17:44 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دولت آمریکا

پیش بینی وزیر خارجه از آینده رابطه ایران و آمریکا در دوران بایدن
نماد برتر- وزیر خارجه ایران با اشاره به سوابق بایدن گفت: بی تردید در دوران ریاست جمهوری وی ، آمریکا با ایران مشکلاتی اساسی خواهد داشت اما ضرورتی ندارد تنش‌های دوران ترامپ تداوم داشته باشد!
پروژه انرژی که ترامپ نتوانست متوقف کند
نماد برتر- روسیه احتمالا موفق خواهد شد جدیدترین تحریمهای آمریکا علیه پروژه خط لوله گازی نورد استریم ۲ را دور زده و این خط لوله را تکمیل کند.
بازار ۲۰ میلیارد دلاری برق عراق برای ایران
نماد برتر- عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید بازار انرژی عراق یکی از مهم‌ترین بازارهایی است که ایران می‌تواند در آن نقش آفرینی کند، هرچند محوریت دولت در آن محدودیت‌هایی به وجود آورده است.
چرا شوک مثبت واکسن کرونا به نفت دوام نخواهد داشت؟
نماد برتر- قیمت نفت هفته جاری با اعلام نتایج موفق آزمایش واکسن کووید ۱۹ سومین شرکت داروسازی، روند صعودی پیدا کرده و به بالاترین حد خود در چند ماه گذشته رسید.
آماده سازی دومین شکایت ایالت‌های آمریکا علیه گوگل
نماد برتر- شماری از ایالتهای آمریکا قصد دارند تا دسامبر شکایت ضدانحصارطلبی علیه گوگل تنظیم کنند.
ممنوعیت وی چت و تیک تاک اجرایی می‌شود
نماد برتر- مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد انتظار دارد تلاش دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا برای ممنوعیت اپلیکیشنهای چینی وی چت و تیک تاک نهایتا موفق شود.
پیش بینی بازار جهانی از روند قیمت طلا در هفته جاری
نماد برتر- نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز نشان داد کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران درباره روند قیمت طلا در هفته جاری به اکثریت نرسیدند.
لغو ممنوعیت پرواز جت جنجالی بوئینگ در آمریکا
نماد برتر- دولت آمریکا پس از سوانح مرگباری که ۲۰ ماه پیش به توقف پرواز هواپیماهای ۷۳۷ مکس بوئینگ منجر شد، سرانجام با رفع ممنوعیت پرواز این هواپیما موافقت کرد.
نقش ایران در بازار نفت چقدر خواهد شد؟
نماد برتر- کارشناس ارشد حوزه انرژی در خصوص نقش ایران در بازار نفت در آینده گفت: اگر بایدن دولت آمریکا را به دست آورد ممکن است شاهد تغییرات در بازار نفت باشیم.
دلار باز هم عقب نشست
نماد برتر- ارزش دلار باز هم مقابل رقبای اصلی اش کاهش یافت.
مجوز دولت آمریکا برای خاتمه فعالیت شورون در ونزوئلا
نماد برتر- وزارت خزانه داری آمریکا مجوز جدیدی برای شورون صادر کرد و تا سوم ژوئن به این غول نفتی مهلت داد به فعالیت همکارانش در این کشور آمریکای جنوبی پایان دهد.
هکر معروف مدیر امنیت توییتر شد!
غول رسانه اجتماعی توییتر در مواجهه با تهدید مقررات سخت گیرانه و رخنه های امنیتی جدی، یکی از بهترین هکرهای جهان را برای مقابل با همه این تهدیدات به عنوان مدیر امنیت خود استخدام کرد.
ثبت چهارمین ریزش متوالی دلار
نماد برتر- شاخص دلار به میانه کانال ۹۲ واحدی عقب نشست.
جاسوسی از کاربران یک اپلیکیشن مذهبی
نماد برتر- Muslim Pro اپلیکیشنی است که وقت نماز را به کاربران یادآوری می کند و با بیش از ۹۸ میلیون دانلود، محبوبترین اپلیکیشن مذهبی بنا بر ادعای سازنده اش است.
در جریان همه امور قرار دارید
نماد برتر- رئیس کل یانک مرکزی به مواضع رئیس مجلس مبنی بر اینکه مشکلات اقتصادی را باید در میرداماد جست نه جرجیا و آریزونا پاسخ داد و با توصیه ایی اعلام کرد وی در جریان همه امور قرار دارد.