10:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خطرناک

دستگاه‌ها نگرانند با ارائه داده، قدرتشان را از دست بدهند
نماد برتر- دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات درباره عدم تمایل برخی از دستگاه‌ها به ارائه خدمات آنلاین گفت: امروز امضاهای طلایی به داده‌های طلایی تبدیل شده و برخی فکر می‌کنند اگر داده‌هایشان را در اختیار قرار دهند، قدرت خود را از دست می‌دهند، برخی هم علاقه‌ای به تحول دیجیتال ندارند.
هشدار به روش جدید و خطرناک قیمت گذاری فولاد با زیان سنگین شرکت ها
نماد برتر- عضو هیات مدیره کانون کارگزاران و کارگزاری بانک‌ مسکن از تصمیم برخی به استفاده از روش جدید در قیمت گذاری فولاد خبر داد که خطرناک تر از روش قبلی بوده و منجر به ضرر و زیان بیشتر شرکتها خواهد شد .
امکان حضور افراد نابینا و کم‌بینا در بازار سرمایه فراهم شد
نماد برتر- یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان امکان احراز هویت غیرحضوری برای افراد نابینا و کم بینا در بازار سرمایه را توسط اپلیکیشن سیگنال فراهم کرد.
در پرورش قارچ خوراکی چگونه بیماری ها را کنترل کنیم؟
نماد برتر- عضو هیات علمی مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور راه های کنترل بیماری های قارچ خوراکی به هنگام پرورش را تشریح کرد.
عجیب ترین قوانین خودرویی دنیا
نماد برتر- در برخی از ایالت های آمریکا، معاینه فنی الزامی نیست.
هشدار تورمی نسبت به دو طرح اقتصادی
نماد برتر- طرح تامین کالاهای اساسی و اقدام ملی مسکن از جمله تصمیمات مجلس فعلی است که کارشناسان اقتصادی نسبت به تورم‌زا بودن آن‌ها هشدار می‌دهند و درخواست لغو آن‌ها را دارند.
پیش بینی تداوم تقاضا و خطر قوانین خلق الساعه / اثر برد ترامپ و بایدن
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه ضمن اعلام مهمترین محرک بازار سهام، تداوم تقاضا و خطر قوانین خلق الساعه، تحلیلی از اثر برد دو نامزد انتخاباتی آمریکا بر بورس ارائه کرد.
دانلود ویدیوهای 4K با اینترنت 5G
نماد برتر- به گفته یک کارشناس فناوری اطلاعات، سرعت دغدغه اصلی کاربران است و سرعت اینترنت 5G هزار برابر بیشتر از سرعت اینترنت 4G است و با بهره‌گیری از آن می‌توان ویدئوهای 4K با سرعت بالا و پهنای باند ۱۰۰ گیگابیت مشاهده کرد.
۸ عامل برای چرخش بازار و اعمال سه اقدام برای بازگشت به شرایط قبل
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اعلام ۸ عامل موثر در چرخش وضعیت بازار گفت: با خصوصی‌سازی واقعی، عرضه باقی مانده سهام دولت و افزایش عمق بازار می‌توان به شرایط گذشته برگشت.
دلال ها، نگران از رشد بازار سرمایه/ چشم انداز مثبت بازار با انتشار گزارش های ۶ ماهه
نماد برتر- زمان افزایش سرمایه گذاری در بازار سرمایه فرا رسیده و چشم انداز روشنی پیش روی سرمایه گذاران است و انتظار می رود با توجه به حجم نقدینگی، افزایش قیمت های جهانی، سطح تورم، افزایش نرخ دلار، دستورالعمل های جدید بازار سرمایه شامل تقویت بازارگردانی، ممنوعیت معاملات الگوریتمی و محدود شدن سفته بازی و از همه مهمتر انتشار گزارش های مالی ۶ ماهه شرکت ها، شاهد چرخش شرایط بازار باشیم.
اینترنت شاد رایگان است/توزیع سیمکارت منتفی شد، اینترنت امن می شود
نماد برتر- وزیر آموزش و پرورش درباره سرانجام رایگان شدن اینترنت شبکه شاد گفت: اینترنت شاد رایگان است و اگر کسی با مشکلی مواجه شده اعلام کند. با وزیر ارتباطات هم صحبت کردم و این کار از چند روز قبل انجام شده و استفاده از شاد رایگان است.
جاسوسی از اینستاگرام با یک فایل تصویری مخرب
نماد برتر- آسیب‌پذیری خطرناکی در اینستاگرام شناسایی شده که هکرها با استفاده از آن می‌توانند به موقعیت مکانی و به فایل‌های ذخیره‌شده در دستگاه قربانی دسترسی یابد، لیست مخاطبین او را جست‌وجو و دوربین گوشی را روشن کند و همچنین از ورود کاربر به اینستاگرام تا زمان حذف و نصب مجدد جلوگیری کند.
شهری در ژاپن استفاده از تلفن حین پیاده‌روی را ممنوع کرد
نماد برتر- وقتی مسافران قطار در ایستگاه شهر "یاماتو" در فاصله ۳۰ کیلومتری توکیو از قطار پیاده می‌شوند، متوجه اعلان‌هایی می شوند که در بیرون ساختمان ایستگاه به چشم می‌خورد و این اعلان‌ها تنها نشانه مشهود از سیاستی است که توجه جهانیان را به خود جلب کرده و آن، ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در حین راه رفتن است.
افتتاح پروژه بومی‌سازی و ساخت شبیه‌ساز رانندگی دامپ تراک
نماد برتر- از سوی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مرکز رشد سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران شبیه ساز رانندگی ساخته و امروز طی مراسمی افتتاح شد.
آخرین مواضع و شرط ایران برای مذاکره با آمریکا : اول انجام تعهدات ، بعدا" توافق
نماد برتر- وزیرخارجه در آخرین مواضع مربوط به مذاکره با آمریکا گفت: ایران هرگز برای مذاکره تردید ندارد اما آمریکا باید تعهدات تحت برجام را آغاز و سپس درباره دیگر موضوعات توافق ، صحبت کند.