05:57 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دهم آبان

ترافیک سنگین در هراز و چالوس
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور، گفت: در مسیر جنوب به شمال محورهای هراز و کرج - چالوس ترافیک سنگین گزارش شده است.
در فرونشست‌های خیابان مولوی به این نکته توجه نکردند
پایگاه خبری راد: نامش را فرو ریزش‌های سریالی گذاشته‌اند و مطالعات نشان می‌دهند که با پر کردن حفره‌های قبلی ناشی از فرو ریزش‌ها در چهارراه مولوی و به دلیل استفاده نکردن از مصالح مناسب برای خاک سست منطقه، نشست‌ها ادامه‌دار شده‌اند.
پیام شهردار تهران به مناسبت 13 آبان
پایگاه خبری راد: شهردار تهران در پیامی به مناسبت 13 آبان تاکید کرد: ملت آگاه ایران با اتحاد مقابل تحریم ها می ایستد.
هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق آغاز به کار کرد
پایگاه خبری راد: هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران صبح امروز (جمعه) با حضور ۵۱۲ شرکت داخلی و خارجی توسط وزیر نیرو افتتاح شد.
باکیفیت‌ترین زعفران کشور متعلق به کجاست؟
پایگاه خبری راد: مدیر جهادکشاورزی شهرستان بهاباد از برگزاری سومین جشنواره زعفران بهاباد با رویکرد جدید توسعه گردشگری همزمان با معرفی باکیفیت‌ترین زعفران‌ کشور خبر داد.
ناگفته‌هایی از ارز زائران اربعین حسینی
پایگاه خبری راد: بانک ملی ایران در پی بروز برخی حواشی درخصوص پرداخت دینار به زائران اربعین، نکاتی را برای تنویر افکار عمومی اعلام کرد.
تشریح 3 مشکل عمده خانه‌های ریاضیات/آمادگی این مراکز برای تعامل با صنعت
پایگاه خبری راد: رییس انجمن شورای خانه‌های ریاضیات ایران کمبود بودجه، نبود فضای مناسب و ضعف ارتباط با دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش را سه مشکل عمده خانه‌های ریاضیات دانست و گفت: از آن‌جایی که کار خانه‌های ریاضیات توسعه آموزش است، از ابتدا قرار نبوده که خانه‌های ریاضیات موسساتی درآمدزا باشند و ما نمی‌توانیم هزینه‌هایمان را از مخاطبان بگیریم، اگر چنین بود باید به سراغ روش‌های متداول آموزش مانند کلاس‌های تقویتی و کنکور می‌رفتیم که ما این روش را برای آموزش مناسب نمی‌دانیم.
بازار سیاه بلیت پروازهای اربعین راه افتاد
پایگاه خبری راد: رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی نسبت به فروش بلیت پروازهای اربعین با قیمت‌های نامتعارف و گران‌تر از نرخ مصوب هشدار داد.
ابلاغ نرخ‌های خرید تضمینی کشاورزی به زودی
پایگاه خبری راد: دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برگزار نشدن این نمایشگاه را نادرست خواند و اعلام کرد که بعد از اربعین، جلسه‌ای برای تعیین تاریخ برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تشکیل می‌شود.
تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
پایگاه خبری راد: وزارت خزانه داری آمریکا چندین بانک و کارخانه‌های تراکتورسازی تبریز و فولاد مبارکه اصفهان را تحریم کرد.
آمادگی برای ارائه خدمات خودرویی به زائران اربعین
پایگاه خبری راد: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو اعلام کرد: بیش از سه ماه است که در حال تدارک مقدمات طرح «با تو تا حرم» بوده و در خصوص سفارش‌گذاری، تامین، بسته‌بندی و ارسال قطعات یدکی خودرو و تجهیزات لازم به نمایندگی‌های شهرهای مرزی منتهی به کشور عراق اقدامات لازم انجام شده است.
دولت در بازار ارز دخالت ندارد
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اعلام اینکه دولت با سرکوب قیمت‌ها مخالف است اما بازار کالاهای آزاد، رها نشده است، در پاسخ به اتهام دخالت دولت در بازار ارز گفت: هیچ دولتی از اهرم منابع ارزی برای تامین بودجه استفاده نمی‌کند و این حرف درستی نیست، چراکه در سامانه نیما اساسا ارز بین صادرکننده و وارد کننده تبادل می‌شود و پول حاصل به جیب دولت نمی‌رود.
شاخص بورس در کانال ۸۸ هزارتایی
پایگاه خبری راد: در پنج روز کاری بورس تهران در این هفته نماگر بازار سرمایه ۱۰۸ واحد رشد کرد و وارد کانال ۸۸ هزار واحدی شد. در این مدت شاخص صنعت نیز توانست با ۱۱۹ واحد رشد مواجه شود.
بانک مرکزی برای تامین 4 هزار میلیارد ریال وجه نقد مورد نیاز زائران اربعین آمادگی دارد
پایگاه خبری راد- دبیر کل بانک مرکزی اعلام کرد: با وجود اینکه اعلام نیاز بانک‌ها برای وجه نقد در ایام اربعین حسینی در استان های مرزی تاکنون حدود 2 هزار میلیارد ریال بوده اما بانک مرکزی برای تامین بیش از 4 هزار میلیارد ریال وجه نقد اعلام آمادگی کرده است.
سامانه سهام عدالت بار دیگر در دسترس مشمولان قرار گرفت
پایگاه خبری راد: سامانه سهام عدالت از امروز (دوشنبه) برای ثبت شماره شبای بانکی و امکان پرداخت نقدی الباقی سهام تخصیص یافته مشمولان بار دیگر در دسترس عموم قرار گرفت.
صفحه قبل | صفحه بعد