01:53 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

توقف تولید

کرونا بوئینگ را زمین‌گیر می‌کند
نماد برتر- به نظر می‌رسد که شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا نیز تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا به طور موقت فعالیت و خط تولید خود را متوقف کند.
کدام واحدها در اولویت دریافت ضمانت‌نامه‌اند؟
نماد برتر- مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، واحدهای نیمه‌تعطیل، تعطیل و واحدهای مستقر در مناطق محروم را از جمله اولویت‌های این صندوق برای صدور ضمانت‌نامه برشمرد و از توقف صدور ضمانت‌نامه برای طرح‌های ایجادی خبر داد.
تولید خودروهای برقی جگووار متوقف شد!
نماد برتر- اختلال و مشکل در فرایند تولید باتری کارخانه ال‌جی منجر به توقف تولید خودروهای برقی جگووار شد.
احتمال توقف تولید پراید و ۴۰۵ در سال آینده
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طبق یکی از بندهای بسته تولیدی این وزارتخانه برای صنعت خودرو، خودروهای جدید باید در چرخه تولید قرار بگیرند و خودروهای قدیمی که در سایپا پراید و در ایران خودرو پژو ۴۰۵ است، باید از چرخه تولید خارج شوند که این در سال آینده ممکن است اتفاق بیفتد.
افزایش قیمت نفت درپی تحولات خاورمیانه
پایگاه خبری راد: قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر تحولات اخیر خاورمیانه که نگرانی‌ها نسبت به مختل شدن عرضه در این منطقه را برانگیخت و همچنین توقف تولید بزرگترین میدان نفتی لیبی افزایش پیدا کرد.
تویوتا و BYD خودروی‌ برقی مخصوص چین می‌سازند
پایگاه خبری راد: شرکت تویوتاموتورز با همکاری شرکت چینی BYD قصد دارند خودروی برقی جدیدی را مخصوص بازار چین توسعه داده و تولید کنند.
گوشی‌های ال‌جی دیگر در کره تولید نمی‌شوند
پایگاه خبری راد: شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت ال‌جی قصد دارد به منظور کاهش هزینه‌های خود تولید گوشی‌هایش در کره جنوبی را متوقف کنند.
تسلا توقف تولید باتری خودروهای برقی را تکذیب کرد
پایگاه خبری راد: تسلا خبر توقف سرمایه گذاری در کارخانه گیگافاکتوری ۱ در آمریکا را کاملاً رد و تکذیب کرد.
تاثیر گرمایش جهانی بر سیل‌های اخیر ایران
پایگاه خبری راد: یک اقلیم‌شناس بارش‌های سنگین و سیل‌های اخیر ایران را ناشی از تغییر اقلیم و گرمایش جهانی دانست و ادعی بی‌سابقه بودن بارش‌های ایران را رد کرد.
بزرگترین تولیدکننده خودروهای برقی در جهان کیست؟
پایگاه خبری راد: شاید شما نیز تصور کنید که بزرگترین تولیدکننده خودروهای برقی در جهان یکی از خودروسازان مشهور جهان نظیر دایملر، بی ام و، جنرال موتورز یا فولکس واگن باشد اما جالب است که بدانید عنوان بزرگترین سازنده و دارنده بیشترین سهم از فروش خودورهای برقی و الکتریکی در جهان ، به یک شرکت چینی تحت عنوان BYD تعلق دارد.
موتورسیکلت های فرسوده در خیابان جولان می دهند!
پایاه خبری راد: اسقاط، سیاست هوشمندانه‌ای است که قطعا در کاهش آلودگی هوا اثر دارد و همزمان چرخ تولید و اشتغال را هم در صنعت موتورسیکلت و هم در مراکز اسقاط و بازیافت به حرکت در می‌آورد.
توانستیم تحریم‌ها را مدیریت کنیم / تولید مس کاتد رکورد زد
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: توانستیم تحریم‌ها را مدیریت کنیم؛ چرا که تولید روی کار است.
جگووار هم پای خود را از بریتانیا بیرون کشید!
پایگاه خبری راد: به نظر می رسد که شرکت جگووار لندرور نیز می‌خواهد تولید خودرو و محصولات خود را در بریتانیا به علت وضعیت نامشخص توافق بریگزیت و خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا متوقف اعلام کند.
 توقف تولید برخی مواد اولیه دارویی از سوی برخی شرکت ها!
پایگاه خبری راد: مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از کلیه شرکت‌های تولید کننده مواد اولیه دارویی و ملزومات بسته‌بندی خواست که در صورت تصمیم به عدم تولید هر یک از مواد اولیه در شرکت مربوطه، موضوع طی نامه رسمی از ۳ ماه قبل به این اداره کل اعلام و از بروز هر گونه کمبود دارویی جلوگیری شود.
کار تولیدی‌های البرز به کجا می کشد؟
پایگاه خبری راد: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: تقویت سرمایه در گردش واحدهای صنعتی یک ضرورت است.