14:45 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تولید مشترک

کاهش تولید نفت عربستان از رکورد سالانه
پایگاه خبری راد: شرکت آرامکوی عربستان که بزرگترین صادرکننده نفت جهان است، اعلام کرد به دلیل همراهی با پیمان کاهش تولید اوپک و غیراوپک، تولیدش در سال ۲۰۱۷ از رکورد سالانه ای که در سال ۲۰۱۶ داشت، کاهش یافت.
دستاورد یک سفر برای سینمای مستند
پایگاه خبری راد: با تفاهم‌نامه‌ی مرکز گسترش و "ایمیدرو"، امسال برای نخستین بار در جشنواره سینماحقیقت بخش ویژه‌ای با عنوان "فیلم‌های مستند حوزه معدن و صنایع معدنی" برپا می‌شود و تولید مشترک 5 تا 10 اثر مستند در حوزه معادن گام بعدی این تفاهم‌نامه است.
"سایک موتور" در ایران می‌ماند
پایگاه خبری راد: قائم مقام صنعت خودرو آذربایجان گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری گروه خودروسازی سایک موتور چین در ایران، تحریم‌های یکجانبه آمریکا تاثیری بر فعالیت‌های این شرکت در ایران نخواهد داشت.
وزارت صنعت باید خسارت پرداخت کند
پایگاه خبری راد: قطعه سازان در تولید پلتفرم های مشترک آسیب زیادی دیده اند چرا وزارت صنعت جوابگوی زیان آنها نیست؟
باید خودروهای داخلی را آسیب‌شناسی کنیم
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: خروج خودروسازان خارجی مشکلی برای صنعت خودرو ایجاد نخواهد کرد به شرط آنکه خودروسازان خودروهای داخلی را آسیب‌شناسی کرده، نقاط قوت آنها را تقویت و معایب‌شان را برطرف کنند.
با خروج خارجی‌ها دست خودروسازان در حنا نمی‌ماند
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: با تعلیق فعالیت‌ پژو سیتروئن در ایران و حتی در صورت خروج دیگر خودروسازان خارجی، خودروسازان داخلی بر توسعه خودروهای داخلی و پلت‌فرم‌های در دست طراحی متمرکز خواهند شد بنابراین اصطلاحا دست این شرکت‌ها در حنا نمی‌ماند.
قیمت مصوب انواع سیگار اعلام شد + جدول
پایگاه خبری راد: بر اساس موضوع ماده ۲۲ و ۵۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، قیمت خرده‌ فروشی سیگار در سال جاری اعلام شد. بر این اساس هر نخ سیگار از ۷۵ تا حدود ۱۱۵۰ تومان است.
ماندگاری خودروسازان اروپایی در بازار ایران!
پایگاه خبری راد: روزنامه دولت به نقل از «منابع مطلع و آگاه»، اطمینان داده است که با وجود خروج آمریکا از برجام، خودروسازان اروپایی در ایران می‌مانند.
فروش سیتروئن C3 از صبح امروز آغاز می شود + جزئیات
پایگاه خبری راد: پس از انعقاد قرار داد شرکت سایپا و سیتروئن فرانسه در زمینه تولید مشترک خودرو، اولین دوره پیش‌فروش خودروی سیتروئن C3 به عنوان نخستین خودرو تولیدی این برند در ایران آغاز می شود.
کرباسیان: خط آهن رشت - آستارا اتصال ریلی از خلیج فارس به همسایگان شمالی را تکمیل می‌کند
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان با تاکید بر روابط دوستانه ایران و آذربایجان و برخورداری از ظرفیت‌های منطقه‌ای گفت: ایران و آذربایجان از ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های بانکی، گمرک، انرژی، تجارت و... برخوردار هستند.
هدف‌گذاری صادرات ۲.۵ میلیارد دلاری برای خراسان‌رضوی در سال ۹۷
پایگاه خبری راد: استاندار خراسان رضوی گفت: هدف‌گذاری امسال در حوزه صادرات بر صدور 2.5 میلیارد دلار کالا بدون احتساب خدمات فنی و مهندسی از استان است که با توجه به ظرفیت بالای استان در حوزه‌های صنعتی، معدنی و کشاورزی قابل تحقق است.
سیگار گران شد/ افزایش قیمت در جیب ۳ وزارتخانه
پایگاه خبری راد: عوارض جدید برای سیگار پس از تایید مجمع تشخیص مصلحت نظام نهایی شد تا معادل درآمد حاصل از اجرای آن به کاهش مصرف دخانیات، پیشگیری و درمان بیماری‌های ناشی از آن، بازتوانی و درمان عوارض حاصل از مصرف و توسعه ورزش اختصاص یابد.
جهانی شدن صنعت خودروی ایران با برند ایران خودرو
پایگاه خبری راد: یکی از آرزوی های امروز و دیروز صنعت خودروی ایران حضور در بازارهای منطقه ای به عنوان یک صنعت مستقل و قدرتمند بوده است و این آرزو با کمی تدبیر و دوراندیشی می تواند که محقق شود.
گام های توسعه ای ایران خودرو
پایگاه خبری راد: صنعت خودروسازی ایران در حالی وارد چهارمین دهه فعالیت خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی می شود که فراز و فرودهای فراوانی را پشت سر گذاشته است.
۶ اولویت راهبردی دیپلماسی اقتصادی کشور
پایگاه خبری راد: وزیر امور خارجه از تعیین ۶ اولویت راهبردی برای حوزه دپیلماسی اقتصادی کشور خبر داد.