07:51 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تصفیه خانه

تزریق مسکن های موقت به مسکن مهر پردیس!
پایگاه خبری راد: کارشناسان و مسوولان معتقدند مسکن مهر پردیس با یارانه‌های دولتی که هر از گاهی همچون مُسکِن به این پروژه تزریق می‌شود جان نخواهد گرفت و برای ایجاد حداقل‌های زندگی نیازمند ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.
مشترکان پرمصرف تهرانی جریمه شدند
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: در تابستان سال جاری آب شرب ٢ تا ٣ درصد مشترکان پرمصرف پس از اعلام تذکرات لازم به مدت سه تا چهار ساعت قطع شد.
فاضلاب خام به رودخانه کارون در 25 نقطه ورود کرده است!
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: میانگین EC آبی که مردم در اهواز مصرف می‌کنند حدود 1600 میکروموس بر سانتیمتر است.
به مشکلات فاضلاب نوار ساحلی شمال توجه نشده/اعتبارات دولت جوابگو نیست
پایگاه خبری راد: معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: ۲۸۰ میلیون یورو از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی برای دفع مشکلات فاضلاب ۵ شهر مازندران در نظر گرفته شد.
مدیریت پسماند در آرادکوه در شأن پایتخت نیست
پایگاه خبری راد: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه پسماندهای آراد کوه و روان‌آب‌های غرب استان تهران از جمله منشاءهای اصلی ایجاد بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام (ره) است، گفت: مدیریت پسماند در آرادکوه در شأن پایتخت و نظام نیست.
بازچرخانی آب در شرایط ضروری انجام می‌شود
پایگاه خبری راد: نماینده مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی گفت: بازچرخانی آب تنها در شرایط ضروری انجام می‌شود چرا که اجرای چنین طرحی به معنی این است که از راهکارهای دیگر ناامید شده‌ایم.
تکمیل فاضلاب استان تهران تا ۵ سال دیگر
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: طی پنج سال آینده کل فاضلاب استان تهران تکمیل خواهد شد اما برای انجام این کار به ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.
هیچ روستایی در تهران با تانکر آبرسانی نمی‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران گفت: بالای ۹۰ درصد از روستاهای استان تهران تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارد و باید گفت که هیچ روستایی در استان تهران توسط تانکر آبرسانی نمی‌شود.
لب بزرگترین دریاچه آب شیرین دنیا بروی تشنه برمی‌گردی
پایگاه خبری راد: اگر اغراق نباشد، چند جای دنیا می‌توان دریاچه آب شیرین را یافت؛ یکی در قطب‌های شمال و جنوب و یکی در غرب ایران و در حالی که آب شیرین تنها 3 درصد کل منابع آبی دنیا را تشکیل می‌دهد و 18 درصد جمعیت جهان از آن محرومند، "زریوار" بزرگترین دریاچه آب شیرین دنیا در دو قدمی ایرانی‌ها قرار دارد؛ با این شرایط این دریاچه هر کجای دنیا که بود آن را روی سرشان "حلوا حلوا" می‌کردند اما در ایران بر سرش فاضلاب می‌ریزند.
شناسایی ۲۵ هزار آب دزدی در روستاهای استان تهران
پایگاه خبری راد: مدیرعامل آبفای روستایی استان تهران از شناسایی ۲۵ هزار آب دزدی خبر داد و گفت: در مجموع ۱۶۰ هزار انشعاب در ۴۱۲ روستای استان تهران وجود دارد که حدود ۲۵ هزار انشعاب غیر مجاز است.
پیگیری برای افزایش سهمیه آب سطحی استان البرز
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری البرز از پیگیری برای افزایش سهمیه آب سطحی استان خبر داد.
من آنم که رستم بود پهلوان!
پایگاه خبری راد: صبح امروز درحالی با حضور جمعی از مسئولان، ۵۰۲۰ واحد مسکن مهر پردیس افتتاح و همچنین پروژه‌هایی به ارزش ۱۰۳۸ میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی کلنگ زنی شد که مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید انتقاداتی را به عملکرد دولت قبل درخصوص تحویل این واحدها مطرح کرد.
علت بوی نامطبوع کانال‌های انتقال آب در "ری"/لزوم تحقق حقابه کشاورزان
پایگاه خبری راد: فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به سرپوشیده شدن کانال‌های انتقال آب در مناطق مسکونی ری در آینده، از پایان بوی نامطبوع ناشی از این کانال‌ها خبر داد.
رتبه دوم البرز در تملک واحدهای صنعتی توسط بانک‌ها
پایگاه خبری راد: رییس شرکت شهرک‌های صنعتی البرز گفت: البرز دومین استان کشور از لحاظ تعداد واحدهای صنعتی تحت تملک بانک است.
هیچ مزرعه‌ای در البرز عمداً با فاضلاب آبیاری نمی‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز در واکنش به تصاویر منتشر شده در فضای مجازی که از آبیاری برخی اراضی کشاورزی کرج با فاضلاب حکایت داشت گفت: هیچ مزرعه‌ای در استان البرز وجود ندارد که کشاورزان عمداً با فاضلاب آن را آبیاری کنند.