22:53 | جمعه 15 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حمایت از صادرات

افزایش ۴۰ درصدی واردات برنج به بهانه کنترل قاچاق
پایگاه خبری راد: معاون وزیر جهاد کشاورزی افزایش حدود ۴۰ درصدی واردات برنج در هفت ماهه نخست امسال را ناشی از کنترل واردات غیررسمی و قاچاق این محصول دانست.
 ۲۲۰۰ میلیارد بدهی صندوق توسعه ملی به صادرکنندگان
پایگاه خبری راد: با توجه به بدهی ۱۱۰۰ میلیارد تومانی صندوق توسعه ملی به صادرکنندگان در سال گذشته و تکلیف پرداخت ۱۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات دیگر در سال جاری، میزان تسهیلاتی که این صندوق باید به صادرکنندگان تا پایان سال ۱۳۹۶ پرداخت کند معادل ۲۲۰۰ میلیارد تومان است.
بودجه 100 میلیارد تومانی برای شرکت‌های تولیدی
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال بودجه‌ای بالغ بر 100 میلیارد تومان برای شرکت‌های تولیدی که در حوزه صادراتی فعالیت دارند، اختصاص یافته است.
فراهم سازی ظرفیت کشور برای صادرات غیر نفتی 60 میلیارد دلاری
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران با اشاره به تجهیز منابع مالی کشور به سمت صادرات غیر نفتی از فراهم بودن ظرفیت کشور برای صادرات غیر نفتی 60 میلیارد دلاری خبر داد.
۱۲۰ میلیارد تومان مشوق صادراتی به چه کسانی می‌رسد؟
پایگاه خبری راد: بسته حمایت از صادرات غیر نفتی از اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان به عنوان مشوق‌های صادراتی خبر داده و اولویت دریافت این مشوق‌ها را برای شرکت‌های دانش بنیان اعلام کرده است.
تکالیف وزارت صنعت برای حمایت از صادرات
پایگاه خبری راد: در بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی در سال ۱۳۹۶ که جایگزین بسته ابلاغی در سال گذشته شده، به طور مستقیم دو تکلیف برای وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین شده است.
صفحه قبل | صفحه بعد