19:44 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا

توافق چین در ارتباط با  کاهش 40 درصدی تعرفه واردات خودروهای آمریکایی!
پایگاه خبری راد: آمریکا در توافق و آتش بس ۹۰ روزه با چین از این کشور خواست که تعرفه واردات خودروهای آمریکایی را به زیر ۴۰ درصد کاهش دهد.
جنرال موتورز باید پاسخگوی دولت آمریکا باشد
پایگاه خبری راد: مدیر ارشد اجرایی شرکت خودروسازی جنرال موتورز قرار است در هفته جاری در دیداری با قانون‌گذاران و نمایندگان دولت آمریکا به بحث و گفت‌وگو نشسته و آن‌ها را برای تعطیلی کارخانه‌های خود در آمریکای شمالی متقاعد کند.
۳ ماه آتش بس میان چین و آمریکا برقرار شد!
پایگاه خبری راد: کاخ سفید روز گذشته پس از پایان ملاقات روسای جمهور ایالات متحده آمریکا و چین اعلام کرد که این دو کشور به یک توافق جدیدی مبنی بر به تعویق انداختن سه ماهه تعرفه‌های گمرکی دست یافته‌اند.
سرنوشت دلار چه می شود؟!
پایگاه خبری راد: دلار در پایان معاملات هفته گذشته هم‌زمان با امیدواری معامله‌گران بازارهای جهانی ارز به نتیجه نشست گروه ۲۰ و ملاقات سران آمریکا و چین که می‌تواند منجر به پایان جنگ تجاری میان این دو کشور شود، در مقابل سایر ارزهای بزرگ جهان اندکی تقویت شد.
پیامدهای صادرات و واردات چین باوجود جنگ تجاری با آمریکا!
پایگاه خبری راد: بر اساس گزارش اداره گمرک چین، ارزش کل صادرات و واردات این کشورتا نیمه ماه جاری میلادی، از مجموع کل آن در سال گذشته نیز عبور کرده است.
پایان سلطه دلار!
پایگاه خبری راد: کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه تجارت جهانی بار دیگر بر اهمیت تبادلات مالی و تجاری با ارزهای ملی و کمک به پایان سلطه دلار تاکید کردند.
انتقال کارخانه و خطوط تولید شرکت های اپل از چین به تایوان و ویتنام!
پایگاه خبری راد: تشدید جنگ تجاری میان ایالات متحده آمریکا و چین و افزایش تعرفه‌های گمرکی دوجانبه از سوی این دو کشور بیشتر از سایر قربانیان، به ضرر طرفداران محصولات اپل تمام خواهد شد.
بازار ارزهای جهانی نیز به شدت تحت تاثیر سخنان ترامپ!
پایگاه خبری راد: دلار در بازار معاملات آسیایی روز چهارشنبه تحت‌تاثیر اظهارات روز گذشته ترامپ درمورد ادامه جنگ تجاری میان آمریکا و چین و همچنین افزایش نرخ بهره در ماه آینده میلادی همچنان روند صعودی دارد.
 نوسانات بازارهای جهانی ارز بخصوص دلار تحت تاثیر تهدیدات ترامپ !
پایگاه خبری راد: دلار تحت تاثیر اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر احتمال ادامه جنگ تجاری آمریکا با چین و افزایش نگرانی معامله گران بازارهای ارز جهانی، ثابت و تقریبا بالا ماند.
تلاش برای بی‌اعتبار کردن شرکت چینی هواوی
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که کشمکش‌های سیاسی و تجاری به تلاش ایالات متحده آمریکا برای تخریب شرکت چینی هواوی رسیده و این کشور قصد دارد کشورهای هم‌پیمان خود را نیز از همکاری با هواوی بازدارد.
چین با افزایش واردات به جنگ با «جنگ تجاری آمریکا» می‌رود
پایگاه خبری راد: شی‌جی‌پینگ، رئیس جمهور چین روز دوشنبه در جریان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی واردات در این کشور وعده داد که به منظور مقابله با جنگ تجاری آمریکا، حجم واردات از نقاط مختلف جهان را افزایش خواهد داد.
سریال ادامه‌دار ضرر خودروسازان خارجی در پی جنگ تجاری چین و آمریکا
پایگاه خبری راد: میزان فروش شرکت جگوار لندرور تحت‌تاثیر جنگ تجاری میان چین و ایالات متحده آمریکا به شدت کاهش یافته و این خودروساز ضرر و زیان قابل ملاحظه‌ای را متحمل شده است.
رکود بی‌سابقه بازار خودروی چین
پایگاه خبری راد: طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده از منابع مختلف، بازار خودروی چین تحت تاثیر جنگ تجاری میان این کشور و ایالات متحده آمریکا به شدت دچار رکود شده است.
هشدار درباره افت شدید سودآوری مرسدس بنز
پایگاه خبری راد: دایملر، شرکت مادر مرسدس بنز برای دومین بار متوالی در سال جاری میلادی درخصوص افت شدید سودآوری این خودروساز آلمانی هشدار داده است.
ضرر نیم میلیارد یورویی بی‌ام‌و از جنگ تجاری چین و آمریکا
پایگاه خبری راد: مدیر مالی شرکت خودروسازی بی‌ام‌و آلمان به تازگی برآورد کرده است در صورت تداوم قانون افزایش تعرفه‌های وارداتی و جنگ تجاری ایالات متحده و چین، شاهد کاهش شدید درآمدزایی و سودآوری این شرکت خواهیم بود.