14:34 | چهارشنبه 13 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تعزیرات حکومتی

تشکیل پرونده تخلفاتی برای یک شرکت واردکننده خودرو
نماد برتر- مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت، ضمن ارائه توضیحاتی درباره جدیدترین وضعیت پرونده اپراتورهای تلفن همراه، از تشکیل پرونده تخلفاتی برای یک شرکت واردکننده خودرو خبر داد و گفت: پس از پیگیری‌های متعدد درخصوص وضعیت خودروهای وارداتی کوپا، پرونده تشکیل و جهت صدور رای و تسریع در تحویل خودروی مشتریان، به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد.
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو: بعید است مهلت مصوبه ترخیص خودروها تمدید شود
نماد برتر- با نزدیک شدن به اتمام مهلت چهارم مصوبه ترخیص خودروها از گمرک، به گفته دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، با توجه به مشکلاتی که از سوی مسئولان دولتی برای ترخیص خودروها ایجاد شد، چنانچه طی مهلت باقی‌مانده خودروها ترخیص نشوند، احتمال تمدید مجدد مصوبه بعید است و اگر قرار است اتفاقی بیفتد باید در همین چند روز باقی‌مانده تعیین تکلیف شود.
پرونده اپراتورها امروز به تعزیرات ارجاع می‌شود
نماد برتر- رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اعلام اینکه پرونده تغییر تعرفه بسته های اینترنتی در حال نهایی شدن است و ظرف امروز برای بررسی به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع داده خواهد شد، پیشنهاد داد که اپراتورها برای جبران این مدت که تغییر تعرفه دادند بسته‌های تشویقی و تخفیفی ارائه کنند.
کشف ۲۵ تن سموم و کود کشاورزی قاچاق
نماد برتر- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۲۵ تن انواع سموم و کود کشاورزی قاچاق در شهرستان "پیشوا" خبر داد.
افزایش ۵ تا ۷۰ میلیونی قیمت محصولات یک خودروساز نسبت به بازار
نماد برتر- شرکت مدیران‌خودرو که تولیدکننده محصولات خودرویی چینی است حتی از بازار آزاد نیز گران‌تر می‌فروشد. این در حالی است که در سال گذشته در پی گران‌فروشی‌های مداوم، پرونده‌اش تعزیراتی هم شد اما دست از گرانفروشی برنداشت.
ابلاغ جریمه ۲ میلیارد تومانی به اپراتورها
نماد برتر- معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ابلاغ جریمه دو میلیارد تومانی به‌دلیل برنگشتن تعرفه اینترنت به حالت اولیه از سوی اپراتورها و تداوم تخلفی که صورت گرفته است، خبر داد.
مهلت اپراتورها تمام شد
نماد برتر- با پایان مهلت ۱۰ روزه رگولاتوری به اپراتورهای همراه برای برگرداندان بسته‌های اینترنتی پرمخاطب، باید دید چه تغییراتی در درگاه اپلیکیشن و USSD اپراتورها رخ داده و درصورت ادامه تخلف اپراتورها، برخورد رگولاتوری چه خواهد بود.
کشف یک انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش ۲۶ میلیارد تومان
نماد برتر- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، ‌ معدن و تجارت (صمت) استان تهران از کشف یک انبار احتکار به ارزش ۲۶ میلیارد تومان خبر داد و تاکید کرد که تمام واردکنندگان، تولیدکنندگان و انبارداران موظف به ثبت انبار خود در سامانه جامع انبارها و ثبت کالا در سامانه ۱۲۴ هستند.
تولیدکنندگان لوازم خانگی ملزم به عرضه محصولات در بازار هستند
نماد برتر- بر اساس ابلاغیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از این پس تمامی تولیدکنندگان لوازم خانگی جهت فروش محصولات خود ملزم به عرضه محصولات خود به بازار هستند.
جان قطعه‌سازان گرفته شد تا تسهیلات رسید
نماد برتر- سال ۹۸ برای صنعت قطعه‌سازی ایران، سالی پردردسر از جهت وصول مطالباتشان از خودروسازان بزرگ و تسهیلات وعده داده شده بود. در حقیقت مدام فعالان این صنعت به دنبال جذب نقدینگی مورد نیاز بودند تا بتوانند به حیات خود ادامه دهند.
تاثیر کرونا بر بازار کار
نماد برتر- اعلام رقم هزینه ماهانه زندگی کارگران، تاثیر ویروس کرونا بر بازار کار و مشاغل ایران و درخواست از سازمان تعزیرات برای ورود به بازار فروش وسایل غیراستاندارد ایمنی کار از مهمترین خبرهای این هفته حوزه کار و اشتغال بود.
اجاره‌ها کرایه‌ها را گران می‌کند؟
پایگاه خبری راد: در حالیکه برخلاف مصوبه سران سه قوه مبنی بر ممنوعیت افزایش قیمت کالاها و خدمات، اجاره غرفه شرکت‌های مسافری بین شهری در پایانه های مسافربری سه تا پنج برابر افزایش یافت، مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: مقرر شد تا این اجاره‌ها به نرخ سابق برگردد چرا که هیچ چیز نباید باعث شود تا به مردم فشار وارد شود و در این راستا مکاتباتی با وزیر راه و شهرسازی و شهردار تهران داشتیم.
ادامه گران‌فروشی‌ خودروسازی که پرونده‌اش تعزیراتی شده است
پایگاه خبری راد: جدیدترین بررسی‌ها نشان می‌دهد شرکت مدیران‌خودرو که حدود دو ماه پیش اعلام شد پرونده گران‌فروشی‌اش تعزیراتی شده است؛ همچنان به گران‌فروشی محصولات خود ادامه می‌دهد.
قیمت گوشت گوساله ۳۰ و گوسفند ۱۵ هزار تومان باید کاهش یابد
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه دامداران گفت: با توجه به پایین آمدن قیمت دام زنده سبک و سنگین، قیمت گوشت قرمز نیز باید کاهش یابد بنابراین مسئولان دستگاه‌های متولی و نظارتی باید این موضوع را پیگیری کنند.
اجازه واردات لاستیک از تمام مرزهای کشور و مناطق آزاد داده می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه «مراغه - هشترود» پروژه ترانزیتی به شمار می‌رود که آذربایجان غربی را به آزادراه «تهران - تبریز» متصل می‌کند.