06:43 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خرید اینترنتی

روش‌های پرداخت قبض تلفن همراه؛ کدام بهتر است؟
پایگاه خبری راد: هریک از اپراتورهایی که سیم‌کارت‌های دائمی دارند، برای پرداخت قبوض خود راه‌کارهایی را در نظر گرفته‌اند؛ این امکانات شامل سامانه‌های الکترونیکی، کدهای دستوری، تلفن‌بانک و اپلیکیشن‌های پرداخت می‌شود که البته برخی از این امکانات از نظر مشترکان روش‌های بهتر و آسان‌تری برای پرداخت هستند.
زنگ خطر سایت‌های پیش‌فروش کالا به صدا درآمد
پایگاه خبری راد: اخیراً با توجه به افزایش برخی کالاهای سرمایه‌ای، برخی سوءاستفاده کنندگان فضای مجازی با طراحی و ایجاد سایت‌های جعلی و پیش‌فروش کالاهایی نظیر سکه، خودرو و نظایر آنها به قیمت پایین‌تر از بازار به کلاهبرداری از شهروندان اقدام می‌کنند.
اختلاف مالیاتی آمازون و دولت استرالیا بالا گرفت
پایگاه خبری راد: آمازون اعلام کرد به منظور مقابله با قوانین جدید مالیات بر خرید استرالیا، دسترسی خریداران این کشور را بر روی وب سایت های جهانی خود متوقف می کند.
افزوده شدن قابلیت‌های جالب به گوگل‌لنز
پایگاه خبری راد: نرم‌افزار گوگل لنز امکان انتخاب هوشمند متن و جست‌وجوی آنی و بی‌درنگ را در جدیدترین به‌روزرسانی خود در اختیار کاربرانش قرار داده است.
فرایند خرید گوشی بعد از اجرای طرح رجیستری
پایگاه خبری راد: فروشنده گوشی موظف است که همراه گوشی و جعبه آن کد فعال سازی(Ac) را نیز به خریدار ارائه کند و لازم است خریدار جهت اطمینان از محرمانه بودن کد مذکور بلافاصله (Ac) را از طریق کارتابل تغییر دهد.
حال و روز این روزهای تجارت‌ الکترونیکی ایرانی
پایگاه خبری راد: امروزه تقریبا اکثر شهروندان با پدیده خرید اینترنتی کالاهای مورد نیاز خود از فضای مجازی آشنایی دارند؛ اتفاقی که تنها بخش کوچکی از گستره‌ای بزرگ‌تر به‌نام فضای تجارت الکترونیکی است.
5 امداد خودروی مجاز در تهران فعالیت دارد
پایگاه خبری راد: همه ساله و در ایام نوروز، جذاب ترین موضوع برای مردم استفاده از خدمات گونه‌های مختلف حمل و نقل عمومی برای انجام سفر و گردشگری است که در این بین، حمل و نقل جاده ای بیشترین مخاطب را خود اختصاص می‌دهد.
هشدار برای تله‌های شبکه‌های اجتماعی
پایگاه خبری راد: این سوال همواره میان کاربران فضای مجازی مطرح بوده که مجرمان سایبری چگونه قربانیان را به دام می‌اندازند؟
گرانی برند های موبایل را چگونه کنترل کنیم؟
پایگاه خبری راد: در شرایطی که آغاز طرح رجیستری تلفن همراه راهی را برای منفعت‌طلبان باز کرد که قیمت گوشی‌ها را با توجیه رجیستر کردن آنها افزایش دهند، فروشگاه‌های اینترنتی که نظارت قانونی روی آنها انجام می‌شود، از افزایش قیمت جلوگیری کرده تا به از بین بردن حباب قیمتی که وزیر ارتباطات هم به آن اشاره کرد، کمک کنند.
روش بررسی شناسه ۱۵ رقمی و اصالت گوشی
پایگاه خبری راد: رجیستری از پایان مهر از یک یا ۲ مدل گوشی آغاز می‌شود و تنها ۲ تغییر در فرآیند خرید حضوری و اینترنتی گوشی از روز اول اجرای رجیستری رخ خواهد داد.
پیش فروش بلیت‌ قطارهای تابستانی از 21 خرداد آغاز می شود
پایگاه خبری راد: پیش فروش بلیت های قطارهای مسافری برای دوره زمانی تابستان سال جاری از ساعت ده روز یكشنبه ٢١ خرداد در سراسر كشور انجام می شود.
صفحه قبل | صفحه بعد