20:02 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حمل بار

حمل و نقل کالا بدون اخذ بارنامه مصداق جرم مستمر است
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه حمل و نقل کالا بدون اخذ بارنامه مصداق جرم مستمر است گفت: جریمه بار فاقد بارنامه دلیلی برای ادامه مسیر و تردد ناوگان حمل و نقل در جاده‌ها نیست.
 بازارگاه اینترنتی حمل بار از سوی وزیر راه افتتاح شد
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل از بازارگاه اینترنتی حمل بار رونمایی کرد.
حمل و نقل ریلی باعث افزایش فضایی برای تولید!
پایگاه خبری راد: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از توزیع بیش از 13 هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان خبرداد و گفت: استان همدان سالانه به 72 هزار حلقه لاستیک نیاز دارد.
ابلاغ دستورالعمل پهپادهای غیرنظامی
پایگاه خبری راد: دستورالعمل عملیاتی وسایل پرنده بدون سرنشین کنترل از راه دور کشوری ابلاغ شد.
تمامی استان ها به شبکه ریلی متصل می شوند
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در برنامه ششم توسعه و تحقق اقتصاد مقاومتی اتصال همه مراکز استان‌ها به شبکه ریلی کشور از اولویت های مهم دولت دوازدهم است.
کمبود بار کامیون ها و تبدیل آنها به ماکت!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه کامیونداران البرز گفت: کاهش تولید شرکت‌ها و کارخانه‌ها در نتیجه کمبود بار از مشکلات اساسی ماست.
مهار روند فزاینده آلودگی هوای تهران با اجرای طرح کاهش
پایگاه خبری راد: روابط عمومی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای گزارشی از وضعیت اجرای طرح کاهش در شهر تهران ارائه و اعلام کرد که روند فزاینده آلودگی هوای تهران مهار شده است.
اولین اتصال موشک فضایی به بوئینگ ۷۴۷+تصاویر
پایگاه خبری راد: شرکت "ویرجین اوربیت" بالاخره در حال تحقق رویای خود برای انجام پرتاب‌های فضایی و ارسال ماهواره توسط موشک‌های سوار بر هواپیماهای غول‌پیکر است.
آزاد شدن صادرات، مرغ را گران‌تر نمی‌کند
پایگاه خبری راد: در حالی‌که روز گذشته خبر آزاد شدن صادرات گوشت مرغ از سوی گمرک اعلام شد، رئیس اتحادیه سراسری مرغداران مرغ گوشتی گفت که با توجه به ظرفیت‌های اسمی و رسمی تولید گوشت مرغ در کشور، آزاد شدن صادرات گوشت مرغ تاثیری بر کمبود و گرانی احتمالی این محصول پروتئینی نخواهد داشت.
دریافت "باربرگ" برای خودروهای حمل بار در پایتخت الزامی شد
پایگاه خبری راد: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از الزام رانندگان خودروهای حمل بار برای دریافت "باربرگ" خبر داد.
نرخ کرایه کامیون‌ها به تن‌ ـ‌ کیلومتر تغییر یافت
پایگاه خبری راد: صبح امروز (شنبه) ‌ شورای عالی ترابری کشور در دویست و نهمین جلسه خود پیشنهاد سازمان راهداری برای تعیین نرخ کرایه حمل و نقل جاده ای کشور به تن‌ ـ کیلومتر را رسما تصویب کرد.
تصمیمات جدید در مورد حمل و نقل پایتخت
پایگاه خبری راد: از اول آبان ماه امسال طرح کاهش در سراسر شهر تهران و به صورت ۲۴ساعته و کل روزهای هفته اجرایی می شود، هرچند که معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری ضمن اعلام برنامه ها عنوان کرد که برنامه های ویژه ای را هم برای کامیون، اتوبوس‌ها و... دارد.
ایرانسل خودروهای فرودگاه امام خمینی (ره) را هوشمندسازی می‌کند
پایگاه خبری راد: ایرانسل و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، همزمان با نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تله‌کام ۲۰۱۸)، تفاهم‌نامه اجرای سامانه مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل در این شهر را امضا کردند.
جزئیات تغییر نرخ حمل بار کامیون‌ها
پایگاه خبری راد: معاون سازمان راهداری ضمن اعلام اینکه از این پس مبنای محاسبات کرایه حمل و نقل باری تغییر می‌کند، گفت: کلیات این طرح نهایی شده و نیاز به نظر نهایی شورای عالی حمل و نقل وجود دارد که پیش‌بینی می‌شود در هفته جاری با تایید وزیر راه به مرحله اجرا برسد.
توزیع اولین محموله لاستیک بین رانندگان آغاز شد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با تشریح ۴ اقدام فوری دولت برای توزیع لاستیک بین رانندگان گفت: هفته آینده اولین محموله لاستیک از محل سازمان اموال تملیکی بین رانندگان توزیع می‌شود.