10:59 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دبیر شورای عالی

پیشنهاد ابطال معاینه فنی خودروهای دودزا با تأیید پلیس
پایگاه خبری راد: دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از اضافه شدن پیشنهادی به آیین‌نامه جدید معاینه فنی کشور خبر داد و گفت: در صورت تایید آن در دولت، پلیس می‌تواند معاینه فنی خودروهای دودزایی که محرز شود حدود مجاز معاینه فنی را پاس نمی‌کنند، باطل کند.
کمیسیون مشترک فضای مجازی تشکیل می‌شود
پایگاه خبری راد: در جلسه مشترک دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیر شورای عالی فضای مجازی، در ایجاد کمیسیون مشترک در حوزه فضای مجازی توافق شد.
ضرورت ارتقای سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با توجه به فضای مجازی
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در نشست مشترک مرکز ملی فضای مجازی و مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با اشاره به نقش و اهمیت فضای مجازی در مناسبات اجتماعی و تحولات جهانی بر ضرورت تکمیل و ارتقای سند الگو با توجه به فضای مجازی تاکید کرد.
دستگاه‌هایی که تن به شفافیت نمی‌دهند!
پایگاه خبری راد: همیشه وقتی صحبت از شفافیت به میان می‌آید، فورا شرایط کشورمان را با کشورهایی مقایسه می‌کنیم که در آنها از هر سازمانی هر اطلاعاتی که بخواهیم به ما می‌دهد و بعد می‌گوییم دلیل پیشرفت آن کشورها همین است.
تشریح جزییات آیین‌نامه جدید معاینه فنی
پایگاه خبری راد: دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک کشور جزییات آیین‌نامه جدید معاینه فنی را تشریح کرد و گفت: آژانس‌ها و مسافربرهای اینترنتی مشمول معاینه فنی حمل و نقل عمومی قرار می‌گیرد.
تعیین تکلیف طرح توسعه دانشگاه تهران به زودی
پایگاه خبری راد: دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری گفت: درخصوص ابطال طرح یا تملک بخش باقی‌مانده توسعه دانشگاه تهران به زودی تصمیم لازم از سوی شورای عالی معماری و شهرسازی اتخاذ خواهد شد.
 نمایندگان سه استان از روسای قوا برای جلوگیری از انتقال آب درخواست کردند!
پایگاه خبری راد: نمایندگان سه استان چهارمحال‌بختیاری ، کهگیلویه و بویراحمد خوزستان در نامه‌ای به روسای قوا و دبیر شورای عالی امنیت ملی خواستار جلوگیری از اجرای پروژه‌ های انتقال آب از سر شاخه‌های دز، کارون، خزر و زاینده رود شدند.
تصویب کلیات طرح جامع شهر جدید بهارستان
پایگاه خبری راد: بین مجموعه شهرهای جدید که پیرامون اصفهان پیش بینی شده‌اند، بهارستان به لحاظ موقعیت قرارگیری، نحوه بارگذاری و تعادل بخشی در ساختار اجتماعی یکی از موفق‌ترین‌هاست.
طرح های نیمه فعال در اولویت دریافت تسهیلات نیستند
پایگاه خبری راد: با توجه به محدودیت منابع مالی و تسهیلات بانکی، هم اکنون طرح‌های فعال در اولویت دریافت تسهیلات قرار گرفته‌اند و سپس طرح‌های نیمه فعال و طرح‌های ایجادی در اولویت هستند.
مناسب‌ نیست برای خرید و تعمیرات شناورها به خارج اعتماد کنیم
پایگاه خبری راد: ‌دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: مناسب‌ نیست صنعتی همچون منطقه ویژه اقتصادی کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران با توانمندی مناسب در کشور وجود داشته باشد، آنگاه برای خرید و تعمیرات کشتی و شناورها به کشورهای خارجی اعتماد شود.
حمایت از پیام رسان های داخلی!
پایگاه خبری راد: اگرچه ممکن است برخی عدم حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی را علت عدم رشد آن‌ها بدانند، درمقابل، ادامه‌ی حمایت از آن‌ها در شرایطی که هنوز نتوانستند به تعداد کاربران مورد نظر برسند هم مورد انتقاد گروهی دیگر قرار گرفته است.
 موضوع جلسه سیزدهم آذر ماه شورای عالی کار، ترمیم دستمزد کارگران است!
پایگاه خبری راد: 278 امین جلسه شورای عالی کار فردا سه شنبه با حضور وزیر کار و نمایندگان کارگران و کارفرمایان با بررسی موضوع انطباق حداقل معیشت و دستمزد کارگران برگزار می‌شود.
اینستاگرام هم باید در کشور نماینده پاسخگو داشته باشد
پایگاه خبری راد: فیروز آبادی با بیان اینکه در مرکز ملی فضای مجازی معتقدیم رسانه‌های خارجی که بیش از یک میلیون کاربر دارند، حتما باید داخل کشور نماینده داشته باشند.
معاینه فنی تصادفی ها، باطل می شود
پایگاه خبری راد: دبیرشورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از احتمال ابطال معاینه فنی معتبر بعد از وقوع تصادف خبر داد و گفت: در حال مذاکره با پلیس راهنمایی و رانندگی هستیم تا بتوانیم بعد از این حوادث، گواهی معاینه فنی معتبر را باطل کنیم.
منطقه آزادی ،بازوی کمکی اقتصاد کشور !
پایگاه خبری راد: صادرات و جذب گردشگر راه برون‌رفت از چالشهای اقتصادی مناطق آزاد است.