17:19 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خریدار سهام

مروری بر پرتفوی مهرماه "شفا"
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، تنها خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و واگذاری‌های خود ۸ میلیارد و ۲۹۳ میلیون ریال سود کسب کرد.
"تاصیکو" به سود رسید
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۲۳ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال سود کسب کرد.
"وگستر" به سود رسید
نماد برتر- شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۱۴۶ میلیارد و ۲۶ میلیون ریال سود کسب کرد.
"ونیرو" خریدار و فروشنده بود
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری نیرو در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود سودی کسب نکرد.
ادعای ارتباط رشد بورس با افزایش تورم رد شد / بازی جمع - صفر با یک مثال
نماد برتر- مرکز پژوهش های مجلس با ارائه گزارشی درباره تحولات پولی و بی ثباتی در قیمت کالاها، خدمات و دارایی ها در سال جاری اعلام کرد: رشد بورس با افزایش تورم ارتباطی ندارد.
پیش بینی تداوم تقاضا و خطر قوانین خلق الساعه / اثر برد ترامپ و بایدن
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه ضمن اعلام مهمترین محرک بازار سهام، تداوم تقاضا و خطر قوانین خلق الساعه، تحلیلی از اثر برد دو نامزد انتخاباتی آمریکا بر بورس ارائه کرد.
"ومعادن" به سود رسید
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۶ میلیارد و ۶۱۱ میلیون ریال سود کسب کرد.
"وامید" به سود رسید
نماد برتر- شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید در دوره یک ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 1399، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود 189 میلیارد و 353 میلیون ریال سود کسب کرد.
بازارگردانی؛ آغازی بر تعادل بازار سرمایه
نماد برتر- معاون سرمایه گذاری و توسعه بازار شرکت تأمین سرمایه امید، حضور فعال بازارگردانان و نظارت دقیق سازمان بورس و اوراق بهادار بر عملکرد آنها را آغازی نوید بخش بر ایجاد تعادل در کل بازار دانست .
"وبهمن" به سود رسید
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری بهمن در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۱۰۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال سود کسب کرد.
"ثمسکن" خریدار و فروشنده بود
نماد برتر- گروه سرمایه‌گذاری مسکن در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۲۶ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال سود کسب کرد.
مروری بر پرتفوی یک ماهه "وصندوق"
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۵۱۹ میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال سود کسب کرد.
"پردیس" تنها خریدار بود
نماد برتر- گروه صنایع پمپ‌سازی ایراندر دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، تنها خریدار سهام چند شرکت بورسی بود.
"وبوعلی" ۲۱۲ میلیارد ریال سود ساخت
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود، ۲۱۲ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال سود کسب کرد.
امکان مداخله در بورس نیست / فرصت خرید بورس بازان است نه فروش
نماد برتر- کارگزار بورس با تاکید بر اینکه امکان مداخله در ساز و کار بورس وجود ندارد، گفت: شرایط افت بازار برای بورس بازان حرفه ای موقعیتی مناسب برای خرید محسوب می شود نه فرصتی برای فروش.