توسعه‌ای از سوی برخی افراد به واسطه پاره‌ای باورهای اشتباه گاهاً مانع بزرگی در این مسیر است.
دیدار رییس صداوسیما با رییس کمیته امداد امام(ره)
پایگاه خبری راد: رییس صداوسیما در دیدار با رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بر ضرورت توجه کمیته امداد به موضوع اشتغال و کارآفرینی در کشور تاکید و تصریح کرد: سازمان صداوسیما با تمام توان در مسیر سخت خدمت‌رسانی به قشر محروم و مستضعف در کنار کمیته امداد امام خمینی(ره) خواهد بود.
دشواری‌های خندیدن و خنداندن در تلویزیون!
پایگاه خبری راد: یک مدرس دانشگاه با اشاره به دشواری‌های خندیدن و خنداندن در تلویزیون، به برنامه‌ «خنداننده شو» اشاره کرده و نوشته است: کمدی ساختن در تلویزیون مشکل‌تر از ساختن فیلم سینمایی بر روی پرده است و برنامه‌هایی که به واسطه استقبال مخاطبان در فصل‌های متعددی تولید می‌شوند، به طور طبیعی در معرض خطر تکراری شدن و افت مخاطب قرار می‌گیرند.
از رسانه ملی گله‌مندیم/ آقازاده‌ها در قاچاق کالا نقش داشتند
پایگاه خبری راد: رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن گله‌مندی از عملکرد رسانه ملی گفت: آقازاده‌ها در قاچاق کالا نقش داشتند.
 شفاف‌سازی به سود مسئولان است
پایگاه خبری راد: نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مسئولات باید مردم را در جریان مسائل قرار دهند چراکه مسئولان متعلق به مردم و از جنس مردم هستند. بحران به خودی خود ایجاد نمی‌شود. از آنجا که اطلاع رسانی به موقع انجام نمی‌شود و هر خطائی به گردن مسئول قبلی انداخته می‌شود در نهایت مسائل به بحران تبدیل می شود.