00:50 | يكشنبه 13 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دانش بنیان

تولید کیت کرونا با کاهش امکان نتیجه‌گیری منفی کاذب
نماد برتر- محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان پارک فناوری پردیس، کیت شناسایی ویروس کرونای ۲ نشانگان تنفسی کرونا عرضه کرده اند که امکان تشخیص منفی کاذب در آن کاهش یافته است.
زنجیره ارزش شرکت های دانش بنیان در بانک پارسیان تکمیل شد
نماد برتر- مدیر آینده پژوهی و تحقیقات بانکداری اسلامی از امضای تفاهم نامه پذیرش ضمانت نامه های صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران با بانک پارسیان خبر داد.
شماره گذاری نیسان وانت‌ زامیاد آغاز می شود/ تداوم تولید موتور جدید یورو ۵
نماد برتر- شرکت زامیاد اعلام کرد: شماره گذاری وانت های نیسان با صدور مجوز سازمان حفاظت محیط زیست و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد در روزهای آینده آغاز خواهد شد.
سه محور آخرین جلسه سران سه قوه با چاشنی امیدواری به لایحه بودجه
نماد برتر- سران قوا درباره سه محور گفت وگو ، لزوم وحدت و انسجام میان قوا، خنثی سازی تحریم‌ها و تورم زا نبودن لایحه بودجه ۱۴۰۰ توضیحاتی ارائه کردند.
واحد مشارکت در پروژه‌های صادراتی دانش‌بنیان راه‌اندازی شد
نماد برتر- از سوی صندوق توسعه صادرات و تبادل فناوری واحد مشارکت در پروژه‌های صادراتی برای شرکت‌های دانش بنیان راه اندازی شد.
کسب موافقت اصولی فعالیت درتامین مالی جمعی برای تامین سرمایه «تمدن»
نماد برتر- شرکت تأمین سرمایه تمدن موفق به اخذ موافقت اصولی عاملیت تامین مالی جمعی از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار شد و در سامانه کدال به عنوان نهاد دارای مجوز فعالیت مشارکت در تأمین مالی جمعی درج شد.
رونمایی از شیرهای دروازه‌ای ۴۲ اینچ کلاس ۶۰۰ در اراک
نماد برتر- شیر ۴۲ اینچ دروازه‌ای کلاس ۶۰۰ طرح انتقال نفت خام گوره به جاسک با همکاری شرکت ماشین سازی و گداختار اراک‌ تولید و با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور رونمایی شد.
پیگیری ایجاد اکوسیستم جدید در صنعت کشور برای تولید محصولات تحریمی
نماد برتر- معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: تلاش دولت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر این است که بتوانیم اکوسیستم جدیدی را در صنعت کشور ایجاد کنیم تا براساس آن محصولات تحریمی را در داخل کشور تولید کنیم.
ارائه نرم‌افزارهای تخصصی در حوزه تبلیغات، بازاریابی و تلویزیون اینترنتی
نماد برتر- گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان نرم افزارهای اختصاصی برای تبلیغات و نشر دیجیتال، تبلیغات نمایشی، بازاریابی و تلویزیون‌های اینترنتی ارائه کردند.
عرضه داروی گیاهی برای درمان نوعی بیماری انگلی طیور
نماد برتر- گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان داروی گیاهی برای درمان بیماری انگلی به نام "کوکوکسیدیوز" طیور ارائه دادند که به گفته آنها استفاده از این دارو بر خلاف داروهای آنتی بیوتیک محدودیت ندارد، ضمن آنکه مصرف آن موجب افزایش سیستم ایمنی طیور خواهد شد.
تولید نانو عایق‌هایی با خواص همزمان جاذب صوت و حرارت
نماد برتر- تولید نانو رنگ‌های عایق محصول دانش بنیان یکی از شرکت‌های فناور است که به طور همزمان از خواص جاذب صوت (در محدوده فرکانس هزار هزتر) و حرارت برخوردار است و توانسته این محصولات را صادر کند.
نفت، گاز و پتروشیمی با دانش‌بنیان عجین شود
نماد برتر- رئیس کمیته دانش‌بنیان در انجمن نفت، گاز و پتروشیمی با تاکید بر اینکه شعار اصلی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اقتصاد بدون نفت است، گفت: این در حالی است که نفت، گاز و پتروشیمی مزیت نسبی کشور ماست و باید با مقوله دانش بنیان عجین شود.
حمایت ۷۰ درصدی از راهکارهای بهینه سازی کشت بافت گیاهی پایه گردو و انگور
نماد برتر- فراخوان حل نیاز تحقیقاتی در زمینه توسعه پروتکل بهینه کشت بافت گیاهی ارقام مختلف پایه‌های گردو و انگور با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به سفارش یک شرکت دانش بنیان منتشر شد.
رضایت معاون وزیر از عملکرد بانک ملت با سود ۷ هزار میلیاردی + برنامه های آتی
نماد برتر- معاون وزیر اقتصاد و مدیر امور مالی بانک ملت از شناسایی بیش از ۷ هزار میلیارد تومان سود خالص این بانک و عملکرد ۷ ماهه و برنامه های آتی خبر دادند.
سه سناریو برای مشکل آلایندگی موتورسیکلت ها
نماد برتر- وضعیت موتورسیکلت ها در تهران به یک داستان دنباله داری تبدیل شده که هیچ پایانی نمی توان برای آن متصور شد، حدود سه میلیون موتور سیکلتی که عمدتا زیر بار هیچ محدودیت، ممنوعیت و نظارتی نمی روند و آلایندگی زیادی نیز به هوای تهران تزریق می کنند.