07:50 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بیمه تامین اجتماعی

تامین نشدن قطعه و لاستیک بزرگترین مشکل کامیون‌داران
پایگاه خبری راد: مدیرعامل تعاونی کامیون‌داران جویبار با بیان اینکه نرخ کرایه باید مطابق با افزایش قیمت قطعات و لاستیک باشد، گفت: تامین قطعه و لاستیک بزرگترین مشکل کامیون‌داران است.
آخرین وضعیت پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها / حذف دفترچه بیمه در ۶۰۱ بیمارستان
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از حذف دفترچه بیمه سلامت در ۶۰۱ بیمارستان دولتی خبر داد و گفت: ورژن دوم این برنامه هم اکنون در ۲۴۹ بیمارستان در حال اجرا بوده و تلاش‌ها برای حذف کاغذ و دیجیتالی شدن امضاها است.
افزایش بازگشت اتباع غیرمجاز به کشورهایشان/ ساماندهی بازار اشتغال اتباع
پایگاه خبری راد: مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با بیان اینکه سازمان‌های بین‌المللی اعلام کرده‌اند جمهوری اسلامی ایران پیشروترین کشور در زمینه حمایت از پناهندگان است، گفت: نسبت به آمار سال گذشته و در چهار ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه، بازگشت مهاجران غیرمجاز۲۰ تا ۲۵ درصد بیشتر شده است.
معلمان مدارس غیردولتی فاقد بیمه به شعب تامین‌اجتماعی مراجعه کنند + حداقل حقوق پرداختی
پایگاه خبری راد: معاون اداره کل حق بیمه تامین اجتماعی درباره وضعیت بیمه معلمان مدارس غیردولتی گفت: اکنون حدود ۸۰ هزار نفر از معلمان مدارس غیردولتی بیمه هستند.
تخریب مهندسی شده جامعه پزشکی/احتکار دارو، نابخشوده‌ترین جرم
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت ضمن تشریح دستاوردهای پزشکی کشور همزمان با روز پزشک، در عین حال گفت: متاسفانه جامعه پزشکی به عنوان سرمایه‌ای اجتماعی به صورت هدفمند و مهندسی شده مورد تخریب قرار گرفته است.
6 میلیون ایرانی از محل فرش ارتزاق می‌کنند
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: در حال حاضر 6 میلیون ایرانی از محل تولید و عرضه فرش دستباف در کشور ارتزاق می‌کنند.
استیضاح وزیرکار کارگشاست؟
پایگاه خبری راد: علی ربیعی باید روز چهارشنبه، ۱۷ مرداد و ۱۴۹ روز پس از اولین استیضاحش در مجلس و دریافت رای اعتماد از نمایندگان، برای دومین بار استیضاح شود. استیضاحی که خودش آن را «عجیب» می‌داند.
باید آزادی مردم را تضمین کنیم
پایگاه خبری راد: پرسیدن از مردی که در قامت وزیر دو بار رای اعتماد از نمایندگان مجلس گرفته و یک بار از تیغ استیضاح نمایندگان همان مجلس جان سالم به در برده کار ساده‌ای نیست.
کامیون‌داران اعتراضی ندارند
پایگاه خبری راد: در شرایطی که برخی گمانه‌زنی می‌کردند که شاید از ابتدای مردادماه دور جدیدی از اعتراضات رانندگان کامیون آغاز شود، کانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان حمل کالای سراسر کشور در اطلاعیه‌ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و هرگونه خبر اعتراض جدید را تکذیب کرد.
تعطیلی 70 شرکت حمل ‌و نقل در رابطه با مشکلات رانندگان
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به ثبت افزون بر 14 هزار شکایت در رابطه با مشکلات رانندگان، از از تعطیلی دائم و موقت 70 شرکت حمل ‌و نقل در همین راستا خبر داد.
۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی با نرخ سود ۴ تا ۶ درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود که مراحل عملیاتی آن در استانها شروع شده است.
وعده تامین اجتماعی برای حل مشکل بیمه‌ رانندگان تاکسی و اتوبوس
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به مشکلات بیمه‌ای تاکسیرانان و اتوبوسرانان گفت: با مکاتبات اخیر این قول داده شده است که بیمه تامین اجتماعی برای این حوزه‌ها ادامه پیدا کند.
خبرهای خوش مجلس برای رانندگان درون و برون شهری
پایگاه خبری راد: رییس کارگروه ویژه پیگیری مطالبات کامیونداران در کمیسیون کشاورزی با اشاره به تصمیم‌های این کارگروه برای پیگیری مطالبات رانندگان اعم از رانندگان درون و برون‌ شهری،‌ گفت که بر اساس پیگیری‌های این کارگروه افزایش ۲۰ درصدی کرایه رانندگان، بیمه تامین اجتماعی، اقساطی کردن بدهی رانندگان و پرداخت غرامت دستمزد به آنها اجرایی شده است.
رانندگان کامیون از یارانه دولتی بهره‌مند می‌شوند
پایگاه خبری راد: یک فعال کارگری با اشاره به تشکیل کارگروه بررسی و پیگیری مشکلات کامیون‌داران، گفت: رانندگان از یارانه‌ای که دولت در شرایط خاص در نظر گرفته، بهره‌مند می‌شوند.
کاهش نرخ بیکاری در ترکیه
پایگاه خبری راد: نرخ بیکاری تا پایان ماه مارس در ترکیه با ۱.۶ درصد کاهش به ۱۰.۱ درصد رسید.