16:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حجم مبنا

جلسه امروز با وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس برای بررسی چند پیشنهاد جدید
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از جلسه امروز با وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس با هدف بررسی طرح ساماندهی بازار و چند پیشنهاد جدید خبر داد.
رفع گره از دو شرکت بورسی / توقف و تعلیق دو نماد + بازارگردانی سه سهم
نماد برتر- امروز سهام دو شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و در برابر توقف و تعلیق دو نماد ، بازار گردانی سهام سه شرکت هم شروع شد.
درخواست معرفی سهامداران حقوقی متخلف+انتقاد از شورای عالی بورس و رییس سازمان
نماد برتر- عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با انتقاد از این شورا و رییس سازمان بورس از رئیس این نهاد درخواست کرد، سهامداران حقوقی که برخلاف قانون بازارگردانی نمی‌کنند را به قوه قضاییه و مجلس معرفی کند.
پنج عامل در روند فعلی بورس / ارزش معاملات خرد رکورد منفی ۱۰ ماهه زد !
نماد برتر- پنج عامل ، مسبب روند فعلی بورس و ادامه سقوط شاخص به کانال ۱.۲ میلیون واحدی شده و ارزش معاملات خرد به کمترین سطح در ۱۰ ماه اخیر رسیده است.
خروج موقت ۱۳ نماد بورسی و فرابورسی و رفع گره معاملاتی از یک سهم
نماد برتر- امروز سهام یک شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و ۱۳ نماد هم برای یک و دو روز و یک ساعت بسته شد .
تحلیل تکنیکال قیمت و پیش بینی خط حمایت و مقاومت چهار شرکت
نماد برتر- روند قیمت سهام و خط حمایت و مقاومت چهار شرکت پتروشیمی مارون، فولاد امیرکبیر کاشان، سیمان ارومیه و صنعتی بهشهر از طریق تحلیل تکنیکال پیش بینی شد .
امروز دو شرکت بورسی حجم مبنا و دامنه نوسان ندارند/ توقف ۵ نماد
نماد برتر- امروز سهام دو شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و ۵ نماد هم برای یک و دو روز بسته شد .
بررسی موشکافانه پیشنهادات ۱۱ گانه کمیسیون اقتصادی مجلس به سازمان بورس
نماد برتر- توجهی که مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص تثبیت بازار سرمایه دارند قابل تقدیر است و این سبب دلگرمی است که بازار سرمایه چنان بزرگ و فراگیر شده که هم مردم و هم مسئولان تحولات آن را با دقت پیگیری می‌کنند و درصدد بهبود و پیشرفت آن هستند.
افشای سود هزار میلیاردی سهامدار حقوقی‌ وابسته به دولت
نماد برتر-عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با اشاره به خروج از زیان بسیاری از بانکهای ورشکسته بورسی و نمونه‌ای از تخلف شرکت حقوقی از اصلاح ساختار بورس خبر داد و گفت:مسئولانی و متخلفین مجازات می شوند.
رفع گره معاملاتی امروز از ۴ شرکت بورسی و خروج موقت ۴ نماد از تابلو
نماد برتر- امروز سهام ۴ شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و نماد ۴ دیگر شرکت هم برای یک روز و یک ساعت بسته شد .
دو راهکار تعادل و کنترل هیجان در بورس/ محل صرف ۸۹.۶ هزار میلیارد نقدینگی
ماد برتر- کارشناس اقتصادی با اشاره به ورود ۱۱۲ هزار میلیارد تومان نقدینگی جدید از ابتدای سال به بورس و صرف ۸۰ درصدی در افزایش قیمت سهام، خواهان ایجاد تابلو برتر و دامنه نوسان شناور شد .
۱۱پیشنهاد برای تثبیت بازارسرمایه/ تکالیف مهم و جدید سازمان بورس
نماد برتر- کمیسیون اقتصادی مجلس۱۱ پیشنهاد برای ثبات بازارسرمایه ارایه کرد که شامل تکالیف مهم سازمان بورس از جمله انتشار هفتگی شرکت ها از لحاظ ریسک، افشای اطلاعات معاملات و... است .
امروز ۶ شرکت بورسی مشمول رفع گره هستند / توقف ایران خودرو و ۶ نماد دیگر
نماد برتر- امروز سهام ۶ شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و نماد ایران خودرو و ۷ شرکت هم برای یک ، دو روز و یک ساعت بسته شد .
«حکشتی» در دام حقوقی
نماد برتر- وعده حمایت حقوقی ها از بازار سرمایه بارها شنیده شده اما در عمل آنچه که اتفاق افتاده خلاف وعده ها بوده است.
قرائت گزارش کمیسیون اقتصادی درباره وضعیت بازار سهام و عملکرد سازمان بورس
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گزارش این کمیسیون در خصوص وضعیت بازار سهام و عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار و وزارت امور اقتصادی و دارایی را قرائت کرد.