10:44 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تاریخ انقضا

مسمومیت‌های کبدی و کلیوی از عوارض مصرف لوازم آرایشی غیرمجاز
پایگاه خبری راد: فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق غالبا فرآورده‌های تقلبی هستند که در شرایط نامناسب و با مواد اولیه نامرغوب، غیر مجاز و با کیفیت پایین تهیه می‌شوند.
دو شایعه‌ای که در میان مردم رایج است
پایگاه خبری راد: فرآورده‌های شیر استریل و توزیع شیرفله و همچنین فرآورده آب معدنی بسته بندی شده از مواد پر مصرف جامعه است که در میان مردم شایعات و باورهای مختلفی درباره آنها وجود دارد و هر کدام از آنها نیز طرفداران و مخالفان فراوانی دارند.
فشار مدیران دولتی برای حضور حداکثری در یک نمایش!
پایگاه خبری راد: تنها چند سال از فشارها برای تغییر محل برگزاری نمایشگاه های پر بازدید از داخل تهران به شهر آفتاب می گذرد اما حالا چه شده است که این فشارها کامل رنگ عوض کرده و کاری اشتباه را نه تنها ترویج بلکه دستور می دهند!
واقعیت بازار را بپذیرید و تشویش ایجاد نکنید
پایگاه خبری راد: معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از بخش خصوصی و تشکل‌ها خواست با پذیرش واقعیت بازار ایران طوری صحبت نکنند که در اذهان عمومی تشویش ایجاد شود.
چگونه از گاوصندوق های سیارمان حفاظت کنیم؟!
پایگاه خبری راد: با توجه به گسترش فناوری و ضریب نفوذ اینترنت در بین شهروندان، مجرمان نیز به دنبال تغییر بوده و در حال کوچ به فضای مجازی هستند؛ اولین نکته‌ای که نظر آنها را به خود جلب می‌کند، سوءاستفاده از کارت‌های بانکی است. کارت‌هایی که دارندگان آنها با اعتماد بیش از حدی که به افراد آنلاین در فضای مجازی دارند به راحتی در دسترس مجرمان قرار می‌گیرند.
تبلیغ نرم‌افزار موبایلی شگرد جدید کلاهبرداری از کاربران
پایگاه خبری راد: با توجه به گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی، شاهد تبلیغات‌های اغواکننده با عنوان دانلود و خرید برنامه‌های موبایلی در سطح گروه‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی هستیم که با هدف کلاهبرداری طراحی شده و به سرقت اطلاعات بانکی و برداشت‌های غیرمجاز از حساب‌های بانکی کاربران می‌انجامد.
مراقب تماس و پیامک‌های کلاهبردارانه باشید
پایگاه خبری راد: متأسفانه برخی از هم‌وطنان بدون توجه به اینکه آیا اصلاً در قرعه‌کشی یا فلان جشنواره شرکت داشته‌اند یا نه، با دیدن یا شنیدن خبر برنده شدن تصمیم به ارسال اطلاعات خواسته‌شده می‌کنند و درواقع در دام کلاهبرداران اینترنتی گرفتار می‌شوند.
کردستان فضای سرمایه‌گذاری پساداعش را از بین می‌برد
پایگاه خبری راد - رئیس اتاق مشترک ایران و عراق گفت: نخستین تأثیر ناامنی منطقه‌ای، کاهش سطح روابط اقتصادی بوده که به‌موازات آن حجم مراودات تجاری بین دو طرف کاسته می‌شود.
چگونه از وضعیت استاندارد آسانسور ساختمان‌ مطلع شویم؟
پایگاه خبری راد: مدیرکل استاندارد استان تهران چگونگی اطلاع از وضعیت استاندارد آسانسورها را تشریح کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد