16:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بیماری کرونا

روند تولید در هشت ماهه امسال افزایشی است/ آمار و اطلاعات بخش صنعت و معدن شفاف اعلام می‌شود
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از ۲۵ قلم کالای اصلی صنعتی و معدنی که تاکنون اطلاعات آن استخراج شده است، ۱۷ محصول با رشد مثبت و ۸ محصول روند نزولی داشته است.
همه استانداردهای مدیریتی فولاد مبارکه تمدید شد
نماد برتر- معاون فناوری فولاد مبارکه گفت: این شرکت با ارزیابی گروه ممیزی SGS سوییس، کلیه استانداردهای مدیریتی را تمدید کرد.
در خانه بمانید و خدمات برقی دریافت کنید
نماد برتر- شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام‌کرد: ارائه مدارک، پیگیری درخواست، پرداخت هزینه‌های قانونی و حتی تایید و ثبت قرارداد، تمامی فرایندهای کاری در مناطق ۲۲‌گانه برق پایتخت، الکترونیکی و غیرحضوری است.
چقدر تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا پرداخت شد؟
نماد برتر- از مجموع ۵۳۳ هزار و ۷۵۲ واحد معرفی شده به بانک‌ها به منظور دریافت تسهیلات مربوط به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا، ۳۶۵ هزار و ۸۴۱ واحد تسهیلات مذکور را دریافت کرده و پرونده مابقی واحدها نیز در دست بررسی و تکمیل مدارک و وثایق است.
تجهیز همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت تا پایان سال
نماد برتر- وزیر ارتباطات با اشاره به تسهیل دسترسی دانش‌آموزان به اینترنت گفت: وقتی متوجه مشکل حاد اینترنت در دو شهرستان استان زنجان شدیم و فهمیدیم کودکان این مناطق با مشکل آموزش مجازی مواجه هستند، تصور کردیم اینها بچه‌های خود ما هستند که نمی‌توانند از ساعات آموزشی برخوردار باشند و از همه توان برای رفع مشکلات این مناطق استفاده کردیم.
برنامه‌ریزی وزارت راه برای آمادگی انتقال واکسن کرونا به کشور
نماد برتر- اولین جلسه آمادگی برای حمل و انتقال و نگهداری واکسن کووید-۱۹ به کشور در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.
پتانسیل رسیدن به روزهای اوج وجود دارد
نماد برتر- مهدی رضایی نوسان را جزو ذات بازارهای مالی عنوان کرد و گفت: بازار در سیکل تازه، پس از یک دوره روند صعودی مدتی است که با تاثیر عوامل درونی و بیرونی اقتصاد، وارد فاز استراحت شده است، اما اکنون بررسی وضعیت کامودیتی‌ها و همچنین نرخ رشد ارز نیمایی این نوید را می‌دهد که بازار توان رسیدن به روزهای پر رونق و همچنین قله‌های پیشین را دارد.
بورس؛ بهترین گزینه برای تامین مالی بنگاه ها/برخورد با مدیران متخلف
نماد برتر- وزیر امور اقتصادی و دارایی از تحقق ۱۰۰ درصدی درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در هفت ماه امسال خبر داد.
اثر چند محرک مثبت در پیش بینی بورس و دو گروه بزرگ و کوچک در اولبن هفته آذر
نماد برتر- یک کارگزاری با بررسی آخرین وضعیت بازارهای جهانی و ارز و اثر چند محرک مثبت ، وضعیت بورس و دو گروه بزرگ و کوچک در اولبن هفته آذر پیش بینی کرد.
در قانون‌گذاری حوزه فضای مجازی با خلأ مواجهیم
نماد برتر- کارشناسان فناوری اطلاعات با اشاره به خلأهای قانونی و تنظیم‌گری در حوزه سایبری، عنوان کردند با وجود بروز تحولات فضای مجازی در سال‌های گذشته، قوانین سایبری در ایران به‌روز نشده و جرائمی که در نظر گرفته‌شده، متناسب با جرائم همان سال‌ها است.
جزئیات نحوه فعالیت صنوف از شنبه در تهران
نماد برتر- میزان ذخایر ارزی ترکیه به حدود ۴۰ میلیارد دلار رسید. براساس مصوبات جدید ستاد ملی کرونا از روز شنبه فقط مشاغل سطح یک مجاز به فعالیت هستند و همین مشاغل نیز برای فعالیت باید نکاتی را در نظر داشته باشند.
کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی اعلام شد
نماد برتر- کمیته ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند شیوع کرونا در شهرها را اعلام کرد.
شعب بانکی در مناطق قرمز با نیمی از کارکنان فعالیت می‌کنند
نماد برتر- طبق اعلام شورای پول و اعتبار شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری در مناطق قرمز، حداکثر با یک دوم نیروی انسانی شاغل در آن شعب و با رویکرد تداوم خدمت به شهروندان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
فولاد مبارکه به تنهایی ۴۴ درصد از تولید ۷ ماهه صنعت را انجام داد
نماد برتر- سرپرست معاونت بهره‌برداری فولاد مبارکه با اشاره به تولید ۱۳.۱ میلیون تن فولاد خام در ۷ ماه سال جاری توسط شرکت های این صنعت گفت: ۴۴ درصد فولاد در این گروه تولید شده است.
پیش بینی این هفته بورس همراه با تعادل و احتمال بهبود نمادهای کوچک
نماد برتر- یک کارگزاری با بررسی آخرین شرایط بازارهای جهانی و داخلی ، وضعیت این هفته بورس را همراه با تعادل و احتمال بهبود روند قیمت ها در نمادهای کوچک پیش بینی کرد.