10:59 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

راه

قیمت نفت متأثر از ذخایر نفت خام
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات پرتلاطم روز جمعه افزایش یافت و این در حالی است که قیمت نفت پس از اعلام برنامه کشورها برای آزادسازی نفت خام از ذخایر استراتژیک خود، در مسیر دومین سقوط هفتگی خود باقی ماند.
"کالا" ۵ درصد از سهامش را منتقل می‌کند
نماد برتر- شرکت بورس کالا از انتقال سهم از نهادهای مالی و فعالان به سایراشخاص خبر داد.
"انرژی" ۵ درصد از سهام خود را انتقال می‌دهد
نماد برتر- شرکت بورس انرژی ایران از انتقال سهم ازنهادهای مالی و فعالان به سایراشخاص خبر داد.
کاهش فروش برای کیسه های «ستران» ثبت شد
نماد برتر - در این هفته بیش از ۱۲،۸ میلیارد تومان از درآمد‌های سیمان تهران نسبت به هفته گذشته کاسته شد.
بازگشت درآمدها به «ملی مس ایران»
نماد برتر - مجموع درآمد این هفته ملی مس ایران به نسبت هفته گذشته معاملاتی خود، یعنی ۲۷ اسفند با رشد ۱۰۰ درصدی درآمد همراه شد تا ۹۴۶ میلیارد تومان درآمد در این هفته به ثبت برسد.
وقتی شخصیت مدیرعامل قابل معامله می‌شود!
نماد برتر- صندوق مبتنی بر شخصیت (ROC ETF) با سرمایه‌گذاری در سازمان‌های شخصیت‌محور به دنبال افزایش سرمایه بلندمدت است و شرکت‌های آمریکایی مدیران عاملی که دارای شخصیت اخلاقی قوی هستند را هدف این سرمایه‌گذاری خود قرار داده است.
ظرفیت تصفیه روغن "غکورش" به ۳۷ هزار تن افزایش می‌یابد
نماد برتر- شرکت صنعت غذایی کورش از بهره برداری از طرح‌ها و پروژه‌های جدید خبر داد.
تسهیل تامین مواد اولیه حوزه فولاد و پتروشیمی با عرضه در بورس کالا
نماد برتر- مدیر عملیات بازار بورس کالای ایران گفت: در کنار زنجیره تولید محصولات فولادی، عرضه محصولات پتروشیمی از طریق بورس کالا انجام می‌شود و برای محصولاتی که کمبود تولید دارند، وزارت صمت با همکاری وزارت نفت درصدد است تا از طریق واردات اقلام دارای کمبود توسط واحدهای تولیدکننده اقدام کند.
راه اندازی قرارداد جدید اختیار معامله زعفران از پس فردا
نماد برتر- قرارداد اختیار معامله زعفران با سررسید مرداد ۱۴۰۱ از چهارشنبه هفته جاری راه اندازی میشود.
تمرکز طرح و برنامه‌های دولت و مجلس متناسب با تحقق شعار سال
نماد برتر- دستیابی به پیشرفت کشور همراه با اشتغال و تولید موضوعی است که همه ساله مورد توجه است و امسال بحث دانش بنیان به عنوان یک رویکرد مهم و اساسی به آن افزوده شده تا بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود بیشترین بهره‌وری‌ها را داشته و پیشرفت‌های قابل توجهی را در تمام حوزه‌ها حاصل کنیم.
کاهش نگرانی عرضه نفت در پی آتش‌بس در یمن
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات امروز دوشنبه در حالی کاهش یافت که سرمایه‌گذاران چشم انتظار آزادسازی منابع از ذخایر استراتژیک کشورهای مصرف‌کننده بودند؛ این در حالی است که آتش‌بس در یمن می‌تواند نگرانی‌های مربوط به اختلال در عرضه در خاورمیانه را کاهش دهد.
چشم انداز قیمت طلای جهانی در بهار
نماد برتر- نگرانی‌های رکودی سرمایه‌گذاران را برای کاهش ریسک به بازار دارایی های امن، نظیر طلا، سوق می دهد. از طرف دیگر ادامه رشد تورم می تواند به افزایش قیمت این فلز گرانبها دامن بزند. در این میان اما نقش بانک های مرکزی برای تعدیل احساسات بازار بسیار حیاتی است و آینده قیمت طلا به این فاکتور بستگی دارد.
قیمت‌گذاری دستوری را حذف کنید!
نماد برتر - منتقدان آزادسازی قیمت اوره ادعا دارند اوره به برزیل صادر و در به جای آن، نهاده های دامی وارد کشور می شود.
پیشنهاد شرکت بورس تهران برای تغییر دامنه نوسان در سال ۱۴۰۱
نماد برتر-بعد از نوسانات شدید ایجاد شده در بورس طی ٢ سال گذشته، اقدامات زیادی برای بازگشت آرامش به بازار و در راستای ایجاد تغییر در مسیر شاخص بورس در دستور کار مسوولان ارشد بازار سرمایه قرار گرفت؛ این در حالی است که با وجود تصمیمات اتخاذ شده به نفع معاملات بورس اما هیچ یک از آنها نتوانست با تاثیری مثبت بر روند بازار همراه شود و زمینه ساز روزهای خوش در بین سرمایه گذاران بازار سرمایه شود.
صندوق "تثبیت" و "توسعه" و مفقودی به نام "نقدینگی"
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه گفت: بنا بر دلایل واهی که ممکن است آمریکا و طرف غربی اعمال کند، تحریم‌ها مجددا روی کار می‌آید.