05:41 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تفاهمنامه

علاج قیمت گوشت در واردات نیست
پایگاه خبری راد: مدیرعامل اتحادیه صنعت دامپروری مازندران معتقد است: اگر دولت‌ها به جای تزریق منابع مالی ارزان قیمت به چرخه واردات به تولید داخل کمک می‌کردند قیمت گوشت این روزها افزایش پیدا نمی‌کرد.
جزئیات خبر خوش دولت برای ساکنان منطقه «سعدی» شیراز
پایگاه خبری راد: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که وضعیت شیراز یکی، دو روز بعد از حادثه سیل "دروازه‌ قرآن" به حالت عادی برگشت گفت که نباید به خاطر برخی گلایه‌ها انسجام و همدلی بین دولت و ملت را در حادثه سیل اخیر تحت الشعاع قرار دهیم.
برنامه بانک مهر برای پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه در سال ٩٨ اعلام شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: با توجه به اهداف و برنامه‌های ترسیم شده برای سال ۱۳۹۸، پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش ۱۵۰ هزار میلیارد ریال در راستای مسئولیت‌های اجتماعی بانک پرداخت شود.
دستورالعمل اجرایی برنامه تولید و اشتغال ابلاغ شد
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت دستورالعمل اجرایی تفاهمنامه منعقد شده بین این وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه در زمینه برنامه‌ریزی تولید و اشتغال را به استانداران سراسر کشور ابلاغ کرد.
برنامه ایران برای ساخت ۲۰۰ هزار خانه در سوریه
پایگاه خبری راد: نایب رییس انجمن انبوه سازان استان تهران اعلام کرد: طی چهاردهمین نشست ایران و سوریه که با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و فعالان صنعت ساختمان در کشور سوریه صورت گرفت، تفاهمنامه ای برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در دمشق به امضا رسید.
قطب جدید صادراتی ایران؛ بندر انزلی
پایگاه خبری راد: منطقه آزاد انزلی با اجرای برنامه‌های حمایتی و فراهم کردن زیرساخت‌ها در ظرف چهار سال اخیر تحولات گسترده‌ای در زمینه افزایش صادرات داشته است.
فاز دوم مطالعات متروی پردیس آغاز شد
پایگاه خبری راد: امروز دو تفاهمنامه بزرگ همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و دو پیمانکار برای توسعه زیر ساخت‌ها، آماده سازی، قطار برقی و راه‌سازی به امضا رسید.
همکاری با بخش خصوصی برای بومی‌سازی ۲ نوع کاتالیست صنایع پالایشگاهی
پایگاه خبری راد: رییس پژوهشگاه صنعت نفت کاتالیست‌ها را از جمله مواد استراتژیک و اقلام تحریمی دانست و گفت‌: با دستیابی محققان پژوهشگاه صنعت نفت به تولید کاتالیست‌های هیدروکراکینگ و تصفیه هیدروژنی ته‌مانده‌های نفت، این دو کاتالیست توسط یکی از شرکت‌های بخش خصوصی تجاری‌سازی می‌شود.
 تعاونی‌های زنان باید تقویت شود
پایگاه خبری راد: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: بی‌شک ضرورت تقویت تعاونی‌های موجود زنان و ارتقای آن با فناوری‌ها و رویکردهای نوین از طریق کمک به ایجاد تعاونی‌های جدید با توجه به ظرفیت نیروی تحصیل کرده کشور و ایجاد اشتغال از طریق تعاونی‌ها امکان‌پذیر است.
 بسته‌های مهارتی متناسب با فضای کسب و کار تدوین می شوند
پایگاه خبری راد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و دانشگاه پیام نور با امضای تفاهمنامه‌ای مشترک، مقدمات اجرای طرح توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموختگان پیام نور را با هدف تقویت شایستگی‌های شغلی و حرفه‌ای مورد نیاز بازار کار رقم زدند.
به امضا رسیدن تفاهم‌نامه ای میان وزارت نیرو و معاونت امور زنان و خانواده
پایگاه خبری راد: تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت نیرو و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با هدف اصلاح الگو مصرف انرژی به امضا رسید.
قیمت بنزین در سال 98!
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره احتمال افزایش قیمت حامل‌های انرژی از جمله بنزین توضیحاتی داد.
 بیشتر شهرستان‌های کرمان با آفت مگس مدیترانه‌ای آلوده شدند
پایگاه خبری راد: آفت مگس مدیترانه‌ای مبارزه شیمیایی و سَم ندارد و فقط باید با اصول پیشگیری و رعایت بهداشت باغ و جذب حشرات به روش‌های مختلف مبارزه کرد و جمعیت را پایین آورد، به همین علت کار مشکل می‌شود.
 آیین‌نامه ضوابط اجرای سازه‌های فضاکار تدوین می شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی کشور خبر از تدوین آیین‌نامه ضوابط اجرای سازه‌های فضاکار با همکاری جهاددانشگاهی استان کرمان و مرکز تحقیقات وزارت راه داد.
امضای 19 تفاهمنامه سرمایه گذاری در بنادر ایران
پایگاه خبری راد: با حضور رییس سازمان بنادر و دریانوردی تفاهم نامه 19 قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر ایران به امضا رسید.