20:10 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

راهسازی

 بزرگراه همت تا آخر 97 پایان می یابد
پایگاه خبری راد: سرپرست استانداری البرز گفت: مجموعه البرز برای نیل به اهداف رشد و توسعه و ایجاد نظم و آرامش با یکدیگر متحد و همراه هستند و در این رابطه نیز از رهنمودها و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان بهره مند می شویم.
پردیس در خشکی بودجه
پایگاه خبری راد: بررسیها از طرح مسکن مهر نشان می‌دهد که احتمالا آخرین واحدهای باقی مانده از این پروژه در شهر جدید پردیس به اتمام می‌رسد، اما این نقطه آخر از خشکی شدید منابع رنج می‌برد.
 محور اسفراین تا مشهد کوتاه می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه بزرگراه بام-قوچان تحول عظیمی برای منطقه شرق کشور ایجاد خواهد کرد.
استیضاح وزیر راه با ۵۰ امضا تقدیم هیات رئیسه شد
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت که استیضاح عباس آخوندی با ۵۰ امضاء در ۳۲ محور تقدیم هیات رئیسه مجلس شده است.
روایت وزیر بازرگانی هاشمی از روزهای سخت
پایگاه خبری راد: تجربه بیش از ۳۰ سالش می‌گوید اقتصاد کشور بحرانی نیست و حتی به سمت بحرانی شدن هم حرکت نمی‌کند چرا که پژوهش ۱۰ ساله نشان می‌دهد با صادرات و درآمد نفتی کشور حتی در بدبینانه‌ترین حالت ممکن ارز برای واردات کالاهای اساسی وجود دارد.
اجرای ۳۰ کیلومتر زیرسازی راه‌آهن سبزوار- سلطان‌آباد
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه به سبزوار از پروژه‌های راهسازی و راهداری این شهرستان بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت اقدامات و جزئیات قرار گرفت.
ترافیک سنگین در هراز به دلیل تردد وسایل سنگین راهسازی و سدسازی
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور از وجود ترافیک سنگین در بخشی از محور هراز به دلیل تردد وسایل سنگین راهسازی و سدسازی خبر داد.
آغاز عملیات روسازی بتنی آزادراه‌های کشور بر اساس مطالعات محققان دانشگاهی
پایگاه خبری راد: عملیات روسازی بتنی آزادراه‌های ایران، بر اساس یافته‌ها و نتایج مطالعات محققان واحد علوم و تحقیقات و توسط شرکت راهسازی و عمران ایران کلید خورد.
جوی آرام و ترافیکی روان در کلیه محورهای مواصلاتی کشور
پایگاه خبری راد: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ضمن اشاره به محورهای مسدود کشور، از ترافیکی روان در کلیه محورهای مواصلاتی خبر داد.
شرط سرمایه‌گذاران برای حضور در آزادراه‌های دولتی
پایگاه خبری راد: به دنبال اعلام معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت درباره جذب دوباره سرمایه‌گذاران برای آزادراه‌هایی که در حال حاضر بهره‌برداری از آنها از سوی دولت انجام می شود، دبیر انجمن شرکت‌های راهسازی چنین برنامه‌ای را مثبت ارزیابی کرد اما اجرای آن را منوط به پیگیری برخی پیش شرط های مهم دانست.
ردپای دولت احمدی‌نژاد در هپکو
پایگاه خبری راد: هپکو، این غول صنعت ماشین‌سازی صنعتی خاورمیانه، حالا افتاده بر خاک اراک، نفس‌های آخرش را می‌کشد. یکی از کارگران می‌گوید: «سالن غذاخوری اینجا برای غذادادن به هشت‌ هزار کارگر ساخته شده اما امروز تعطیل شده چون شرکت ۷۰۰ کارگر دارد که کاری برای انجام‌دادنن ندارند».
آخرین وضعیت راه‌ها/ ترافیک در هراز
پایگاه خبری راد: مرز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
سه ماه تا ورود سرمایه‌گذاران ایتالیایی به کریدور شماره۱۰ ایران
پایگاه خبری راد: معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل معتقد است با توجه به تداوم مذاکرات با سرمایه گذاران ایتالیایی برای ورود به کریدور شماره ۱۰ ایران، می توان انتظار داشت تا تابستان امسال جواب نهایی ایران به آنها ارائه شود.
گسترش همکاری‌های ایران و ترکمنستان در بخش‌های ترانزیت، انرژی و برق
پایگاه خبری راد: رؤسای جمهور ایران و ترکمنستان با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گسترده موجود در دو کشور بر ضرورت تلاش در راستای توسعه، تقویت و تحکیم همه‌جانبه مناسبات و همکاری‌های تهران-عشق‌آباد تاکید کردند.
 جاده‌های کشور به قتلگاه مردم تبدیل شده است
پایگاه خبری راد: نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت جاده‌ها، گفت که جاده‌های کشور به قتلگاه مردم تبدیل شده است.