19:48 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تعمیرات

تولید تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متر در فولاد مبارکه
نماد برتر- معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه از تولید تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متری برای نخستین بار با هدف تأمین حداکثری محصولات مورد نیاز لوله‌های انتقال نفت و گاز خبر داد.
ارتقای ایمنی "فولاد" با استفاده از سیستم بازرسی اثربخش و کارآمد
نماد برتر- معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه وجود سیستم بازرسی اثربخش و کارآمد را موجب ارتقای ایمنی شرکت دانست.
"ساروم" برای هرسهم ۲.۵۰۳ریال سود محقق ساخت
نماد برتر- شرکت سیمان ارومیه در صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه از تحقق سود ۲هزار و ۵۰۳ریالی برای هرسهم خبر داد.
دستورالعمل تنظیم بازار محصولات بزرگترین صنعت بورس بازنگری و ابلاغ شد
نماد برتر- دستورالعمل تنظیم بازار محصولات بزرگترین صنعت بورس یعنی صنعت پتروشیمی با چند هدف و ۷ محور اصلی بازنگری و ابلاغ شد .
امیدواری "فولاد" به سهامداران با اعلام فروش بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومانی
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به دستاوردهای ۹ ماهه گفت: فروش شرکت از مرز۵۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد که در شرایط تحریم برای بازار سرمایه و سهامداران بسیار امیدوار کننده است.
مشخصات کلی شرکت جدید و آماده عرضه ۱۵ درصدی سهام در فرابورس
نماد برتر- شرکت زغال سنگ پروده طبس با سرمایه ۲۰۰ میلیارد تومانی در بازار اول فرابورس درج شد تا آماده عرضه ۱۵ درصدی سهام باشد.
صرفه‌جویی ارزی ۷.۶ میلیون یورویی "فولاد" با بومی‌سازی محصول
نماد برتر- مدیر ناحیه آهن‌سازی فولاد مبارکه گفت: خرید تیوب‌های ریفورمر ارزبری بسیار زیادی دارد اما با بومی‌سازی این قطعات سالانه به میزان ۷.۶ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی حاصل شده است.
برنامه حمله به یک پالایشگاه نفت خنثی شد
نمادبرتر- وزیر نفت ونزوئلا اعلام کرد مقامات این کشور طرح حمله به پالایشگاه ال پالیتو که ظرفیت پالایش نفت به میزان ۱۴۶ هزار بشکه در روز را دارد را خنثی کرده و دو نفر را در این زمینه دستگیر کردند.
در مصرف گاز صرفه‌جویی کنید
نماد برتر- مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز با توجه به کاهش دمای هوا، اعلام کرد که مصرف روزانه گاز بخش خانگی در این هفته به ۶۰۰ میلیون مترمکعب می‌رسد.
رکورد عمر نسوز پاتیل در زیرمجموعه فولاد مبارکه ثبت شد
نماد برتر- رئیس واحد تعمیرات نسوز فولاد سبا از ثبت رکورد عمر نسوز پاتیل شمارۀ ۱۳ با آجر منیزیت کربن به تعداد ۱۷۴ ذوب خبر داد.
والوهای استراتژیک زیرمجموعه فولاد مبارکه بومی‌سازی شد
نماد برتر- کارشناس تعمیرات مکانیک و هیدرولیک فولاد سبا از بومی‌سازی والوهای استراتژیک سرو والو و پرپرشنال‌ والو خبر داد و گفت: این دستاورد با همکاری شرکت سامان صنعت پویا ناطق شکل گرفت.
اتهامات معاون سابق وزیر اقتصاد در واگذاری شرکت ها به افراد فاقد صلاحیت
نماد برتر- نماینده دادستان در دومین جلسه ، اتهامات معاون سابق وزیر اقتصاد و رئیس پیشین سازمان خصوصی سازی در واگذاری شرکت ها به افراد فاقد صلاحیت را اعلام کرد.
عرضه انرژی در بورس راه خودکفایی صنعت برق  است
نماد برتر- معاون راهبردی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی با تاکید بر خودکفایی اقتصادی در صنعت برق گفت: عرضه برق در بورس منابع جدید برای تحقق خودکفایی اقتصادی در این صنعت است.
تعداد جان باختگان حادثه پتروشیمی خارک به دو تن رسید
نماد برتر- در پی آتش سوزی روز پنجشنبه در پتروشیمی خارک در ابتدا یک نفر جان باخت و سه نفر دیگر مصدوم شدند که متاسفانه شب گذشته یکی از مصدومان این حادثه هم جان خود را از دست داد.
تشکیل پرونده قضایی در پی حریق یکی از کارخانه‌های پتروشیمی جزیره خارگ
نماد برتر- رییس دادگستری خارگ از تشکیل پرونده قضایی در پی حریق یکی از کارخانه‌های پتروشیمی جزیره خارگ خبر داد.