22:55 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خرید و فروش ارز

نتیجه عملکرد ارزی بانک مرکزی منفی است
پایگاه خبری راد: رییس کل بانک مرکزی گفت که نتیجه عملکرد ارزی بانک مرکزی، ۲۴۰۰ میلیارد تومان منفی است.
 از بازار طلا، سکه و ارز در روز 3 بهمن چه خبر؟
پایگاه خبری راد: در بازار امروز (سوم بهمن) نرخ خرید و فروش ارز مقداری کاهش یافت اما قیمت طلا و سکه اندکی افزایش را تجربه کرد.
تاثیر بازار متشکل ارزی بر نرخ ارز
پایگاه خبری راد: شورای پول و اعتبار در هفته گذشته مقررات حاکم بر بازار متشکل ارزی را تصویب کرد و یک کارشناس بانکی شرایط معاملات در این بازار و شکل اداره آن در دنیا را تشریح کرد و گفت که شکل‌گیری این بازار به ثبات نرخ ارز کمک می‌کند.
سرمایه‌گذاری در بیت کوین، قمار است!
پایگاه خبری راد: تحلیلگران چینی فعال در حوزه ارزهای دیجیتال بر این باورند که روند سقوط ارزش ارزهای دیجیتال رمزپایه همچون بیت کوین در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز ادامه خواهد داشت.
این روزها صرافان چندان رغبتی به معامله ارز ندارند!
پایگاه خبری راد: این روزها صرافی‌ها کمتر خرید و فروش ارز انجام می‌دهند و پاسخ آن‌ها به مشتریان بیشتر مربوط به سیاست‌های اخیر بانک مرکزی است؛ موضوعی که در بلندمدت می‌تواند تاثیر منفی بر بخش ارزی و گردشگری کشور داشته باشد.
 بانک مرکزی به صرافی‌ها برای تامین ارز واردات اختیاراتی داد
پایگاه خبری راد: طبق بخشنامه جدید بانک مرکزی، صرافی‌ها برای خرید ارز از بانک مرکزی و صدور حواله برای واردکنندگان از طریق سامانه نیما می‌توانند اقدام کنند.
آمریکا؛بزرگترین سرمایه گذار ارزهای دیجیتال است!
پایگاه خبری راد: ایالات متحده آمریکا در جایگاه نخست سرقت ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده در جهان قرار گرفته و تبدیل به پرخطرترین کشور برای سرمایه‌گذاری در این حوزه تبدیل شده است.
کاهش قابل توجه میزان خرید و فروش ارز در بازار!
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی توانست با کنترل بازار ارز، آرامش را به این بازار برگرداند، اما در این میان با کاهش تقاضا صراف‌ها متضرر شده‌اند و آن‌طور که خودشان می‌گویند، مشتری چندانی ندارند.
 طلا، سکه و ارز در پانزدهم آذرماه چند؟
پایگاه خبری راد: امروز قیمت طلا و سکه افزایش جزئی داشت اما نرخ خرید دلار از سوی بانک‌ها تغییر محسوسی نسبت به روز گذشته نداشت.
سرنوشت دلار چه می شود؟!
پایگاه خبری راد: دلار در پایان معاملات هفته گذشته هم‌زمان با امیدواری معامله‌گران بازارهای جهانی ارز به نتیجه نشست گروه ۲۰ و ملاقات سران آمریکا و چین که می‌تواند منجر به پایان جنگ تجاری میان این دو کشور شود، در مقابل سایر ارزهای بزرگ جهان اندکی تقویت شد.
مجاز شدن معامله ارز تا یک میلیون یورو در صرافی‌ها
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی به منظور تسهیل بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور، «دستورالعمل خرید و فروش ارز در شبکه صرافی های مجاز» را به تمام شرکت‌های صرافی دارای مجوز معتبر از بانک مرکزی ابلاغ کرد.
بازار ارزهای جهانی نیز به شدت تحت تاثیر سخنان ترامپ!
پایگاه خبری راد: دلار در بازار معاملات آسیایی روز چهارشنبه تحت‌تاثیر اظهارات روز گذشته ترامپ درمورد ادامه جنگ تجاری میان آمریکا و چین و همچنین افزایش نرخ بهره در ماه آینده میلادی همچنان روند صعودی دارد.
راه مقابله با تحریم ها، افزایش 20 درصدی تولید نفت ایران می باشد
پایگاه خبری راد: راه مقابله و دور زدن تحریم‌ها را بلد هستیم و تا زمانی که برای نفت ایران مشتری وجود داشته باشد و بتوانیم نفت را بفروشیم، حتی یک بشکه نیز از تولید نفت کشور را کاهش نخواهیم داد.
 پرداخت مالیات با بیت کوین برای سرمایه گذاران آمریکا!
پایگاه خبری راد: ایالت اوهایو در آمریکا از این پس به صاحبان کسب و کار این امکان را می‌دهد تا به وسیله ارز دیجیتال بیت کوین مالیات خود را پرداخت کنند.
 130 دلال ارز و باند جعل سکه در تهران دستگیر شدند
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام دستگیری 130 نفر از دلالان ارز طی چهار روز اخیر، گفت:‌ خرید و فروش ارز در خیابان‌ها و چهارراه‌ها جرم است و پلیس به شدت با متخلفان برخورد می‌کند.