17:45 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تولید نفت ایران

اگر به جای یک قرارداد نفتی چند قرارداد امضا می‌شد...
پایگاه خبری راد: در فضای پسابرجام بود که وزارت نفت دست به طراحی قراردادهای جدید نفتی (IPC) زد و صف طویلی از غول‌های نفتی دنیا برای حضور در صنعت نفت ایران صف کشیدند و پای میز مذاکره نشستند. اشتیاق این شرکت ها به مذاق عده‌ای خوش نیامد و آنها برای هر شرکت نفتی که با ایران پای میز مذاکره نشست، پرونده‌ای قطور از بی کفایتی‌شان تشکیل دادند و سر راه این شرکت‌ها برای امضای قرارداد سنگ‌اندازی کردند.
وضعیت دشوار زنگنه در حال چانه‌زنی‌های فشرده در عرصه‌های بین‌المللی !
پایگاه خبری راد: دستاورد مذاکرات و اقدامات، اگر برای ما از آب و نان فراتر نرود، برای خیلی‌ها بودجه سازمان متبوع‌شان می‌شود و عجبا که آنان باید شاکرتر باشند، شاکی‌ترند!
راه مقابله با تحریم ها، افزایش 20 درصدی تولید نفت ایران می باشد
پایگاه خبری راد: راه مقابله و دور زدن تحریم‌ها را بلد هستیم و تا زمانی که برای نفت ایران مشتری وجود داشته باشد و بتوانیم نفت را بفروشیم، حتی یک بشکه نیز از تولید نفت کشور را کاهش نخواهیم داد.
بی میلی روسیه نسبت به کاهش تولید نفت اوپک
پایگاه خبری راد: منابع آگاه روسی اظهار کردند روسیه می‌خواهد از هرگونه کاهش تولید نفت که برخی از شرکایش در اوپک خواهان آن هستند، فاصله بگیرد.
 ادامه افزایش قیمت نفت سنگین ایران
پایگاه خبری راد: طبق جدیدترین گزارش ماهانه اوپک تولید نفت ایران در اکتبر سال میلادی جاری به ۳.۲۹۶ میلیون بشکه در روز رسید و همزمان قیمت نفت سنگین ایران حدود ۱.۷ دلار در هر بشکه گران شد.
کاهش قیمت نفت در پی معافیت‌های آمریکا برای خرید نفت ایران
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه پس از آنکه آغاز تحریم‌های آمریکا علیه صادرات نفت ایران با اعطای معافیت‌هایی که به خریداران بزرگ اجازه خواهد داد همچنان نفت تهران را خریداری کنند ملایم‌تر شد، کاهش پیدا کرد.
مشتریان نفت ایران کفش آهنین به پا کردند
پایگاه خبری راد: نفت که همواره بازیگر نقش اصلی صحنه سیاسی بوده، این بار هم با خروج ترامپ از برجام هدف اصلی آمریکا برای کم رنگ کردن نقش ایران در عرصه جهانی قرار گرفت. اما در حالی‌که آغاز تحریم‌های نفتی علیه ایران به ساعت‌شماری افتاده، هدف آمریکا به سرابی تبدیل شده است.
آخرین میزان تولید نفت ایران/توتال اسناد فنی فاز ۱۱ را به CNPC تحویل داد
پایگاه خبری راد: در روزهایی که صنعت نفت با آغاز شمارش معکوس تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران بیش از گذشته زیر ذره‌بین قرار گرفته است، مدیرعامل شرکت ملی نفت از پویایی این صنعت در این روزها خبر داد.
 برای دور زدن تحریم های نفتی چه کاری باید انجام داد
پایگاه خبری راد: با نزدیک شدن موعد تحریم‌های نفتی ایران، راهکارهای مختلف مقابله با تحریم طی مذاکره بین ایران و اروپا درحال بررسی است؛ اما به اعتقاد کارشناسان آینده نفت ایران آن‌طور که آمریکا آرزو می‌کرد، سیاه نخواهد شد.
نفت ایران گران شد
پایگاه خبری راد: طبق جدیدترین گزارش ماهانه اوپک، تولید نفت ایران در سپتامبر سال میلادی جاری با ۱۵۰ هزار بشکه در روز کاهش نسبت به اوت، به ۳.۴۴۷ میلیون بشکه در روز رسید و همزمان قیمت گرید نفت سنگین ایران حدود ۵ دلار در هر بشکه افزایش پیدا کرد.
پیش‌بینی آمریکا از افزایش قیمت نفت به‌دلیل تحریم ایران
پایگاه خبری راد: اداره اطلاعات انرژی آمریکا در جدیدترین گزارش خود به‌دلیل ابهامات نسبت به تاثیر بازگشت تحریم‌ها علیه صادرات نفت ایران، قیمت مورد پیش‌بینی برای نفت برنت و وست تگزاس اینترمدیت را بالا برد.
منتظر نوسان شدید قیمت نفت به دلیل تحریم‌ها باشید
پایگاه خبری راد: مدیرعامل غول نفتی BP به شبکه CNBC گفت که ابهام پیرامون صنعت نفت ایران در آستانه تحریم‌های آمریکا، ممکن است باعث نوسان شدید قیمت‌های نفت شود.
توسعه جاسک نفت ایران را به جنوب شرق آسیا نزدیک‌تر می‌کند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان این که جاسک به شرق آسیا نزدیک‌تر است، گفت: توسعه آن به مناطق صادراتی ایران تنوع می‌دهد.
احتمال صعود نفت به ۱۰۰ دلار به دلیل تحریم‌های ایران
پایگاه خبری راد: مدیر بخش تحقیقات کالای بانک استاندارد چارترد پیش‌بینی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ایران ممکن است باعث کمبود شدید عرضه در بازار تا پایان امسال شده و قیمت‌های نفت را به ۱۰۰ دلار برساند.
دوعضو اوپک علیه ایران فعالیت‌ می‌کنند/ ترامپ فهمید نمی‌تواند تولید نفت ایران را صفر کند
پایگاه خبری راد: وزیر نفت گفت: کمیته مشترک وزارتی نظارت بر توافق اوپک و غیراوپک از نظر حقوقی صلاحیت تصمیم‌گیری درباره تعیین یا توزیع سهمیه‌ها را ندارد و تنها نظارت و بررسی می‌کند و ‌تصمیم‌ها تنها در نشست وزیران نفت و انرژی اوپک و در حضور همه اعضا و با اجماع گرفته می‌شود.