05:52 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تجاری سازی

 نقشه راه تولید خودروی برقی با بهره‌مندی از ظرفیت مپنا تکمیل می‌شود
نماد برتر- مدیران عامل گروه صنعتی ایران خودرو و گروه صنعتی مپنا، در نشست مشترکی، به بررسی زمینه‌های همکاری در حوزه تولید خودروی برقی پرداختند.
پیشگام شدن بانک‌ها برای سرمایه گذاری در حوزه سلامت/۱۱۰ شرکت حوزه سلامت در مرز صادرات محصولات
نماد برتر- مدیر کل توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فعالیت ۱۱۰ شرکت دانش بنیان در حوزه سلامت که به مرحله صادرات رسیده‌اند، خبر داد و گفت: از همان ابتدای شروع این پاندمی دانشجویان و اعضای هیات علمی در راستای پیشگیری، درمان و حتی تولید واکسن ورود پیدا کردند و این هدفی بود که ما سالیان سال به دنبال آن بودیم.
برگزاری رویداد ایده‌پردازی ساخت نانوحسگرهای زیستی تشخیص سریع
نماد برتر- دومین رویداد ملی ایده‌پردازی و طراحی و ساخت نانو حسگرهای زیستی تشخیص سریع در حوزه‌های طراحی و ساخت انواع حسگرهای تشخیص مستمر بیرون بدنی و درون بدنی و حسگرهای تشخیصی سریع پوشیدنی در شهریورماه امسال برگزار می‌شود.
عرضه ۶۰ هزار خودرو در کمتر از ۲ ماه آینده
پایگاه خبری راد: قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو از برنامه تجاری‌سازی و عرضه حدود ۶۰ هزار دستگاه خودرو ظرف کمتر از دو ماه آینده خبر داد و گفت: با افزایش عرضه، قیمت در بازار به شرایط واقعی نزدیک خواهد شد.
انتقاد از عدم واگذاری‌ها به بخش تعاون
پایگاه خبری راد: برگزاری یکصد و هشتمین اجلاس سازمان جهانی کار،حمایت از تشکیل و توسعه تعاونی‌های دانش بنیان و انتقاد از عدم واگذاری‌ها به بخش تعاون از مهمترین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون بود.
پایین بودن هزینه اشتغال در شرکتهای دانش بنیان
پایگاه خبری راد: مدیرکل توسعه کارآفرینی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی معتقد است بهترین راه خروج از بحرانها و چالشهای اقتصادی موجود، تکیه بر سرمایه‌ عظیم نیروی انسانی متخصص و کارآفرینان خلاق است.
آمادگی جهاد دانشگاهی برای طراحی خودروهای هیبریدی/ ارتقای بهره‌وری ذخایر ژنتیک بومی
پایگاه خبری راد: نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک علمی- پژوهشی میان جهاد دانشگاهی و سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (۳۰ اردیبهشت) در زمینه اجرای طرح‌های ملی و ارتقای امنیت غذایی برگزار شد.
هواوی 5G را به خودروهای هوشمند می‌آورد
پایگاه خبری راد: شرکت چینی هواوی به تازگی از تامین سخت‌افزارهای مبتنی بر شبکه اینترنت ۵G برای ورود به صنعت خودروهای هوشمند خبر داده است.
آغاز به کار دومین نمایشگاه بین‌المللی کار در اردیبهشت ماه
پایگاه خبری راد: دومین نمایشگاه بین‌المللی کار دوم تا پنجم اردیبهشت ماه جاری با حضور سازمان‌ها، شرکتها، کاریابی‌ها،‌استارت‌آپ‌ها و شرکت‌هایی از ۳۶ کشور جهان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می‌شود.
ارائه نشانگرهایی برای شناسایی تصاویر لرزه‌نگاری در کشور
پایگاه خبری راد: محققان دانشکده مهندسی نفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به ارائه راهکاری برای پردازش تصاویر داده‌های لرزه‌نگاری جهت عملیات اکتشافات منابع هیدروکربوری شدند.
وزارت نیرو همچنان به دنبال وصول مطالبات از عراق
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو گفت: قرارداد بخش انتقال منابع مالی فروش برق میان دو کشور میان شرکت توانیر و بخش متناظر در عراق به امضا رسیده است و روال خود را طی می‌کند.
محصولات نانویی که غریبه بازارهای داخلی هستند/تولید ۵۸۵ محصول از سوی ۲۱۲ شرکت فناور
پایگاه خبری راد: در حال حاضر ۲۱۲ شرکت فناور و دانش‌بنیان در حوزه فناوری نانو تشکیل شده است که بسیاری از آنها محصولاتی را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند که به گفته فعالان این عرصه به دلیل آشنا نبودن جامعه با این محصولات دانش‌بنیان، در بازارهای داخلی با اقبال مواجه نشدند، ولی بسیاری از آنها به بازارهای جهانی عرضه شدند.
انتظارات نیروی کار با واقعیت‌های اقتصاد کشور هماهنگ نیست
پایگاه خبری راد: رئیس پارک علم وفناوری آذربایجان غربی گفت: میزان حمایت‌های غیرمستقیم مالی پارک از شرکت‌ها رشد٧٧ درصدی داشته است.
پایان رویداد پیش شتابدهی " رویش تک" پس از ۲۱ روز
پایگاه خبری راد: رویداد پیش شتابدهی "رویش تِک" که از ۶ بهمن ماه آغاز به کار کرده بود، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
نخستین محصول تراریخته که وارد بازار شد، چه بود؟
پایگاه خبری راد: عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: در زمینه محصولات تراریخته باید به جای ادعا به واقعیت توجه شود و اطلاعات درست در اختیار مردم قرار بگیرد.