00:43 | جمعه 13 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تبادلات مالی

واگن برای صادرات کالا به قزاقستان نداریم!
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق مشترک ایران و قزاقستان از نبود واگن برای صادرات کالا به قزاقستان خبر داد و گفت: به دلیل مشکلات در تبادلات مالی و تسویه حساب‌های واگنی، قزاقستان از ارائه واگن به ایران امتناع می‌کند و در مرز اینچه برون و سرخس که دو گلوگاه ترانزیتی هستند، دچار مشکل شده‌ایم.
استارت‌آپها روز به روز محبوبتر می‌شوند
پایگاه خبری راد: بسیاری از تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که اگر می‌خواهیم مسیر دستیابی به رشد شتابان اقتصادی را طی کنیم، استارت آپها و کسب و کارهای نوپا که روز به روز در میان مردم محبوبتر می‌شوند، بهترین راه تحقق این چشم انداز هستند.
رابطه ارز دیجیتال بومی با جایگاه ایران در لیست FATF
پایگاه خبری راد: ارزهای مجازی از آن دسته مقولاتی هستند که به دلیل ناشناس ماندن هویت افراد در آن می‌توانند به بستری برای فعالیت های مرتبط با پول شویی تبدیل شوند؛ اتفاقی که در تضاد با مفاد دستورالعمل اجرایی اتحادیه FATF است. از سوی دیگر مطرح شدن ارز مجازی بومی در ایران در این شرایط قضیه ای است که کارشناسان آن را قابل کنترل می دانند.
تاخیر در واریز پول کسب و کار را دچار اختلال می کند
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون اصل ۴۴ اگفت: تاخیر ورایز پول برداشتی از حساب مشتری و واریز به حساب فروشنده از طریق دستگاه پوز کسب و کار را دچار اختلال می کند.
چند نکته درباره اسکناس‌های معلق در فضای مجازی
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه پول الکترونیکی با اشاره به گسترش رو به رشد پول‌های الکترونیکی در مبادلات فضای مجازی از عدم وابستگی این پول‌ها به ارز یا نهاد خاصی خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد